Review: La Roche-Posay ||| Почистваща мицеларна пяна за чувствителна кожа

Преди доста време се възползвах от промоционалната кампания на La Roche-Posay, посветена на дамите с чувствителна кожа и при закупуването на един продукт от техните мини-мострени комплекти, получих като подарък 3 Travel Size продукта за почистване на лицето.

Тази година промоцията отново беше валидна, като този път подаръкът включваше и грижа за тялото. В момента тече и нова промоция с мостри, към които получавате талон за 5 лева отстъпка при покупка. Забелязвам, че подобни акции се превръщат в практика за марката, което може само да ме радва.

Първият от трите продукта за почистване, които пробвах, беше мицеларната пяна. Споделяла съм Ви, че пяната е моят начин за почистване на лицето. Намирам го за най-нежната и деликатна грижа и много по-удобен от използването на гел. 

Моята разфасовка е от 50 мл, оригиналната е 150 мл на цена около 25-30 лева. За мен това е доста висока сума, при положение, че любимата ми пяна на ALVERDE струва около 6 лева. Въпреки това се радвам, че можах да тествам тази пяна, за да Ви споделя впечатления.

Първото нещо, в което се влюбих, беше опаковката – изключително изчистена и стилна. Изработена е от пластмаса, като етикетите по нея не се разлепят от водата (не знам за Вас, но аз много мразя продуктите ми да не са в приличен вид). Помпичката е доста по-стабилна от тази на ALVERDE. Необходимо е съвсем леко натискане, като на мен са ми необходими около 2 помпички за цялото лице. Стабилна и компактна е при пътуване. Ползвам 50 мл вече около 2 месеца, което в моите очи е много икономично. Има много лек и приятен аромат, който може изобщо да не усетите, ако специално не се замислите за това.

Консистенцията на пяната е по-течна от ALVERDE и се усеща някак по-нежно. Трябва да разклатите много добре преди да изпомпите нужното количество. Разнася се много приятно и се отмива с лекота. Голям недостатък за мен е лепкавото усещане, което оставя. Измивам я много добре от лицето си, но въпреки това оставя лек филм. Предполагам се дължи на факта, че е създадена за чувствителна кожа и този филм предпазва от пресушаване, но за мен не приятен. Не е мазен, в никакъв случай, но не ме оставя с усещането, че кожата ми е чиста. Когато използвам пяната за почистване на грим измивам многократно, докато спра да усещам кожата си мазна. 

Не ми люти на очите и не предизвиква никакви раздразнения, което намирам за голям плюс, тъй като я използвам главно за премахване на грим, а не за ежедневна грижа. В инструкциите пише да се избягва зоната около очите, но поне при мен не виждам да създава проблеми. Имам много чувствителна кожа, склонна към зачервявания и определено отчитам като плюс, когато даден продукт не влошава това и естествено състояние. 

По отношението на свалянето на грим се справя безупречно. Само с две помпички почиства почти целия ми грим. Аз я използвам като първа стъпка, след което минавам с мицеларна вода. Забелязвам, че по тампончето с мицеларна вода има съвсем малко продукт, основно спирала, което за мен е доказателство за добрата работа, която е свършила пяната.

В състава липсват сапун, оцветители, алкохол и парабени. Много държа на липсата на последните две. За съжаление има SLS (SODIUM LAURETH SULFATE), който уж се старая да избягвам, а напоследък фигурира в по-голяма част от козметиката ми. Друга неприятна съставка е Phenoxyethanol, но и тя за съжаление е почти навсякъде. 

Състав:
AQUA / WATER, DIPROPYLENE GLYCOL, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, PEG-30 GLYCERYL COCOATE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, POTASSIUM CHLORIDE, SODIUM CHLORIDE, COCO-BETAINE, POLOXAMER 184, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM / FRAGRANCE 

В обобщение бих си я купила отново в бъдеще, тъй като успява да свали грима доста добре, измива и не изсушава кожата – идеален вариант, когато не искате да мъкнете 10 различни продукта за дегримиране и измиване на лицето.

Ползвали ли сте този или друг продукт на маската за измиване и почистване на лицето? Споделете ми Вашия любим продукт за тези цел.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари