Biosense Box March 2016

Здравейте!

Ако сте чели публикацията ми, посветена на Biosense кутията за февруари, вероятно знаете, че не бях сигурна дали да поръчам отново. Обявеният продукт ме заинтригува, затова направих поръчка. Какво открих в кутията и дали останах доволна, може да разберете в следващите редове.
Кутията, както вече съм отбелязвала, е по-голяма като размер от Good Box (другата био кутия, която получавам). Нещо, което намирам за изключително сладко е късметчето (мотивиращата мисъл) за месеца, която е част от всяка кутия. 

Кутията за март съдържа 7 продукта, 6 от тях в пълен размер. Като цяло, намирам тази политика на кутията за много голям плюс - почти всички продукти са пълноразмерни. Това, което не ми допада е, че цената на кутията е доста висока (почти 30 лева с доставката) и макар до голяма степен да "изплаща" цената си, не мога да си позволя да поръчвам всеки месец. Повечето продукти март са такива, които не бих си купила при други условия.
Преминавам към списъка с продукти и кратко резюме на всеки от тях. Получих кутията на 28 март, но все още не съм тествала почти нищо. 

1. Био Бананов Чипс 

Производител: Био Класа
Количество: 150 грама
Цена: Около 3 лева

Този продукт идва в доста подходящ момент, тъй като се опитвам да спазвам определен режим на хранене и залагам на консумацията на плодове във всякаква форма. Чипсът съдържа банани, кокосово масло и мед, което го прави много подходящ за диети и режими. Имам известни притеснения, тъй като съм пробвала бананов чипс на друга марка, който изобщо не хареса. Комбинацията му с кисело мляко беше ужасна, а самостоятелно имаше някак си изкуствен вкус. Предпочитам да си купя такъв продукт в насипно състояние от магазин за ядки. Пакетираните продукти от този тип обикновено съдържат много консерванти. Въпреки това, ще го пробвам и се надявам да ми допадне. 

2. Лосион Против Накъсване На Косата

Производител: BIOFFICINA TOSCANA
Количество: 100 мл
Цена: 20 лева

Този продукт беше причината да поръчам кутията. В известен смисъл неговото присъствие оправдава цената на кутията, въпреки това бих предпочела да го закупя отделно, а остатъка от парите да дам за продукти, които са ми наистина нужни. Серумът се използва за накъсани, изтощени и третирани коси, точно каквато е моята. Предотвратява и предпазва от стрес, причинен от слънце, сол или химически агенти като смог, хлор, топлина и плака. Описанието изглежда доста обещаващо - възлагам големи надежди на този продукт и смятам да го запазя и използвам през лятото, когато косата ми страда извънредно много по време на лятната почивка. Смятам, че тогава ще мога да оценя най-реално преимуществата му.

3. 100% натурален заздравител за нокти

Производител: SAULES FABRIKA
Количество: 1 пакетче
Цена: 4,99 лева

Този продукт ми се стори доста интересен. Подходящ е за меки и тънки нокти, като ги заглажда, придавайки им свеж вид, предотвратявайки тяхното сцепване и белене. Съдържа калций, фосфор, силиций и желязо. Съдържанието се изсипва в топла вода, след което в нея се потапят ръцете за около 15-20 минути. Един пакет стига за 2-4 процедури, като са необходими около 10 последователни такива. Непременно ще изпробвам терапията. 

4. Сурово барче пита

Производител: Quin Bite
Количество: 30 грама

Цена: 1,59 лева

Обожавам сурови барчета. Това е подходящо за моменти, в които човек се чувства ядосан или гневен. Съдържа кашу, сини сливи, фурми, кокос, шафран и Ястимаду (женско биле). Едва ли ще дочака точно определен напрегнат момент, но със сигурност ще бъде изядено с удоволствие. 

5. Здравословна меденка

Производител: Здравословен
Количество: 1 меденка
Цена: няма информация

В предишната кутия имаше доста вкусен крекер от Здравословен. Меденката съдържа мед, краве масло, канела, сода, яйца, индийско орехче, пълнозърнесто бращно гарахам. Все още не съм стигнала до консумирането и, но според мен няма да ме разочарова.

6. Био сок от праскова и грозде

Производител: Panarro Foods
Количество: 200 мл
Цена: 1,79 лева

Не харесвам подобен тип сокове-нектари. Предпочитам прясно изцедени фрешове. Сокчето е добра, по-здравословна алтернатива на другите подобни сокчета, но въпреки това не бих си го купила. За момента чака в хладилника. 


7. Био чай Pukka - Realx & Refresh

Производител: Pukka Herbs
Количество: 2 пакетчета x 2 грама
Цена: около 8 лева за 20 пакетчета

Сигурно вече ви е омръзнало да го казвам, но обожавам чай и нямам нищо против да има чай във всяка кутия, която получавам. Чувала съм за Pukka Herbs и отдавна искам да пробвам техен чай. Не съм ги засичала по магазините, така че ако сте ги виждали и знаете къде мога да ги намеря (освен онлайн), ще съм благодарна да споделите. Едното пакетче е чай за успокоение, явно от Biosense са решили да борят пролетната депресия и умора у потребителите си, с помощта на чай и сурови барчета. 

Докато сме на тема чай, в момента онлайн магазина на Biosense предлага специална оферта - намаление с 20% на всички видове чай с промокод TEA.
Това беше съдържанието на кутията за този месец. Първоначално не бях никак доволна, но сега, след като подредих мислите си под формата на тази публикация, намирам съдържанието на кутията за не чак толкова лошо. Въпреки това, цената е доста висока и не бих могла да си позволя да поръчвам често. 

Какво е вашето мнение за съдържанието на Biosense Box? Бихте ли си поръчали кутията за април?


Можете да ме последвате на следните места:


Коментари