LUXURY EDITION VOL.4 PINKS BEAUTY BOX

Здравейте!

Pinks Beauty Box са добре известни на всички, които се интересуват от красота. За мен обаче, това беше първата тяхна кутия, която поръчвам. Ако следите фейсбук страницата ми, вече знаете, какво намерих вътре. Първите ми впечатления, може да научите, ако продължите да четете.

За тези, които не знаят, Pinks Beauty Box е една от малкото за България, абонаментни бюти кутии. Можете да се абонирате за 1, 3, 6 или 12 месеца, като с всяка кутия получавате между 7 и 12 продукта в семпъл, мини размер или размер за пътуване. Кутията излиза всеки месец, с изключение на изданията за юли-август и декември-януари, когато получавате по 1 кутия и за двата месеца. Цената на Pinks Beauty Box е 15 лв. с включена доставка. Цената на луксозното издание е 30 лв., отново с включена доставка. Цената на редовното издание е доста приемлива, което беше и причината да се изкуша. Повече информация може да намерите тук.

Луксозното издание на Pinks кутията беше непредвидена за месеца покупка. Докато чаках мартенската си кутия, която се забави нереално много, попаднах на информацията за извънредното луксозно издание. Истината е, че избързах с покупката, защото само седмица по-късно обявиха продуктите. Ако бях изчакала, можех да имам по-ясна представа имам ли нужда от тази кутия или не. Ако за вас продуктите в кутията представляват интерес, все още има налични бройки.
Кутията е малка като размер. Картонът, от който е изработена, е малко по-плътен от стандартния и кутията наистина изглежда по-луксозно. Продуктите и листовките с описанието им бяха прилежно опаковани с розова панделка. Най-отгоре, имаше картичка, която е нещо типично за тези кутии.
Кутията съдържа 6 продукта, само 1 от тях в реален размер.
1. Moroccanoil Treatment 10 ml (100 ml - 93 лв.)

Терапията за коса беше първият обявен продукт в кутията. Отдавна проявявам интерес към марката и продуктите и, затова за мен това е един от доста добрите продукти в тази кутия. Количеството, за съжаление, е доста малко и се надявам да успея да придобия поне минимална представа за действието му. Производителите обещават да подобри еластичността на косата, да я защитава от вредното влияние на околната среда и да създаде добра основа за стилизиране. Подходящо е да тънка или боядисана коса. Моята коса е тънка, така че смятам, че ще бъде подходящо за нея. Все още не съм го тествала.

2. BIOFFICINA TOSCANA възстановяващ крем за устни 15 ml (15 ml - 14 лева)

Това е единственият пълноразмерен продукт в кутията и най-голямата изненада за мен. Много ме зарадва присъствието му в кутията, тъй като отдавна искам да пробвам нещо на марката. Може да се използва и като гланца за устни, което на мен лично много ми допада. 
3. SKINCODE нощен възстановяващ крем 15 ml (50 ml - 116 лева)

Това кремче отива при майка ми, макар да не е споменато за каква възраст е подходящ. Кремът е без парабени, не е тестван върху животни и според описанието е без алергени (хм!).  Препоръчително е да използвате слънцезащитен продукт, докато го използвате, тъй като може да направи кожата чувствителна към слънцето. Идва в доста сладка и стабилна опаковка. 

4. LIERAC Magnificence Creme Rouge 10 ml (50 ml - 148 лева)

Този крем също отива при майка ми. Според обещанията трябва да намалява бръчките и да ретекстурира кожата. Подходящ е за всички типове кожа. 

В кутията има и два тестера по 1 ml на мъжки (Narciso Rodrigues For Him Bleu Noir) и дамски (Elie Saab Rose Couture) парфюм. Вече ги тествах - тестера стига за 1 напръскване. Ароматът е приятен. Може би бих си купила пълноразмерния продукт.
Макар, простата аритметика да доказва, че кутията е изплатила парите си, за мен лично е разочарование. Бих предпочела да имаше 3-4 продукта, но в реален размер. Надявам се кремовете да зарадват майка ми и да имат ефект при нея. За мен остават терапията за коса и крема за устни. 

Това беше съдържанието на кутията. Какво е вашето мнение? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари