GOOD BOX - MAY 2016

Здравейте, момичета!

Още един месец излетя, а с неговия край дойде време и за Good Box. Този месец нямах никакво търпение да я разопаковам, защото тежеше доста.
Сигурно вече знаете, че екипът на Good Box ще си вземе почивка през летните месеци (юли и август). Напълно заслужен отдих, но определено ще ми липсва кутията. Вече съм се абонирала за юни и имам големи очаквания - надявам се преди почивката екипът да ни зарадва като за 3 месеца напред.

Кутията за май съдържа 8 продукта, 5 от тях в пълен размер. Както винаги, има неща за ядене, пиене и козметика. На два от продуктите се радвам страшно много, защото имах голямо желание да ги пробвам.

Храна

1. VIP Slim Tea

Производител: DS Box
Количество: 30 гр.
Цена: 16.99 лв./150 гр.

Четох чудесни неща за този чай в блога на CaramelBearBlog и оттогава точа лиги по него. Заела съм се с тежката задача да сваля поне 10 килограма до морето и всеки помощник в това начинание е добре дошъл. За съжаление, не съм сигурна, че от 30 грама ще успея да видя slim ефект. Препоръчително е чаят да се пие минимум 30 дни за оптимален резултат, но още на 2-3 ден положителните ефекти би трябвало да са видими. Комбинацията от билки е доста богата - цвят от бъз, хибискус, липа и още цял куп цветове и плодове, включително и непознатият за мен корен от гръмотрън. Опредено ще го пробвам и ще споделя мнение.

2. Ръжени Пълнозърнести солети

Производител: Natur.bg
Количество: 1 пакет
Цена: 0.95 лв.

Обичам солети, а когато са и здравословни, мога да ги ям без никакви угризения. Любимите ми солети са с лимец, но с удоволствие ще пробвам и тези. Цената им е доста достъпна и както вече веднъж съм казвала, ако много ми се гризе нещо, бих предпочела подобен тип продукт, пред по-нездравословна алтернатива (чипс, снакс и т.н.). Имам спомен, че съм ги виждала на Био щанда във Фантастико, така че ако ми харесат, ще се заредя с няколко пакетчета за моментите на умопомрачение. 

3. Напитка Алое Вера

Производител: OKF
Количество: 240 мл.
Цена: 1.25 лв.

Пила съм сок от алое на други марки и обожавам вкуса. Действа ми страшно освежаващо, особено през лятото. Оставила съм го да се изстуди в хладилника и ще го пробвам. Надявам се да има парченца плод. Планирам в бъдеще да имам специални празни опаковки, посветени на хранителни продукти, така че ще споделя мнението си за напитката.

4. Енергийни Бонбони Гуарана


Производител: Балев Био Маркет
Количество: 3 броя
Цена: 3.99 лв.

В предишната кутия отново имаше подобен тип топчета. Нямам абсолютно нищо против да има бонбони във всяка кутия. Топчетата са с гуарана, която има страшно положително действие върху организма - дава енергия, намалява физическата и психическата умора, повишава концентрацията и др. Предпочитам енергийните барчета, особено тези на Roo'bar, но и под формата на бонбони, подобен тип продукти са ми изключително вкусни и са чудесен заместител на вафлите и шоколада.

Козметика

1. Авокадово масло


Производител: A For Avocado
Количество: 30 мл.
Цена: 12.50 лв.

Това беше обявеният продукт този месец. За мен е доста интересен. Има естествен слънцезащитен фактор 15, което е идеално за идните топли месеци. В момента имам доста масла за изразходване и смятам да го отворя след време. Може да се използва директно или в състава на маски и кремове. Имам няколко домашни маски за коса с авокадо, така че смятам да го ползвам предимно за тази цел. 

2. Ментова вода


Производител: ArminaBio
Количество: 100 мл.
Цена: 7,96 лв.

Флоралните води на Армина Био са ми много любими. Имат доста голямо разнообразие и най-важното - повечето са годни не само за козметични, но и за готварски цели. Друг голям плюс е фактът, че можете да ги намерите както в стъклени, така и в пластмасови опаковки. Предпочитам стъклените, тъй като съхранението в тъмни стъклени съдове е за предпочитане. През лятото винаги имам флорална вода в чантата си, която използвам за освежаване, за тази цел пластмасовите опаковки с пулверизатор ми вършат по-добра работа, затова се радвам, че имам избор. За момента няма да отварям шишенцето, тъй като имам 2 други флорални води.

3. Слънчев Сапун


Производител: Сапунена работилница
Количество: 1 брой
Цена: 4 лв.

Сапунчето е страхотно - мирише много приятно. Писала съм не веднъж за сапунена работилница и за това колко харесвам продуктите им. Ще имам специална публикация за този сапун, както и за още няколко техни продукта. Имам си няколко техни любимци, с които ще се запася в началото на юни. Между 03.06-05.06 ще имат изложбен щанд в НДК, който задължително ще посетя.

4. Нощен крем Арган и Макадамия


Производител: Natural Cosmetic
Количество: 5 мл.
Цена: 16.79 лв./50 мл.

Исках веднага да пробвам крема, затова още вечерта, след като получих кутията, го тествах. Направи ми много добро впечатление, че тубичката с мострата е запечатана. Количеството от 5 мл. ще ми стигне за поне 2-3 ползвания. След 2 дена тест мога да кажа, че има доста приятна консистенция - нанася се лесно и има много дискретен аромат. Попива бързо. Съвсем леко по-мазен и тежък е, но това е съвсем нормално за нощен крем. По-обстойно мнение ще мога да дам в публикацията с празни опаковки.
Това беше съдържанието на кутията за този месец - определено останах доволна. Всеки месец очаквам кутията с голямо нетърпение и още от сега започвам да гадая какво ще съдържа кутията за месец юни.

Какво е вашето мнение за кутията за месец май? Ще се радвам да ми споделите впечатленията си в коментарите.


Можете да ме последвате на следните места:


Коментари