Pinks Beauty Box March 2016

Здравейте!

През март месец леко попрекалих с кутиите (което ме докара почти до фалит) и по тази причина през целия април ви занимавам със съдржанието на тези, които получих. Надявам се въпреки всичко, тези публикации да са ви полезни и интересни. Ако това е така, продължавайте да четете.
Мартенската кутия се забави изключително много и пристигна в началото на април. За мен това е първа такава кутия (изключваме Luxury edition) и бях много любопитна какво ще съдържа. От други блогърки знам, че в началото кутиите на Pinks са били страхотни (и единствени), но с времето са започнали да предлагат некачествена услуга. Не мога да изразя мнение, но като цяло не останах нито много впечатлена, нито безкрайно разочарована - по-скоро безразлична.

Всеки месец кутията има различен, съответстващ на месеца и темата дизайн, както и различно заглавие. Този месец то е "Среща с пролетта". Дизайнът е изключително свеж и мен лично много ми допадна. Доколкото знам преди картичките са били персонални - с името на всеки потребител. Моята картичка нямаше име, но въпреки това я намирам за много сладка и вече намери място в портмонето ми.
Включени са три пълноразмерни продукта, два в travel size и 1 мостра. Приятно изненадана останах и от талоните за отстъпка. Как можете да се възползвате от тях, ще споделя по-долу.

1. Масло за тяло с ванилова захар

Производител: Beauty Formulas
Количество: 200 мл.
Цена: 4.10 лева



В кутията могат да се паднат два продукта на марката - масло за тяло и крем за ръце. Много се надявах да ми се падне маслото за тяло и точно него получих. В интерес на истината, нямам нужда от нито едно от двете, но маслото за тяло ми се струва по-добрият вариант. Не съм го отваряла, тъй като имам 6 други масла за тяло, които ще ми стигнат за цяла година. Сигурна съм обаче, че някоя от вас може много да му се зарадва, затова планирам съвсем скоро да пусна giveaway и маслото да е една от наградите, които ще получи една (или две) от вас. Ще се радвам да ми споделите в коментарите дали тази идея представлява интерес за вас.

2. Сух лак за нокти

Производител: INCOCO
Количество: 16 ивици
Цена: 11.95 лева
Много интересен продукт - не съм ползвала такъв лак за нокти до момента. На видео изглежда изключително лесно, но на практика, със сигурност ще имам големи проблеми с нанасянето. Цветът, който ми се падна е от колекцията с едноцветни лакове - 24 Karats - брокатено златист (страшно определение си измислих). Не ми допада, не мисля, че ще ми отива. Ноктите ми рядко стават достатъчно дълги, за да мога да нося такъв ярък цвят, въпреки това от чисто любопитство, ще експериментирам.

3. Хайлайтър

Производител: AURA
Количество: 5 грама
Цена: 6.25 лева
Това определено е продуктът, на който се радвам най-много. Козметиката на сръбската марка AURA съвсем наскоро се появи на нашия пазар, но вече чувам доста добри отзиви за продуктите им. Моят цвят е 213 Golden Spice. Струва ми се тъмен за моята кожа, но смятам да го пробвам. В листовката е включен съвет от марката: "Под хайлайтъра нанесете коректор с 2-3 тона по-светъл от кожата." Ще пробвам да го използвам по този начин и може би няма да изглежда толкова тъмен на кожата. Другата възможност е била да се падне руж, но определено се радвам повече на хайлайтъра.



4. Мицеларен лосион

Производител:  Eau Thermale AVENE
Количество: 25 мл. (travel size)
Цена:  100 мл. - 12.30 лева
Бутилчицата е толкова сладка, че смятам да си я запазя и да я пълня при пътуване - невероятно удобна и стабилна ми се струва. Все още не съм я тествала на път, но Миша от CaramelBear.blog е споделила опита с нея в този пост. Като цяло съм голям фен на марката и се радвам на всеки един от трите техни продукта в кутията. Мицеларният лосион има 4 действия - почиства, премахва грима, успокоява и хидратира. В състава няма парабени и е подходящ за чувствителна кожа.


5. Avene Reflexe Solaire крем

Производител:  Eau Thermale AVENE
Количество: 2 мл. (travel size)
Цена:  30 мл. - 27.60 лева

Кремът има слънцезащитен фактор 50+. Аз лично не обичам да ползвам толкова висок фактор. Причините за това са няколко, най-основната, че слънцето в България не е толкова силно и прекалено високия фактор може да направи кожата ми прекалено чувствителна към слънцето в други географски ширини. Не съм тръгнала да ходя в Египет, все още, но като цяло фактор 30+ ми се струва съвсем приемлив. Искам да хвана и някакъв тен, нали? Опаковката отново е много сладка и въпреки изложените от мен доводи, ще си го използвам по време на лятната ми почивка.

6. Хидратиращ крем Avene Hydrance Optimale

Производител:  Eau Thermale AVENE
Количество: 2 мл. (мостра)
Цена:  40 мл. - 40.20 лева

Кремът има слънцезащитен фактор 20+ и е подходяща основа за грим. Осигурява дълготрайна хидратация за чувствителна кожа. Моята кожа е чувствителна и в момента съм в търсене на подходящ и дълбоко хидратиращ крем. Количеството едва ли ще стигне, за да си направя някакви генерални изводи, но се радвам, че ще мога да го пробвам.

В кутията има два талона за отстъпка, както вече споменах. Можете да поръчате продукти на марката AURA до края на месец април от сайта BONJOUR.BG с 10% отстъпка с код PINKS10. Кутията съдържа още един код за 10% отстъпка на продукти на марката BIOFFICINA TOSCANA. До края на април можете да ги закупите на сайта BIOVEGAN-BG.COM с код PINKS10.
Както казах, сравнително безразлична останах към кутията - няколко от продуктите ме зарадваха много, останалите са интересни, но някак си не ме грабнаха.

Какво е вашето мнение за съдържанието на кутията? Споделете ми дали искате да включа маслото за тяло в giveaway.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар