Pinks Beauty Box April 2016

Здравейте!

Pinks Beauty Box за месец април е със заглавие "Нова енергия". В следващите редове реших да споделя с какви впечатления ме остави и дали ще поръчам кутията за месец май.
Големият въпрос е дали да подновя абонамента си за още един месец или не. Преди да чуете отговора обаче, нека преминем към съдържанието.

Кутията съдържа 7 продукта, само 1 от тях пълноразмерен. За мен по-важно е по-скоро качеството и разнообразието на продуктите. Спиралата на Clinique е половината от пълния размер и в общи линии компенсира цената на цялата кутията.

1.CLINIQUE HIGH IMPACT MASCARA 

Това беше обявеният продукт за месеца. Не ми допада практиката да обявяват продукт в момент, когато поръчките са спрени. Това не ти дава възможност да прецениш дали да поръчаш кутията или не, на базата на обявения продукт. Всъщност, това е най-луксозният продукт в кутията и аз лично му се радвам много. Все още не съм го отваряла, тъй като имам доста спирали и не искам поредната да съхне без да бъде използвана. Доста удобен размер за дамска чанта е, така че ще влезе в употреба. Скептична съм към състава й - в кутията имаше картонче със съставките, но то се различава от това, което намерих в интернет.

2. BIOTEN SKINNERGY - Go moist!

Радвам се, че мострата е съобразена с моя тип кожа и ще тествам продукта, тъй като ми е интересен. Едва ли бих си закупила пълноразмерния продукт, защото не ми допада съставът му. Все пак...да не избързвам...възможно е кремчето да ми хареса достатъчно, че да пренебрегна недоверието към съставките в него.

3. Leocrema - универсален подхранващ крем

Кремът е доста подобен на този на универсалния крем на Нивеа. Пробвала съм го преди време. Не е лош крем, но не представлява интерес за мен. От кутията очаквам да ме запознава с нови и интересни продукти, а не с такива, които мога да си купя от всеки магазин.

4. DUCRAY EXTRA DOUX - протективен шампоан
Наскоро си купих същия шампоан в оригинален размер. Препоръчаха ми го като поддържаща терапия и ежедневен шампоан, в комбинация с шампоан за мазен скалп и пърхут на същата марка. Доволна съм от шампоана, има много приятен аромат и измива косата много добре. Подходящ е за ежедневна употреба. Аз имам чувствителен скалп и смятам, че ми действа добре. Има SLS в състава си.

5. A-DERMA - слънцезащитен крем и мицеларно мляко
В кутията има също така и две мостри на слънцезащитен крем с 50+ фактор и мицеларно мляко, което на мен лично по всичко ми прилича на обикновена мицеларна вода. Единствената разлика е леко по-мътният цвят. Вече изпробвах слънцезащитния крем и текстурата му много ми харесва - нанася се лесно, попива бързо, икономичен е и не оставя бели следи. Не е мазен, което е голям плюс. Повечето слънцезащитни продукти оставят мазен филм върху кожата. Същата комбинация продукти имаше и в предната кутия, но аз лично се радвам на слънцезащитните продукти в този размер, тъй като си ги ползвам за пътуване и нямам против да имам няколко бройки.

От English Soap Company са изпратили много симпатично сапунче във формата на сърце. Сапунчето мирише доста силно, не мога да различа на какво точно. Смятам да го използвам като ароматизатор за шкафа ми с козметика, тъй като мирише наистина страхотно и доста силно.

За финал, обещах да споделя дали ще подновя абонамента си - вече го направих. Истината е, че не съм очарована от кутията и виждам, че има доста голям спад в качеството, сравнено с преди.  Въпреки това, допада ми идеята за напълно козметична кутия и смятам да й дам още няколко шанса. Сумата не е висока, затова за момента не мисля да се отказвам.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Писах за един от другите скинерджи кремове в блога. Ако кожата ти е имала проблеми с Биодерма имай едно на ум когато го използваш.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар