PROJECT PAN (Finish 6 in 3 months)

Здравейте!

Колкото по-хубаво става времето навън, толкова по-голямо е желанието ми да се освободя от всичко старо и ненужно (козметика, дрехи, обувки, килограми). В този си стремеж реших да си поставя за цел да приключа окончателно с няколко продукта, които вече доста дълго време се задържаха при мен.
Какво е Project pan?

За тези от вас, които чуват за първи път за такъв тип предизвикателство - целта му е да си набележиш определени продукти, които да изразходваш за определен период от време. В случая, 6 продукта в рамките на 3 месеца (тоест до 12 юли). Намирам го за много полезно. Любопитно ми е дали ще свърши работа при мен. 

Моят избор

Повечето продукти, които съм избрала аз бих желала да изразходя, преди срокът им на годност да изтече, а и за да освободят място за нови, надявам се по-добри продукти.

Ще видите, че декоративната козметика е доста слабо представена, тъй като съм доста икономична по отношение на нея - купувам само най-необходимото. За сметка на това се гримирам сравнително рядко, поради което това са и продуктите, които хабя най-бавно.

Декоративна козметика
  • Maybelline Better skin фон дю тен
Много съм доволна от този фон дю тен, макар че цветът е малко по-тъмен от този на моята кожа. Идеален е за лятото, когато имам повече тен. Има слънцезащитен фактор 20. Надявам се през лятото да успея да го изхабя. 
  • Maybelline Colossal Volume спирала
Имам тази спирала от доста време и сякаш няма край. Много ми харесва как разделя миглите ми. Не бих казала, че придава кой знае какъв обем, но за сметка на това ги удължава доста. За съжаление, напоследък сякаш почна да ми люти на очите от нея. Ще се постарая да я изразходя, а ако проблемът се задълбочи ще се наложи да я изхвърля. Друг недостатък, който забелязвам е, че миглите ми изглеждат перфектно извити в началото и след максимум час "падат".
  • Avon - Color Trend червило

Нюд червило, от което не съм никак доволна. Ужасно бледо и непокривно. Придава блясък, но до там. Останало ми е малко от него, така че смятам, че ще мога да го изхабя.

Бяла козметика
  • Aroma крем за ръце - череша
След като го включих в предизвикателството веднага намери място в дамската ми чанта. Не е ли там, няма никакъв шанс да го изразходя. Има чудесен аромат, но съставът му не е от най-добрите.
  • Bilka антицелулитен гел с грозде
Много се чудих за съдбата на този гел - дали да го изхвърля или да го изразходя. Изобщо, ама изобщо не го харесвам и следващия път, когато го спомена ще е в разочаровалите ме продукти. Въпреки това е към края си, затова ще се помъча.
  • Aroma Body крем против стрии

Тук случаят е същия както с гела на Билка. Не върши никаква работа, има много неприятен аромат, които усещам все едно попива в кожата ми и остава там 3-4 дена след нанасяне. Ще го изразходя с големи мъки и нежелание, но се надявам да свърши бързо.

Това са продуктите, които искам да изразходя в рамките на следващите 3 месеца. Избрала съм тези, които се застояват от страшно много време. Повечето от тях бих изхвърлила направо, но понеже не обичам да давам парите си на вятъра, реших да направя усилие.

Вие имате ли подобни продукти в козметичното си шкафче? Ще се радвам да споделите с мен кои са те и дали планирате да ги изразходите скоро? Би било чудесно да имам съмишленици в това начинание, затова очаквам вашите отговори.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Много добра идея, успех! :) Преди време имах един крем за ръце на Арома (с пъпеш?), който изобщо не ми хареса, единственият му плюс май беше само приятният аромат. По същият начин, не харесвам и продуктите на Билка, въпреки, че е сред хвалените марки, но това за пореден път доказва колко индивидуално е всичко...
    Още от началото на годината "работя" по същият проект, който ще приключи едва в края на годината, защото е все от декоративна козметика, а както знаем, тя приключва много бавно :) До момента успях да "преборя" един хайлайтър, очна линия, бронзираща пудра и да "издълбая" дупчици на 3 от сенките, които съм си набелязала :) Но тепърва предстои борбата с няколко червила и още сенки, така че това са моите продукти, които се надявам да изразходя в скоро време :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. @The black orchid и аз ти пожелавам успех :) Декоративната козметика е доста трудна задача, не си спомням някога да съм изразходвала съвсем до края спирала или сенки :D Стискам ти палци! От това, което чета се справяш доста добре.

      Изтриване

Публикуване на коментар