Products I don't like

Здравейте!

Днешният пост е посветен на продукти, които са ме разочаровали. Това не значи, че продуктите са лоши по принцип, лоши са за мен. Възможно е сред тях да има ваши любимци. Все пак, намирам тези публикации за полезни, тъй като могат да ви предпазят от някоя не до там добра покупка.
Напоследък съм доста взискателна към козметиката си. Откакто водя блога започнах да разглеждам всеки козметичен продукт под лупа. По тази причина много по-често намирам даден продукт за не до там добър. Макар да се надявам тези публикации да са рядкост, няма как всеки продукт до които опираме да е добър, затова очаквайте и занапред подобен тип постове.

Декоративна козметика
  • Avon - Color Trend червило
Нюд червило, от което не съм никак доволна. Ужасно бледо и не покривно. Придава блясък, но до там. Може би ще ви хареса, ако искате да предадете съвсем лек оттенък върху устните си, но лично за мен един хубав гланц би свършил по-добра работа. Съставът му също не е особено добър. Не съм сигурна дали все още се предлага в каталозите.
  • Nivea Fruity Shine балсам за устни
Както споменах в поста за сравнение между балсамите ми за устни, искам да го изразходя по-бързо, защото изобщо не харесвам състава му. При нанасяне имам чувството, че хидратира, но в последствие трябва да нанасям отново и отново, а устните ми стават все по-сухи.

Бяла козметика
  • Nivea 3 in 1 мицеларна вода
Купих си тази мицеларна вода на промоция - 2 броя за 9,99 лева (или нещо подобно). Първата опаковка може да видите в последните ми празни опаковки, но втората чака да бъде изразходена. За съжаление, не съм впечатлена от продукта и най-вероятно ще го използвам за почистване на четки и други козметични приспособления и по-рядко за премахване на грим. Забелязвам, че изсушава кожата, а и не се справя добре с премахването на грима. В комбинация с друг продукт, върши сравнително добра работа за премахване остатъците от спирала, но сам по себе си е почти безполезен. Съставът му също не ми допада.
  • Aroma крем за ръце - череша

Има чудесен аромат, но съставът му не е от най-добрите. Не го намирам за особено хидратиращ. Като изключим цената му, която беше под 3 лева и приятния аромат, не мога да намеря друг плюс на този продукт. Не бих го купила отново, след като го изразходя. Включила съм го в PROJECT PAN предизвикателството и съм се зарекла да го изхабя до 12 юли.
  • Bilka антицелулитен гел с грозде

Много се чудих за съдбата на този гел - дали да го изхвърля или да го изразходя. Изобщо, ама изобщо не го харесвам. За помощ с целулита и дума не може да става, но не само там е проблемът. Лепкав е, попива бавно и оставя неприятно усещане върху кожата. Единственият му плюс, е че има приятен аромат и охлаждащо действие. И той е включен в предизвикателството, за което споменах по-горе. Вече съм се заела сериозно с доизразходването му.
  • Aroma Body крем против стрии

Положението е идентично с това при гела на Билка. Не върши никаква работа, има много неприятен аромат, които усещам все едно попива в кожата ми и остава там 3-4 дена след нанасяне. След нанасяне чувствам кожата си по-суха, отколкото без него. Съставът също ме разочарова. От всички изброени това е продуктът, за който съжалявам най-много. И той е включен в предизвикателството, но в интерес на истината ми е неприятно да го ползвам и все си намирам извинения да го избягвам.

Това бяха малка част от продуктите, които са ме разочаровали. Надявам се такива постове да бъдат рядкост за в бъдеще. Доста от другите ми лоши попадения може да намерите в първия ми пост с празни опаковки

Кои са продуктите, който са ви разочаровали и съжалявате, че сте купили?


Можете да ме последвате на следните места:


Коментари

  1. И аз бях така с балсамите на Нивея, прекрасен чуден и докато се устните ми са се напукали. Просто след третия се отказах и минах на други марки. Наистина са разочарование.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно по тази причина изхвърлих всичко, което има минерално масло в състава си. Балсамчето на Нивеа обаче беше чисто ново и ми домъчня да го изхвюрля, затова ще го помъча.

      Изтриване
  2. Споделям мнението ти за крема за ръце с череша.На мен и ароматът ми се стори твърде химичен и реших дори да не си правя труда да го снимам и да пиша колко ме е разочаровал.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление, наистина е така. Аз намирам аромата за приятен, но също като теб ми се струва доста химичен.

      Изтриване

Публикуване на коментар