Alverde - Sensitiv Tagescreme Hamamelis Kamille

Здравейте!

Преди време споделих във Фейсбук, че откакто открих реалния тип на кожата си, грижата ми за нея се промени доста. Първата стъпка беше закупуването на подходящ крем. 

Ще започна с едно кратко въведение на тема - "Колко е важно да знаем типа си кожа!Дълго време бях убедена, че имам смесена кожа. Използвах силни и агресивни кремове за смесена към мазна кожа и видимо кожата ми ставаше все по-мазна. След тест за определяне на типа кожа (хидратация, еластичност и омазняване), се оказа, че имам чувствителна към суха кожа. Откакто направих теста и си купих правилния крем, положението коренно се промени. Спрях да чувствам кожата си опъната и мазна (всъщност я чувствах такава заради опита на кожата да компенсира сухотата с допълнително отделяне на себум). Абсолютно същото важи и за косата и правилният избор на шампоан. Важно е да познавате особеностите си, за да може да изберете максимално правилните за вас продукти. Повече за различните типове кожа може да прочетете тук и тук.

Кремът за чувствителна кожа на Alverde с хамамелис и лайка беше доста импулсивна покупка. Търсех си крем на достъпна цена, който да се справи с кожата ми в момент, в който имах спешна нужда от хидратация (чувствах я страшно опъната), но нямах възможност да си позволя по-висок клас крем.
Първото ми впечатление беше приятният аромат. Мирише изключително свежо и приятно. Мен ми мирише на сладкиш. След около седмица спрях да усещам аромата след нанасяне. Предполагах, че свикнах с него и вече не ми прави впечатление. Друго, което веднага ме спечели беше фактът, че попива изключително бързо. Ако нанеса по-голямо количество обаче, чувствам как кремът образува филм върху кожата ми.
Консистенцията е малко по-гъста от тази на крема с лайм и зелена ябълка, който ползвах преди. Заради леката си консистенция е необходимо съвсем малко количество, за да го нанесете върху цялото си лице, въпреки това свършва доста бързо. Бих го определила като не особено икономичен продукт, тъй като го използвам всеки ден от около месец и смятам, че ще ми стигне максимум за още толкова.
Количеството е 50 мл, в удобна тубичка. Не харесвам кремове, в които трябва да бъркаш с ръце, затова определям опаковката като голям плюс на този продукт, както и на всички останали кремове на Alverde. Отворчето е със стандартна големина и с него няма да ви е никак трудно да дозирате необходимото количество. Капачката се затваря доста плътно, което е голям плюс при пътуване. Аз лично го нося в чантата си и до момента не съм имала проблем.
След първото нанасяне, веднага ми направи впечатление, че опъването изчезна и започнах да чувствам кожата си по-свежа и жива. За съжаление, спрях да имам същото усещане след по-продължително ползване. Забелязала съм подобен "феномен" при доста кремове - първоначално дават страхотни резултати, но след време сякаш губят действието си. За мен решението е в редуването на поне 2 продукта, което да възпрепятства привикването на кожата. Инвестицията в по-скъп крем не гарантира по-добрите му и продължителни резултати.
Друг минус, който мога да отбележа е, че при по-топло време започва да "изплува" на повърхността, вследствие чувствам кожата си мазна и мръсна. Ако имам нанесен фон дю тен се получава кир ефект, което е още по-неприятно. При студено време нямам подобни проблеми. 
Съставът можете да видите изписан на опаковката. Споменавала съм недоверието си към алкохола в продуктите на Alverde, особено що се отнася до кремове за лице. Комбинацията от хамамелис и лайка е много благоприятна за суха и чувствителна кожа. Споменавала съм за благоприятното действие на хамамелиса в публикацията за лентичките за премахване на черни точки на Essence. Лайката има успокояващо, овлажняващо и дезинфекциращо действие. Парни бани с лайка действат много добре на кожата и също подпомагат прочистването на порите. Това, което ми прави впечатление е, че активните съставки са изброени на последно място в състава. 
В инстаграм профила на Alverde забелязах пяна за измиване на лице от същата серия за чувствителна кожа. Не съм забелязала да я продават у нас. Обожавам пяната с лайм, но забелязвам, че леко изсушава кожата ми. Ако видя пяната за чувствителна кожа веднага ще си я взема.
Като цяло, намирам състоянието на кожата си за по-добро от това, преди да започна да използвам крема. Причината за това отдавам по-скоро на комбинация от фактори и продукти, а не на крема сам по себе си. Крайната ми оценка е 6 от 10, заради факта, че спрях да усещам ефект след продължително ползване. 

Бих се радвала да ми препоръчате крем за чувствителна кожа, който намирате за ефикасен.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Може ли да разкажеш повече за този тест?

    ОтговорИзтриване
  2. Тестът се прави с уред, който е свързан към компютър. С помощта на камера и софтуер се определя процента на хидратация, омазняване и еластичност на кожата (на екрана на компютъра виждаш многократно увеличение на зоната от кожата, която изследват - брадичка, бузи и чело). Аз лично като видях запушените си пори с такова увеличение и се стресирах :D Моят тест ми го направи консултантка от Arminabio, по повод 8 март правеха безплатни тестове в дрогерии Be Fit. По принцип можеш да провериш в интернет къде правят такива тестове (има още много показатели, освен изброените 3), но подозирам, че е скъпо, така че по-добре се ослушвай за подобни безплатни тестове. Скоро ще има фестивал на здравето, където със сигурност, отново Армина Био, ще правят такива тестове.

    todopara2016.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар