#BLOGMAS 4: Christmas movies to watch this December ||| Коледни филми, които да изгледате този декември

Здравейте, приятели!

Какво е Коледа, без Коледни филми. Имам си любими такива, които всяка година гледам отново и отново, но най-интересни са ми новите филми, които излизат всяка година. Нещо ново, чийто финал не знам. В тази публикация ви споделям 5 филма от тази година, които ми се струват интересни и бих гледала, ако се появят онлайн, а два от тях и по кината у нас, докато все още ги дават.
Повечето филми са предназначени за тинейджъри, което е до някъде разбираемо. Около Коледа на всеки му се иска, малко или много, да е отново дете - да има зимна ваканция, да си почива на топло, да не ходи на работа. Мисля, че за романтиката и празничното настроение, няма възраст, затова и филмите, макар и малко наивни, ни зареждат с настроение. 

Имам същата публикация от миналата година, филмите, които избрах тогава, можете да видите тук.


Noelle (2019) § Ноел (2019)
Обичам комедии, по всяко време на годината, а филмите за семейството на Дядо Коледа, винаги са ми били от любимите. Този филм е донякъде с познат сюжет. Имаме един непокорен син, длъжен да продължи традицията и да бъде новият Дядо Коледа. Нещата естествено се объркват и на среща е сестра му, която трябва да спаси положението. 

The Knight Before Christmas (2019) § Рицар преди Коледа (2019)
Кой ли не си мечтае да срещне рицар на бял кон, когато това се случва покрай Коледа, спокойно може да се приеме като подарък от съдбата. Интересно ми е да видя какво ще се случи. Много ми допадат подобни филми, свързани с пътуване във времето и човек, който попада от миналото, в настоящето. Гледала съм няколко филма с подобен сюжет и винаги са ми допадали.

Frozen 2 (2019) § Замръзналото кралство 2 (2019)
Първа част на "Замръзналото кралство" много ми хареса и естествено, нямам търпение да гледам втора част. Все още си търся компания за кино, но ако не намеря, ще отида и сама. Смятам, че филма е много подходящ за това време на годината. Допада ми, че макар да е направен за деца, те кара да се замислиш. Историята е така поднесена, че да бъде интересна и за малки, и за големи.

Last Christmas (2019) § Последната Коледа (2019)
Не обичам тъжни Коледни филми, макар в повечето да има някаква драма, завършваща с щастлив край. Много харесвам Емилия Кларк и искам да гледам филма, заради нея, а и защото чух много положителни отзиви, но много ме притеснява да не се разстроя прекалено. Аз съм доста чувствителна и почти няма филма, на който да не съм пуснала поне по една сълза.

Cinderella Story: Christmas Wish (2019) § Историята за Пепеляшка: Коледно желание (2019)
Сложих го на последно място, защото съм със смесени чувства за него. Харесвам много всички интерпретации на приказката за Пепеляшка, но ми се струва прекалено тийн насочено. 

Това бяха моите пет предложения за Коледни филми, снимани тази година. Надявам се да ви дадат идея как да прекарате свободното си време, с чаша горещ шоколад, или греяно вино. 

Гледали ли сте някой от посочените филми? Споделете ми какви са впечатленията ви и заслужава ли си?

Можете да ме последвате на следните места:
Facebook | Instagram | BlogovinYoutube

Коментари