Alverde - спрей дезодорант с розови цветя и магнолия

Здравейте!

Дълго време се двоумях дали да пиша по темата - в крайна сметка прецених, че всеки козметичен продукт заслужава внимание, особено когато е сред тези, които използваме ежедневно.
Както споменах, използваме дезодоранти ежедневно. Дотолкова сме свикнали с това, че дори не се замисляме върху това действие. До скоро, когато избирах дезодорант, го правех механично - влизам, купувам какъвто и да е вид, обръщайки внимание единствено на аромата. 

Отскоро реших за обърна повече внимание на продуктите, които използваме в ежедневието (дезодорант, паста за зъби, шампоан). Липсата на алуминиеви соли в дезодорантите, не е гаранция, разбира се. Въпреки това, предпочитам да залагам на такива дезодоранти в бъдеще, поне доколкото е възможно. Имам голям проблем с потенето през лятото, затова искрено се надявам да намеря продукт, които да се справи с него.

В търсенето на такъв продукт реших да изпробвам дезодорантите на Alverde. Те обещават 24 часова защита, без наличието на алуминиеви соли. Говорила съм за марката много пъти и ако се зачетете в публикациите в блога, ще разберете, че мнението ми за продуктите им е противоречиво (обожавам някои от тях, други не толкова, трети не бих купила никога повече).
Да преминем към дезодоранта. Ароматът, на които се спрях, е магнолия. Честно казано, в магазина харесах аромата и го предпочетох пред варианта с лайм и зелен чай (съдържа по-малко алкохол). Когато го тествах върху кожата на подмишниците осъзнах, че това определено НЕ е моят аромат. Прекалено силен и натрапчив е за моя вкус и дразни обонянието ми. С времето свикнах, но не бих си го купила отново щом изразходя опаковката.

Опаковката е стъклена и изключително стабилна. Има удобен и също толкова стабилен пулвелизатор. За мен това е най-добрата опаковка за дезодорант, на която съм попадала. Бих и потърсила предназначение след като изхабя съдържанието, стига да мога да развинтя горната част.
Дезодорантът е напълно прозрачен, не оставя бели петна, съхне за секунди, аромата се запазва много дълго след нанасяне. През зимата се справя много добре с проблема и до момента не ме е предал. Големия тест ще бъде през лятото. За тогава планирам да изпробвам варианта с лайм. 

Последните няколко дни бяха доста горещи и към момента смятам, че по-скоро не би бил удачен избор при много топло време. Предпазва значително по-добре от други дезодоранти, които съм ползвала, но не елиминира проблема напълно.
Въпреки всички позитиви, които изброих, не мога да не изтъкна и недостатъците. На първо място това е високото съдържание на алкохол. Това важи за почти всички продукти на марката. Предполагам, че именно на алкохола се разчита да предпази от изпотяване, тъй като изсусшава кожата на подмишниците. На мен лично този ефект не ми допада, не и в дългосрочен етап. Ако кожата ви в тази област е прекалено суха, рано или късно ще последват сърбежа и зачервяването. Определено не го препоръчвам на момичета с чувствителна кожа. След епилация положението е още по-трагично. 

Погледнато от друга страна, алкохолът действа като дезинфектант, а както сигурно знаете, неприятната миризма при потене се дължи до известна степен на развитието на бактерии.
Втората ми забележка е, че е много неикономичен. 75 мл. ще ми стигнат за не повече от месец. За цената си (около 5 лева), бих се радвала да го използвам по-дълго време. 

В заключение, харесвам продукта, но със сигурност няма да избера същия аромат при бъдеща покупка. Много блогърки са доволни от рол-он дезодорантите на Alverde - те не съдържат и алкохол (поне доколкото знам), така че бих пробвала и тях, макар да имам съмнения, че ще бъдат ефективни.

Какъв дезодорант без алуминий бихте ми препоръчали вие и използвате ли такива?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Аз през последните години използвам само такива. Като цяло, действието им е едно и също- предпазват от миризмата, но не и от самото изпотяване или поне тези, които съм използвала аз- Nivea, Balea, Cien...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление и аз имам същите наблюдения, макар да съм използвала много малко видове.

      Изтриване
  2. Имам същият проблем и ме е срам от него :( Уви, не успявам да намеря нещо, което да ме предпазва от самото потене и "мокрите петна" по дрехите. Ползвала съм Nivea, Dove, Fa, Garnier, Balea, Avon (Почтни всичките им рол-они и спрейчета) иии нищо ! До тук успях да намеря рол-он и спрей, които не ми правят бели следи по дрехите и не оставят неприятни след от вътрешната страна на дрехите-Balea и Garnier mineral Action control (45 градуса пише на него). За момента се придържам към тях, докато намеря нещо, което да е една идея по-добро. Очаквам да намеря новите продукти на Фа, за да проверя дали е окей или не..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар