Good Box - Beauty Edition Vol. 2

Здравейте!

Днешната публикация посвещавам на първата си beauty edition кутия на Good Box. Чаках доста дълго, за да пуснат такова специално издание и много се радвам, че това се случи. Какво намерих в кутията и какви са първите ми впечатления от продуктите, може да научите в следващите редове.


Кутията пристигна преди няколко седмици, така че вече успях да тествам повечето продукти. Много съм доволна от подбора и определено бих си поръчала отново.



Разликата между стандартната кутия и тази, на външен вид, нямаше. Единственото изключение бяха стикера на предния капак и розовата опаковъчна хартия (зелена при стандартната). Брошурата с изброените продукти също беше с розови акценти и една идея по-широка от стандартната. 
Специалното издание беше на по-висока от стандартната цена - 53 лева (с доставка). Стойността на продуктите в кутията се равнява на около 125 лева (близо 50% над стойността на кутията). Аз лично смятам тези пари за добре похарчени. 

Кутията съдържа 10 продукта, повечето от тях пълноразмерни. От Good Box се бяха постарали да има както продукти от бялата, така и от декоративната козметика. Общо взето - бяха помислили за всичко.

Бяла козметика

1. Неутрален Тоник с Екстракт от Зелен Чай и Хиалуронова Киселина (www.aurimetry.com)

Производител: Ауриметрия 
Количество: 2 ампули х 3 мл. 
Цена: 3.90 лв.

Много са ми любопитни тези ампули. Смятам да ги пробвам в най-скоро време. 1 ампула би трябвало да стигне за 1 път. Съдържа розова вода, хиалуронова киселина и екстракт от зелен чай - все полезни неща. След измиване на лицето се нанася с памучен тампон съдържанието на ампулата върху лицето и шията. Разгледах сайта на ауриметрия и намирам доста любопитни неща. Ще ви държа в течение как е протекъл тестът на продукта.



2. Мостра от Линия Биозащита (www.bio-cosmetic-brands.com)


Производител: BIOEARTH
Количество: 2 мл.
Цена: 52.00 лева (50 мл.)

Тези от вас, които ме следят във фейсбук знаят, че получих алергична реакция към друга мостра на Bioearth. Съставът на този крем е различен, но нали знаете - "Страх, лозе пази!". Смятам да не рискувам. Въпреки това съставът на кремчето изглежда много добре, можете да го видите тук. Още повече, съдържа шипково масло, което е изключително полезно за кожата. Това, в комбинация с растителна хиалуронова киселина. Честно казано, изкушавам се да го изпробвам.

3. Кокосово Масло (www.woodenspoon.eu)

Производител: Wooden Spoon
Количество: 60 мл. 
Цена: 6.45 лв.

Само като отворих бурканчето и ми стана хубаво. Такава невероятна миризма на кокос се разнесе. Обожавам натурални масла и може би съм го казвала, но дано от Good Box никога не спрат да изпращат такива с кутиите. Маслото е студено пресовано и вече обмислям в какви рецепти за красота да го включа. Кокосовото масло има много приложения и самостоятелно - можете да премахвате грим с него, да го използвате директно върху косата или кожата си. По изброените причини, а и много други, този продукт се превърна в един от любимите ми в кутията.

4. Деликатен Сапун с p.H 5.5 (www.biovegan-bg.com)

Производител: Biofficina Toscana
Количество: 50 мл.
Цена: 18.00 лв. (500 мл.)

Всеки път, щом видя името на бранда, в листовка от кутия, се радвам изключително много. Много исках да пробвам продукт на марката и вече имам цели 3 такива. Сапунчето беше придало аромат на цялата кутия. На мен лично този аромат, смес от анасон и кедър, ми допада изключително много. Опаковката също е много сладка. Сапуна можете да закупите в голяма разфасовка или като част от мини комплект измиващи продукти. Хвърлила съм око на този комплект от доста време, защото ми се вижда идеален за пътуване.

5. Крем за Ръце (www.arminabio.bg)

Производител: Sante Naturkosmetik
Количество: 30 мл.
Цена: 5.99 лв.

Това е може би най-хваленият крем за ръце в блог пространството. От доста време му бях хвърлила око, но тъй като имам прекалено много други кремчета, все не му идваше времето. Много му се радвам, макар че ще му се наложи да поседи известно време в козметичния ми шкаф. 

6. Шампоан Хвойна (www.arminabio.bg)

Производител: Logona Naturkosmetik
Количество: 75 мл. 
Цена: 7.00 лв.

В момента имам още 5 вида шампоани за изразходване и смятам, че на този ще му дойде времето при някое пътуване, тъй като е в много удобен размер. Радвам се, че го получих, тъй като от доста време се боря с пърхута и дори много скъпата медицинска козметика не дава желания резултат. Възлагам му големи надежди. 

7. Лавандулова Вода (www.damascena.net)

Производител: Damascena Skobelevo
Количество: 100 мл. 
Цена: 3.50 лв.

Имам тяхната борова вода, от предишна Good Box кутия. Още тогава ви споделих, че не харесвам аромата и. Надявам се с лавандуловата да се разберем по-добре. Обичам аромата на лавандула, така че се зарадвах много на тази вода и смятам, че може да ми стане любима. Цената и е доста достъпна.  Подходяща е за кожни раздразнения и ухапване от насекоми, като облекчава сърбежа и намалява зачервяването. С това слънце навън смятам да си я пазя за спешни случаи, да не говорим, че вече виждам доста комари и то завидно големи.

Декоративна козметика

8. Гланц за Устни Малина (www.arminabio.bg)

Производител: Sante Naturkosmetik
Количество: 8 мл.
Цена: 25.90 лв.

Първоначално ми се стори доста бляскав и прекалено крещящ като цвят. На устните обаче седи доста добре. Смятам, че подхранва устните и ги оставя меки и подхранени. За разлика от опита ми с други продукти, не забелязах устните ми да се напукват при по-дълго престояване на продукта върху тях. Ще продължавам да ви информирам за опита си с този продукт. Редовната му цена е доста над тази, която бих дала за гланц за устни, така че ще го използвам с мярка.

9. Молив за Очи (www.lavera.bg)

Производител: Lavera
Количество: 1 бр. 
Цена: 17.00 лв.

Моливът беше сред продуктите, на които се зарадвах най-много. От много време искам да си взема точно този молив за очи, но заради цената му отлагах покупката. Изключително мек е и се нанася с лекота. Не се размазва. Единственият му недостатък е, че не е особено траен. Смятам да подготвя отделна публикация с декоративна био козметика. Дотогава, надявам се, ще имам по-точни впечатления, базирани на опита ми с него във времето.

10. Емулсия за Удължаване на Мигли (www.arminabio.bg)

Производител: Sante Naturkosmetik
Количество: 5 мл. 
Цена: 46.89 лв.

Само този продукт почти се равнява на цената на цялата кутия. Аз все още не мога да се наканя да го изпробвам. Не съм привърженик на подобни продукти, били те и био. Въпреки това, може да се престраша или пък да го тествам за вежди, където имам по-голяма нужда от подобен серум (емулсия).
В заключение мога да кажа, че съм изключително доволна от кутията и няма продукт, който да не влезе в употреба и на който да не се радвам искрено. Смятам, че напълно си заслужаваше по-високата цена.

Какво е вашето мнение за кутията? Бихте ли си поръчали следващо beauty издание, ако има такова?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари