#BLOGMAS 1: HAUL: Jumbo, Pepco, Lidl, Kaufland ||| Коледни покупки от различни магазини

Здравейте, приятели!

И тази година реших да правя blogmas, като желанието ми е да има по-редовни публикации от миналата година. Не обещавам да успявам всеки ден, но ще се постарая да дам най-доброто от себе си и това да е най-хубавият blogmas до момента.
Ще започна с Коледни покупки от няколко магазина. Не съм купувала нещата на куп, а постепенно, през ноември. Тази година страшно много магазини са заредили прекрасна украса и ми беше много трудно да се огранича. Когато видя Коледни неща се главозамайвам и пълня кошницата, без да се усетя. Въпреки това, нещата са в доста прилично количество, почти нищо излишно. Вероятно ще купя и още неща през този месец, но тях ще ви показвам постепенно в стори, ако ви е интересно. Доста често на стори споделям и интересни находки от магазините, които посещавам,затова можете да ме последвате в Instagram, ако все още не сте.
Започвам с новият ми любим магазин, а именно Pepco. Не ми допадат дрехите там, нито като качество, нито като визия, но нещата им за дома са уникални. Цените са страхотни и абсолютно конкурират Jumbo. За съжаление, асортиментът е доста по-ограничен.

Комплект от 2 чаши - Merry Christmas
Цена: 5,99 лева

Имам много чаши, ама наистина много. Дотолкова, че мога всеки ден от blogmas да ви показвам по една и пак ще ми останат такива, които не сте виждали. Обаче... като видя хубава чаша...и то Коледна... 

Коледни чорапки
Цена: 4,99 лева

Исках нещо, което да ми създава настроение и понеже не намерих хубави пантофки, се спрях на тези чорапки. В pepco имаше и сладки пантофки, в интерес на истината, но не ми допадна качеството, а повечето имаха и дефекти. 

Подложки за чаши
Цена: 1,99 лева

Истината е, че толкова рядко ползвам подложки за чаши, че нямам нужда и от Коледни такива. Все пак, покрай топлите чайове, за предпочитане е да има подложка, а тези ще ми създават и настроение, затова ги взех. 
Десертни чиния с Коледни мотиви
Цена: 2,99 лева

Купих си чинията за Коледни сладки, разбира се. И понеже не вървеше да е само една чиния... си взех и чашка към нея.

Коледна чаша
Цена: 1,99 лева

Продължавам с Jumbo, където този път бях сравнително скромна. Блъсканицата на обекта на бул. България, беше непоносима. Повечето неща изобщо не успях да видя, в опити да се размина с тълпите от хора. 

Коледна мушама
Цена: 3,99 лева

Масата ни в хола седи перманентно с мушама, затова реших тази година да внеса малко повече настроение, като взема специална за целта. Имаше голямо разнообразие от десени, но аз си харесах най-семплото и изчистено, което видях. 

Салфетки 16 броя
Цена: 2,99 лева

Салфетки 20 броя
Цена: 2,49 лева

За пръв път виждам в Jumbo правоъгълни, а не квадратни салфетки. Отново доста изчистени - взех ги за посрещане на гости.
Коледна играчка кадифе
Цена: 1,49 лева

Това е единствената играчка за елхата, която купих. Повечето ми от предишни години са именно червени, каквато е и темата тази година, затова нямах нужда от нови играчки. Забравих да я снимам, но ще е видите съвсем скоро по снимки, защото е страшно красива. 

Коледна декорация JOY 
Цена: 2,49 лева

Дъска за рязане
Цена: 5,99 лева

Коледно цвете
Цена: 1,49 лева
Венец със шишарки
Цена: 3,99 лева

Форми за Коледни сладки - 3 броя
Цена: 3,99 лева

Всичко форми за сладки, които имам, са супер малки. От няколко години си търся такива и най-накрая намерих. Яд ме, че няма звездичка, но видях, че се продава и комплект само със звезди, в различен размер. Формата с Дядо Коледа едва ли ще я ползвам обаче. 

Поларено одеяло
Цена: 7,99 лева

Взех го основно за основа на снимките. Ще върши работа и като декорация на дивана. 

Следват няколко неща за "направи си сам" проектите, които планирам.

Коледно тиксо
Цена: 1,49 лева

Коледни стикери Звезда
Цена: 1,99 лева

Коледни стикери Еленче
Цена: 1,99 лева

Самозалепващи звезди от пяна
Цена: 0,99 лева

Покупките ми от останалите 3 магазина - Кауфланд, Лидл и Бриколаж, са основно неща за опаковане на подаръци. В Бриколаж имаше уникални играчки и голямо разнообразие Коледни стоки, но не исках да харча излишно пари. Не помня точните цени на нещата, но са между 2-4 лева. 
Опаковъчната хартия и големия комплект панделки са от LIDL. Готовите панделки са от KAUFLAND - показах ви ги на стори. В Бриколаж видях подобни, по-големи като размер и по-евтини, имайте го предвид. От Бриколаж си взех само сребриста панделка. Тази година се надявам най-накрая да реализирам идеята си за публикация, посветена на опаковането на подаръци. Те също ще бъдат в цветовете ми за годината - червено и сребристо.

Това бяха покупките ми от последните няколко седмици. Голяма част от нещата си признавам, че взех, заради снимките за блога, но какво да се прави. 

Вие обичате ли да пазарувате около Коледните празници и какво най-често купувате?

Можете да ме последвате на следните места:
Facebook | Instagram | BlogovinYoutube

Коментари