TOP 5: 5 movies to watch in November ||| 5 филма, който искам да гледам през ноември

Здравейте, момичета!

Дойдат ли по-студените дни и все по-често се замислям за занимания на закрито. Едно от любимите ми е ходенето на кино. Подбрала съм 5 филма, които имам желание да гледам през този месец. Ако сте гледали някой от тях, ще се радвам да ми споделите дали наистина си заслужава.
Сигурна съм, че поне веднъж съм ви споделяла за любовта си към киното. Големия екран, визуалните и звукови ефекти, пуканките. Ходенето на кино има една особена магия, която някак си се губи, когато гледам филм вкъщи - постоянно нещо ме разсейва, прекъсвам донякъде или заспивам по средата. През зимните месеци обожавам да ходя на кино, а и забелязвам, че тогава пускат най-интересни филми.

Избрала съм си пет филма от кино програмата, които искам да отида да гледам през ноември и реших да ги споделя с Вас. Така ще имаме възможност и да се опознаем по-добре, тъй като според мен филмите и книгите, които обича и предпочита човек, говорят много за неговия характер. 

*Всички снимки са свалени от сайта на кино Арена -/www.kinoarena.com/
Голям фен съм на филмите по комикси, били те тези на Марвел или ДС. С нетърпение чакам Justice League и се радвам, че докато го чакам има какво в този жанр да гледам. Много харесвам предишните части на Тор и се надявам и тази да не ме разочарова. В тази част е намесен и Хълк, което допълнително ме заинтригува и гарантира доста забавни ситуации. 
Винаги съм била на мнение, че трябва да подкрепяме българското, включително що се отнася до кино. Винаги когато дават български филм се амбицирам да го гледам, стига разбира се историята да ми се стори интересна. В момента по кината върви и "Вездесъщият", но честно казано не го намирам за интересен за мен. Актьорския състав във "Възвишение" и самата история ме привличат повече.


След филмите по комикси, второто ми любимо нещо, са криминалните филми. Този е съпроводен с невероятен каст и привлече вниманието ми още откакто видях постера. Трейлъра е също обещаващ. И тук голяма роля в избора ми играе присъствието на Джони Деп. Обичам филми, които се развиват в отминали епохи, така че имам наистина големи очаквания.

Ще повярвате ли, че не съм гледала Блейд Рънър? Не съм! Но съм решила да го изгледам и да отида на новата част и то не за друго, а заради Райън Гослинг. Бях на около 13 когато го гледах в един вероятно забравен от всички сериал - "Брейкър Хай". От тогава почти не пропускам филм с негово участие. И тук целия актьорски състав е много обещаващ, а и обичам да гледам подобен тип филми на кино, а не у дома, защото визуалните и звуковите ефекти са много по-въздействащи, когато гледате на голям екран.


Метерологичните бедствия са доста често срещана тема в киното. Съчетано с пътуване в космоса, космически станции и технологии, звучи като "поредния" фентъзи филм с елемент на реализъм, що се отнася до бъдещето на планетата ни, ако не се опомним. Въпреки това, имам усещането, че си заслужава да се гледа и ще му дам шанс.

Това е моят избор за филми през този месец. Надявам се да успея да изгледам поне половината от тях. Което не успея, ще чакам да излезе в торент сайтовете.

Вие обичате ли да ходите на кино? Споделете ми ако сте гледали някой от тези филми и какво е мнението ви? Кои филми сте си харесали за този месеца?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари