Pinks Beauty Box May 2016 + VIDEO

Здравейте!

За пръв път от няколко месеца насам, кутията на Pinks ме изненада изключително приятно. Какво съдържаше и защо този път нямам никакви забележки, можете да прочетете в публикацията.
Темата този месец беше доста обещаваща, но с оглед на разочарованията през предишните месеци, нямах големи очаквания. За моя голяма изненада, Best Sellers Vol.2 се оказа много добра кутия. 
Майското издание съдържа 3 пълноразмерни продукта и 2 travel size продукта, които отново са в доста добро количество.

1. Подхранващ шампоан за много суха коса
Производител: Phyto Paris
Количество: 50 мл.
Цена: 35 лева/200 мл.


Това беше обявеният за месеца продукт. Количеството е 50 мл. и още от сега влиза в арсенала за морето (надявам се да стигна до там това лято). Предназначен е за много суха коса, моята не е такава, но се изсушава доста от солената вода и слънцето, затова определено тогава ще мога да оценя действието му много повече. Описанието звучи доста обещаващо и мирише доста приятно. Съдържа масло от макадамия, восък от нарцис и екстракт от сапонария. Последното не ми говори нищо, но ще ми бъде много интересно да видя какъв ще е ефектът на шампоана върху косата ми. Не съдържа сулфати, силикони и парабени, което му печели още бонус точки.



2. Душ гел крем
Производител: Cottage
Количество: 250 мл.
Цена: 5,90 лева

Винаги съм харесвала ароматите на душ-геловете на Cottage. Не одобрявам състава им, но пък няма пълно щастие. Много исках да ми се падне розовият вариант с аромат на бонбонки, но и на този се радвам. Мирише съвсем леко и доста свежо - ароматът ми навява мисли за море. Тъй като това е поредният душ гел в колекцията ми, но реших да го изразходя първи. Има много приятна и лека консистенция и не изсушава кожата. 


3. Термална вода
Производител: Eau Thermale Avene 
Количество: 50 мл.
Цена: 8,20 лева


Термалната вода е нещо, без което почти не оставам през лятото. Обикновено имам една малка бутилчица в чантата и една голяма вкъщи. Използвам я за страшно много неща - за освежаване, за успокоение на кожата след епилация и слънчево изгаряне, дори като основа за грим. Единственият ми проблем с термалните води е фактът, че трябва да попиете излишното количество със суха кърпа. Ако оставите да изсъхне върху кожата я изсушава и оставя неприятно усещане. Ползвала съм термалните води на други марки, но за първи път ще пробвам тази на Avene и се надявам да ми допадне.

4. Avene Couvrance спирала за чувствителни очи
Производител: Eau Thermale Avene 
Количество: 3 мл.
Цена: 35,90 лева/7 мл.


Отдавна искам да пробвам тази спирала. Моите очи са чувствителни и понякога ми се е налагало да свалям грима си по средата на деня, защото започва да ми сърби на очите. Размерът е доста удобен и според мен достатъчен, за да си съставя мнение за продукта. Радвам се, че ми се е паднала спиралата в черен цвят, защото другият вариант (кафяво) едва ли би ми влязъл в употреба. Четката е доста интересна - извита и е удобна за нанасяне на спирала, както върху горните, така и върху долните мигли. 

5. Масло за тяло
Производител: Farmona
Количество: 225 мл.
Цена: 11,00 лева


Това е единственият продукт, към който съм със смесени чувства и за момента не мисля да го отварям. Съставът му не ми допада - няма парабени, но има доста силикони и петролни съединения. Отделно, имам над 10 масла за тяло (най-големият блогърски проблем - искаш да пробваш всичко, да си вземеш всичко и накрая можеш спокойно да си отвориш магазин). Продуктът е пълноразмерен и като цяло - не се оплаквам от наличието му в кутията. Само цената на маслото оправдава покупката на цялата кутия.

Това е съдържанието на Pinks Beauty Box за изминалия месец - доста добър набор от продукти, актуални за сезона и най-важното - липсват мостричките, които обикновено преобладават в кутията. 
От този месец реших разопаковането на абонаментните кутии, които получавам да присъства и под формата на видео. Оставям линк към първото такова видео, посветено на Pinks Beauty Box за месец май. Харесва ли ви подобен начин на представяне на съдържанието?



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари