EMPTIES #2

Здравейте!

Минаха около 2 месеца от последните ми празни опаковки. Тъй като не искам да посрещна април с торбичка "боклуци", крайно време е да ви запозная с продуктите, които изхабих през изминалите месеци, както и с мнението ми за тях. За мен това са едни от най-интересните и обективни постове, ако и за вас е така, продължавайте да четете.

Както сами виждате, продуктите не са много. Въпреки това, радвам се всеки път, когато изхабя даден продукт, защото това отваря място за нов. Това не важи, разбира се, за много скъпите продукти, които може да нямам възможност да си позволя отново.


Продукти за коса
Изхабила съм само един шампоан за този период. Стимуланта за коса на Икаров изхвърлям почти пълен.
  • Shauma Push-Up Volume Shampoo
Много харесвам шампоаните на Shauma и съм използвала доста от наличните на пазара видове. Този шампоан не прави изключение - доволна съм от ефекта му и бих си го купила отново. В състава му липсват силикони. Не бих казала, че придаваше зашеметяващ обем, но определено чувствах косата си по-лека и я намирах значително по-мека. За съжаление, започнах да получавам пърхот и смятам да преустановя ползването на шампоани на марката за известно време. Обикновено, когато ползвам прекалено дълго един продукт за коса, пърхотът се явява като "сигнал" да го сменя. Не знам защо се получава така, но явно привиквам към него или действието му се натрупва и започва да дава негативни ефекти.
  • Стимулант за коса - Икаров
Не успях да се разбера с този продукт. Миришеше ми доста неприятно, измиваше се трудно и дори след измиване чувствах косата си мазна и мръсна. Не мога да кажа дали има ефект върху растежа на косата, тъй като го използвах само 2 пъти, след което го захвърлих в едно чекмедже. Според препоръката на опаковката, трябва да се използва до 3 месеца след отваряне, затова го изхвърлям пълен.

Продукти за тяло


Изхабих 2 душ-гела (единият не по предназначение) и две сапунчета.

  • Adidas Smooth Shower Milk
Това душ-гелче се превърна в огромен мой любимец през последните 5-6 месеца. Имам го от лятото и просто го обожавах. Има много деликатни ексфолиращи частици и още по-дискретен аромат. Пени се много хубаво и оставя кожата с чувството за чистота. Не изсушаваше кожата ми. Доста бюджетен продукт е, не помня колко точно струваше, но мисля, че беше около 3-4 лева в Кауфланд. Имам доста душ-гелове за изразходване, но със сигурност ще си купя отново този или друг от душ-геловете на Адидас.
  • Nature Shower Gel
Този душ-гел седеше забравен в банята от може би година, ако не и повече. Не посмях да го използвам върху тялото си, но намери добро приложение за измиване на четки за коса и грим. Не знам дали още продават такива, не съм виждала по щандовете, но съставът му беше доста приятен за душ-гел и дори след толкова дълъг период на престояване в банята, все още миришеше много приятно.
  • Сапун с мед и липа на All nature
Говорила съм за това сапунче в любимците ми за януари. Няма какво повече да кажа за него - много го харесвам и вече съм се заредила с нова опаковка. Аромата на липа е толкова завладяващ, че се изкуших да си купя душ-гел и масло за тяло от същата серия. 
  • QQ natural - натурален сапун с джинджифил
Сапунчето беше част от Good Box за месец януари и намери приложението си едва през март. Още тогава ми направи впечатление, че цялата кутия миришеше на билки. Същото се случи и с банята - цялата баня мирише на джинджифил. Сапунчето се пени изключително добре за натурален сапун, има страхотен аромат, оставя ръцете чисти, без да ги изсушава. Джинджифилът има антибактериално и противовъзпалително действие, което е още един плюс на този сапун. Идеята е наистина чудесна и със сигурност бих си купила отново такова сапунче. Единственият му недостатък е, че оцветява сапунерката в жълто. След измиване с малко вода, цветът се маха.

Продукти за лице и мостри
Най-накрая успях да приключа с мицеларната вода на Nivea, за съжаление имам още 1 опаковка от нея. Мострите ми носят много лоши спомени, защото и от двете получих алергична реакция.
  • Nivea 3 in 1 Micellar Cleansing Water
Бях включила тази мицеларна вода в публикация с продукти, които са ме разочаровали. Тази публикация все още не е видяла бял свят, надявам се скоро да я публикувам. Не харесвам много неща в тази мицеларна вода - оставя лепкащо усещане и не почиства добре грима. Съставът е доста неприятен. Изсушава кожата ми. Единственото положително е, че не забелязах да ми излизат пъпки от нея. Няма да си я купя отново, а и мисля, че Нивеа са спрели производството, защото виждам поне 4 нови вида мицеларна вода, но не и тази.
  • Българска роза АД – Карлово - ROSE JOGHURT измиващ гел за лице
Имам подробно ревю за този продукт. Много го харесвах и ми вършеше много добра работа. Не съм сигурна дали бих го купила отново, защото има доста голям избор измиващи гелове и по-скоро бих предпочела да изпробвам други видове, докато намеря най-подходящия за мен. 
  • BIOEARTH - Day by Day крем за лице
Тези от вас, които ме следят във фейсбук знаят, че имах голяма драма с този крем. Получих алергичен обрив от него и цялото ми лице стана в пъпки. Не успях да разбера коя точно съставка е причината, но със сигурност това не е моят продукт за лице. Като изключим това, имаше приятна текстура, но доста неприятен аромат (поне за мен).
  • Refan Pomegrante and Papaya Body Cream Butter
И този тестер се оказа провал за мен и отново получих алергична реакция, този път по цялото тяло. Не знам дали бих имала същия проблем с всички масла за тяло на марката или само с този, но не бих рискувала. Ароматът му беше приятен, доста силен за мен. Нанася се лесно и попива бързо. Едно тестерче ми стигна за 1 път употреба. 

Други


  • Nivea - Pearl & beauty дезодорант
Тук може да прочетете повече за този дезодорант и защо не го харесвам. Изразходвах го с много усилия. Оставяше бели следи дори след като изсъхне. Не предпазваше достатъчно добре от изпотяване. Имаше приятен аромат, но до там. Не бих си го купила отново.
  • Avon Little Black Dress рол-он
Харесвам парфюма страшно много. Бих го определила като любимият ми аромат на Avon. Рол-он дезодоранта не вършеше никаква работа по отношение на изпотяването, но за сметка на това миришеше много приятно. Не оставяше петна и изсъхваше бързо. Не бих го купила отново заради състава. 

  • Great Lash Mascara - Maybelline

Страхотна спирала за ежедневен грим. В магазина ми я препоръчаха за чувствителни очи и действително не дразнеше и не предизвикваше проблеми. Премахва се лесно и придава на миглите много дискретен акцент. Четката е малка и по мое мнение много удобна. Бих си купила отново тази спирала, макар в състава и да има парабени.
  • Oriflame Very Me гланц за устни
Изхвърлям го, защото срока му на годност мина отдавна. Като цяло бях много доволна от него, с изключение на това, че оставяше лепкащо усещане. Придаваше блясък и видимо увеличаваше обема на устните. Първоначално усещах леко щипене при нанасяне, но с времето свикнах. Купих си го доста отдавна и не знам дали все още го предлагат. Не бих купила отново.
  • Himalaya Herbals - Cocoa Butter Lip Balm
Може да прочетет повече за него тук. Към момента това е любимият ми балсам за устни. Случи се малък инцидент с него - изпуснах го докато го нанасях и в резултат стана на парчета. Със сигурност ще си купя отново, тъй като имаше много добър ефект върху устните ми, особено нанесен вечер. Не е мазен, подхранва добре, има добър състав и лек аромат. 


Това бяха моите празни опаковки. Ще се радвам да ми споделите вашето мнение за изброените продукти, както и да ми препоръчате техни заместители.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари