UNBOXING: Good Box Beauty Ed. 3 ||| Разопаковане на Good Box Beauty Ed. 3

Здравейте, момичета!

Не съм поръчвала Good Box от месеци, тъй като натрупах доста продукти за изразходване, но толкова дълго чаках бюти изданието, че нямаше как да не се изкуша. Съдържанието му и най-първите ми впечатления можете да прочетете в долните редове.
Както вече казах, в един момент спрях да поръчвам ежемесечните издания на Good Box, защото не успявах да изразходвам повечето продукти, преди края на срока им на годност. Кутията ми липсваше и когато видях, че ще има трето издание с изцяло бюти съдържание, просто нямаше как да устоя. 

Повече за това какво имаше в Good Box Beauty Ed. 2, можете да прочетете тук. Цената на кутията отново беше 53,00 лева с доставка. Общата стойност на продуктите вътре се равнява на над 100 лева, така че спокойно мога да кажа, че става въпрос за добра похарчени пари. За щастие са включени основно продукти, от които имам нужда, така че и в това отношение съм доволна и не съжалявам за решението си.

Кутията съдържа 10 продукта, които ще разгледаме по-подробно в публикацията. Няма да крия, че декоративната козметика предизвиква интерес, но повече се радвам на околоочния флуид, пилинга и маската за коса, защото именно от такива продукти имах нужда. 


Logona Хидратиращ флуид за лице Мента (www.arminabio.bg)
Производител: LOGONA Naturkosmetik
Количество: 30 мл.
Цена: 29,95 лева

Флуидът е предназначен за комбинирана или мазна кожа, като хидратира и едновременно се бори с несъвършенствата. Този продукт ще ми влезе в употреба съвсем скоро, макар да нямам навика да използвам нещо повече от крем за лице. Пробвала съм няколко флуида, но често забравям да ги ползвам. Допада ми наличието на съставки с антибактериални свойства. 


Logona Ексфолиращ крем за лице Алое (www.arminabio.bg)
Производител: LOGONA Naturkosmetik
Количество: 100 мл.
Цена: 25,00 лева

Имах голяма нужда от ексфолиант за лице, тъй като триците ми на козметика Христина - ревю тук, са на изчерпване. Предпочитам леко по-грубите скрабове, каквито са триците, а този продукт е по-скоро крем със съвсем нежни частици, но смятам, че ще се отрази добре на чувствителната ми кожа, именно заради това.

Sante Околоочен крем нар и марула (www.arminabio.bg)
Производител: SANTE Naturkosmetik
Количество: 20 мл.
Цена: 16,99 лева

Пробвала съм тестер от този крем, но честно казано не си спомням с какви впечатления ме остави. Надявам се този път да си изградя по-сериозно впечатление. Тази серия на марката ми е препоръчана за моя тип кожа и се радвам, че точно този крем се падна в кутията. Сигурно и друг път съм споделяла, че съм в търсене на добър околоочен крем, какъвто на моята възраст вече е време да почна да използвам.

Sante Балсам за устни Годжи (www.arminabio.bg)
Производител: SANTE Naturkosmetik
Количество: 5 гр.
Цена: 8,34 лева

Не връщам балсами за устни, макар да имам няколко към момента. Преди 2 години ви бях правила сравнение между 5 балсама за устни, смятам тази година да го повторя с пет нови балсама, тъй като натрупах доста интересни продукти и ми се иска да ви споделя за тях. Балсамът е без цвят. 

Benecos Черна спирала Максимум обем (www.zoya.bg)
Производител: Benecos
Количество: 8 мл.
Цена: 11,65 лева

До момента не съм използвала спирала с натурални съставки и ще ми бъде много интересно. За съжаление, това е единствения тип продукт, от който имам в излишък. Имам около 10 отворени спирали и тази ще остане на заден план, но със сигурност ще споделя мнение, когато времето й дойде. 


Avril Основа и заздравител за нокти (www.zoya.bg)
Производител: AVRIL
Количество: 7 мл.
Цена: 6,85 лева

Още един продукт, от който имах нужда. Ноктите ми са в много лошо състояние и почти напълно избягвам нанасянето на лак, а когато го правя съжалявам за решението си в последствие. Радвам се, че освен основа, има ролята и на заздравител, ноктите ми се нуждаят от такъв, а този на Алверде, за които ви споделих във Фейсбук, не се представя много добре.

Sante Био паста за зъби с B12 - без флуорид (www.arminabio.bg)
Производител: SANTE Naturkosmetik
Количество: 75 мл.
Цена: 13,00 лева

За витамин В12 съм чувала много от Зори и ми се струва доста интересна идеята да го добавят към паста за зъби. Както самата Зори казва в клипа си с разопаковане на кутията, при хора с дефицит, количеството в пастата не би било достатъчно, но за здрави хора е една добра алтернатива и лично за мен тази паста е най-интересния продукт, тъй като е много иновативен. 

Phyto Интензивна подхранваща маска за коса (www.arminabio.bg)
Производител: PHYTO
Количество: 50 мл.
Цена: 19,50 лева

Много се зарадвах, когато видях, че в кутията има маска за коса и то точно на тази марка. Страшно доволна съм от шампоаните им, макар да съм ползвала само малки разфасовки от по 50 мл. В интерес на истината не се бях зачитала и не знаех, че са натурална марка. Това ме изненада още по-приятно и нямам търпение да изпробвам маската.

Earth Kiss Почистваща порите маска с марокански клей (www.zoya.bg)
Производител: Earth Kiss
Количество: 1 брой
Цена: 4,90 лева

За мен марката е съвсем нова и непозната, но доколкото видях, това е нова серия или марка на 7Th Heaven, така че интересът ми е още по-голям. Напоследък съм занемарила използването на маски и това веднага си пролича. Използва се 1 път седмично, а количеството трябва да стигне за около месец. Интересни са ми почистващите порите маски и винаги съм готова да пробвам нова такава.

Lavera Ре-енергизиращ нощен крем за лице (www.lavera.bg)
Производител: Lavera
Количество: тестер
Цена: 28,20 лева 

Същия тестер имаше и в една от последните кутии, които си бях поръчала. Не си спомням да съм го пробвала. Ще му дам шанс, но едва ли ще мога да споделя адекватни впечатления от толкова малко количество. 

Като цяло съм много доволна от съдържанието на кутията - с изключение на една мостра, всичко останало е в оригинален размер. Може би очаквах малко повече декоративна козметика и разнообразие от марки, но в никакъв случай не се оплаквам.
Вие поръчахте ли си кутията? Смятате ли тези издания за интересни или по-скоро предпочитате месечните кутии?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари