GOOD BOX - APRIL 2016

Здравейте!

Април месец е към края си (все едно вчера беше януари). Напоследък свързвам края на месеца с Good Box. С всяка кутия все повече се радвам на разопаковането и тестването на продуктите. И този месец няма да изневеря на себе си и ще ви запозная със съдържанието. Наблегнала съм на полезна информация за използването на продуктите и ползите от тях, надявам се да ви бъде интересно.


Вече знаете какво представлява кутията и каква е идеята. Ако все пак, за първи път чувате за нея, приканвам ви да прочетете останалите публикации в блога, посветени на Good Box, най-вече този, където подробно съм обяснила всичко за кутията.

Излишно е да казвам, че кутията отново беше пълна до горе и тежеше много. За пореден месец не останах разочарована. Това не е единствената кутия, която поръчвам, затова мога да направя сравнение и определено, тази ми е любима.
Кутията съдържа 9 продукта и много сладко допълнение - великденско яйце с оригинална декорация (до момента не съм видяла две еднакви яйца на снимките на другите потребители). Преминавам и към самите продукти.


Козметика

1. Био шампоан (www.arminabio.bg)

Производител: Sante Naturkosmetik
Количество: 200 мл.
Цена: 14,99 лв.

На мен ми се падна шампоан естествен баланс с пшеничени трици и протеини. Другите два варианта са алое и роза. Въпреки, че исках и трите (хах), този е най-подходящ за моята тънка коса, тъй като придава жизненост и еластичност и е предназначен точно за фин и деликатен косъм. Голям фен съм на марката и се радвам, че ще мога да пробвам още един техен продукт. Мнение ще мога да изразя едва след като видя края на опаковката, защото обикновено шампоаните ме грабват в началото и разочароват в последствие. Дано случаят с този не е такъв. Единствения недостатък е опаковката - предпочитам прозрачни опаковки или поне такива, през които можеш да видиш колко продукт ти е останал и дали няма някаква промяна в цвета или консистенцията (важи за био продуктите).

2. Крем срещу стрии (www.kozmetikahristina.com)

Производител: Hristina Cosmetics
Количество: 50 мл.
Цена: 4,20 лв.

Козметика Христина е българска марка натурална козметика. Съвсем скоро смятам да ви запозная по-подробно и с други техни продукти. Като цяло продуктите им са с добър състав и ниски цени. Стриите са гадория, от която няма спасение. Боря се с тях от пубертета. Имам много, на разнообразни места. Сигурно на всички е ясно, че вече появили се, стари и дълбоки стрии нямат лечение (освен ужасно скъпи процедури с лазер). Шансът е да спрете появата им в зародиш (когато са все още червени на цвят). Въпреки това, ще тествам кремчето върху моите убийци на самочувствие и ще споделя резултата както при стари, така и при стрии, които са на път да се появят. Маслата в състава ми вдъхват надежда. Препоръчително е да нанасяте крема след баня върху предварително ексфолирана кожа.

3. Масло за около очите с масла от лайка и роза (www.aurimetry.com)

Производител: Ауриметрия
Количество: 2 ампули х 3 мл. 
Цена: 3,90 лв.
Голям скептик съм по повод на използването на каквото и да било в околоочната зона. Все още възприемам кожата си за млада и не виждам нужда да я натоварвам излишно с мазила. Запознах се с марката покрай бюти изданието на Good Box и вече им симпатизирам. Ампулките съдържат масла от пшеничен зародиш, кайсиеви ядки, гроздови семена, лайка и роза. 1 ампула стига за 1 ползване (ако решите да я ползвате на 2 пъти задължително я дръжте в хладилник). Нанасят се с леки потупвания, с върха на пръстите, до пълно попиване в областта на околоочния контур. За видим резултат се препоръчва използването им 10 последователни дни.

4. Бяла хума (www.aviacosmetics.com)

Производител:  AVIA с хума
Количество: 100 гр.
Цена: 1,80 лв.

Точно планирах да си купувам хума. Чистата хума има много приложения - за лице, тяло и коса. Хумата е от тези натурални съставки, които ако използвате в домашни рецепти, трябва винаги да използвате пластмасови или най-добре дървени пособия. Хумата не трябва да има досег до метал, защото той променя свойствата и. Подходяща е за всеки тип кожа. Цветът на хумата се определя от минералите които преобладават в състава и. Най-лесния начин за използване е да я смесите с малко вода - получава се гъста каша, която да използвате като маска за лице или тяло (от косата се премахва доста трудно). Има много домашни рецепти за маски (например със зехтин и розова вода) и ексфолианти с хума, така че импровизирайте. Много е важно маските с хума да приготвяте непосредствено преди употреба. Избягвайте прекалено фините зони – около устните и очите. 

Хранителни продукти

5. Разтворими фибри (www.belfibra.bg)

Производител: BELFibra
Количество: 2 бр.
Цена: 0,49 лв./бр.

Допълнителното приемане на фибри (освен с храната) е малко спорен въпрос. Ако се храните правилно и приемате достатъчно фибри с храната си, не е необходимо да приемате допълнително количество. Смята се, че приемът на фибри подпомага отслабването и топи мазнините в областта на корема. Ще ми бъде интересно да ги пробвам - разтварят се във вода или друга негазирана течност. 

6. Пълнозърнести гризини (zelenbio.com)



Производител:  Get in shape
Количество: 66 гр.
Цена: 1,49 лв.


Мога да изям още 10 пакетчета и то за 1 ден. Толкова ми бяха вкусни. Бяха, защото си отидоха първи. Винаги, когато ми се дояде нездравословна храна, от рода на чипс и друг тип снакс, се оглеждам за нещо подобно - по-здравословната алтернатива. Задоволяват желанието ми да хрускам нещо и в същото време не ме карат да се чувствам гузна.

7. Хрупкава вафла (harmonica.bg)



Производител:  Harmonica
Количество: 1 бр.
Цена: 0,80 лв.


И вафлата вече я няма. За нея съм малко гузна. Не за друго, ама УЖ съм на диета. Много вкусна вафла, която ме върна в детството, когато в магазина нямаше 10 000 разновидности вафли, повечето със съмнителен състав. Отново я намирам за по-здравословна алтернатива и достатъчно вкусна такава.

8. Био сок - мултивитамин (www.pfanner.com)



Производител: Phanner
Количество: 1 бр.
Цена: 1,20 лв.

По повод на други био кутии съм казвала, че не обичам сокчета в картонени кутии. Предпочитам фрешове. Въпреки това си го изпих и беше доста приятно на вкус. Не бих залагала често на подобна покупка. 

9. Концентриран гел за пране (www.iventas.bg)



Производител:  Friendly Organic
Количество: 35 мл.
Цена: 32,90 лв. (1,57 литра)

Подходящ е и за бебешко пране, аз още не съм стигнала до там, но знам колко грижи трябва да се полагат за чувствителната бебешка кожа. Моята кожа също е доста чувствителна, така че ако ми допадне аромата, който остава върху дрехите, определено ще потърся голяма опаковка. Много ми се иска да наблягам на по-естествени препарати за съдове и перилни такива. Радвам се, че от Good Box запознават потребителите си с подобни алтернативи.
Това беше съдържанието на кутията за този месец. Абонаментът ми изтече, но естествено вече го поднових. Доволна съм от кутията и се надявам от Good Box да не се възгордеят от толкова много хвалби и да продължават да ни радват.

Какво е вашето мнение за съдържанието?



Можете да ме последвате на следните места:

Facebook | Instagram | Google + | Blogovin|

Коментари