October Beauty Favorites ||| 2017

Здравейте, момичета!

Последния месец се изниза без дори да го усетя. Усетих единствено рязкото захлаждане и леката есенна меланхолия, която ме обзе. И тъй като октомври си замина, време е да ви споделя любимците си, като за мое огромно съжаление, нямам любим филм и книга за споделяне.
По традиция започвам с козметичните любимци, както и един по-скоро в категория мода, които през изминалия месец успяха да ме впечатлят.

Октомври премина доста бързо и интензивно. През този месец имаше повече рожденници, отколкото когато и да е друг път през годината и това се отрази върху любимците ми, тъй като се гримирах много повече от обикновено. Ходих почти без маникюр, защото както ви споделих във фейсбук, гел лакът съсипа нокътната ми плочка и цял месец се борех да я подхраня и възстановя. Не съм си купувала почти нищо ново от бялата козметика. По тази причина, любимците ми са предимно декоративна козметика.

1. KIKO MILANO - спирала
За тази спирала можете да прочетете в ревюто, което написах тук. Много ми харесва ефекта от нея, но за съжаление напоследък се рони доста. Не очаквах да засъхне толкова бързо. Ще продължавам да си я използвам, защото извива миглите перфектно и ги задържа извити по цял ден/вечер. Забелязах, че се рони по-малко ако я нанасям само на горните мигли, а за долните използвам друга спирала. Вече сякаш не ми дразни толкова много на очите, така че като цяло спокойно мога да я нарека любимец, макар и с малък дефект. 

2. SLEEK MATTE ME - червило Shabby Chic
За това червило също имам подробно ревю тук, тъй като наистина го заслужава. Матово е с главно М и като такова изсушава устните доста. Въпреки това, можете да разчитате, че няма да се размаже, няма да се изтрие часове наред и ще даде перфектната покривност. От всички матови червила, които имам, ефекта от него е най-близък до "инстаграм устните". Сравняват серията с червилата на Кайли Дженър и според мен не е случайно, макар да не съм пробвала вторите. 

3. ALVERDE - гел за вежди
Това гелче се оказа перфектния цвят за моите руси вежди и най-лесния начин да ги оформям. Много се радвам за тази покупка, защото освен че ми спестява време, дава далеч по-добър ефект от молива.  Създава леко неприятно усещане в първите минути, но после спирате да го усещате. Ако желаете мога да му направя по-подробно ревю.

4. LA ROCHE-POSAY почистваща мицеларна пяна
Тази пяна имам от много време и то в травел размер. Първоначално не я харесах, но използвах при пътуване до Англия, където водата беше просто ужасна и оставяше много мазен филм върху кожата. В София се разбираме чудесно с нея. Използвам я като първа стъпка за премахване на грим. Не върши вълшебства, като крема на Кауфланд, но се справя доста добре без да ми щипе на очите, да пресушава или да оставя неприятно усещане. За момента не бих си взела оригиналния размер, тъй като искам да пробвам пяната за чувствителна кожа на ALVERDE, но в бъдеще ще я имам в предвид. 

5. Слънчеви очила Clandestino Veneto

Не са козметичен продукт, но ми станаха много любими, макар през октомври да се редуваха слънчеви с дъждовни дни. Това са първите ми качествени и скъпи слънчеви очила и виждам огромна разлика. Имам ги от края на август и определено не съжалявам за похарчените пари. Смятам да напиша ревю за тях, тъй като са сериозна инвестиция и може би на много от вас ще е интересно дали си струват. 

Това бяха любимците ми за октомври. Моята кожа търпи промени със захлаждане на времето и съвсем скоро ще започнете да виждаме в любимците ми основно продукти за хидратация.

Кои са Вашите любимци за октомври? Как ви се отразява захлаждането навън? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари