Empties: Empties March - April 2019 ||| Изхабени продукти за март - април 2019

Здравейте приятели!

Споделям доза празни опаковки, която престоя в чернови, повече от година. Все пак, продуктите са интересни и смятам, че заслужавате да видите тази публикация. "Боклукът" е малко повече, затова ако ви е интересно, заредете се с любима напитка и преминете към публикацията.
В предната публикация ви споделих, че напоследък хабя продукти страшно бавно. Все пак се надявам, на около 2-3 месеца, да мога да ви споделям подобна публикация, без тя да е прекалено дълга, в същото време информацията да е изчерпателна. Сами ще видите, че този път повечето опаковки дори не са реално празни, а продукти, които не са ми харесали или не съм успяла да стигна до тях, преди края на срока им на годност.

Почистващи продукти за лице
Не знам как винаги се получава така, че продуктите за почистване на лице да преобладават, но е факт. 
Кърпички напоени с мицеларна вода - BALEA

Купувам си ги за втори път. По принцип съм адски скептична към такива продукти, но ги преоткрих при няколко пътувания, когато нямах възможност да нося с мен мицеларна вода. Няколко пъти посягах към тези на BALEA, защото свалят грима добре и не ми лютят на очите. При последната ми опаковка обаче, не ми допаднаха и няма за купя повече. Препоръчвам ви да махате грима си по този начин, само в извънредни ситуации.

Бих ли купила отново: НЕ

Мицеларна вода - LIERAC

Много ми хареса тази мицеларна вода. Повече за нея съм ви споделила тук. Не е най-бюджетната възможна и за същата цена можете да си вземете класиката на BIODERMA, но ако търсите разнообразие, можете да я погледнете. 

Бих ли купила отново: ДА

Лентички за премахване на черни точки - Essence

Имам много подробно ревю за тях тук. Мнението ми за тях не се е променило и тъй като са най-приемливият за мен вариант по отношение на състав, продължавам да си ги купувам.

Бих ли купила отново: ДА

Измивна пяна - La Roche Posay

Отново имам доста подробно ревю тук. Виждам, че доста често предлагат пяната в тази разфасовка, като подарък към други покупки, затова ако попаднете на подобна промоция, изпробвайте я. За моята суха кожа идваше леко изсушаваща, но въпреки това се нарежда след любимите ми продукти за премахване на грим.

Бих ли купила отново: ДА

Трици - Козметика Христина

Ревю можете да откриете тук. Триците много ми допаднаха и наистина съжалих, когато свършиха. Истината е, че количеството беше огромно и с цел да ги изразходя преди края на срока на годност, ги използвах и като ексфолиант за тяло. За тяло ми допаднаха доста повече, отколкото за лице, тъй като на моята чувствителна кожа усещах дращене и прежулване. Бих си ги купила отново с цел да ги използвам като пилинг за тяло.

Бих ли купила отново: Може би

Тестер - Yves Rocher

Доста трудно е да дам мнение от това количество, което ми стигна за веднъж. Усещах кожата си доста мека и освежена след употребата ми. Не ми предизвика раздразнения и ми допадна като консистенция.

Бих ли купила отново: ДА

Продукти за коса
Не ви показвам шампоани за коса, защото използвам основно медицински за борба с упорит пърхот. Все пак, понякога, пробвам и друг вид шампоани, за да проверя как ще се отразят на проблемния ми скалп. 
Маска за коса с авокадо - ALVERDE

Тази маска се оказа голямо мое разочарование. Не само, че не забелязвах никакъв ефект от тях, но и се изстискваше супер трудно. Не бих ви я препоръчала.

Бих ли купила отново: НЕ

Маска за коса с кайсия - ALVERDE

Едно от първите ми ревюта в блога беше на тази маска, можете да го видите тук. Имам я от доста време и реших да я изхвърля, макар че оставаше съвсем малко.  Не е лош продукт, но не е нищо особено и не бих си я взела отново.

Бих ли купила отново: НЕ

Шампоан - Phyto

Много приятен шампоан, които използвах при няколко пътувания. Доста добре се отрази на косата ми след посещение на сауна и парна баня, които обикновено я изсушават страшно много. Бих си го взела отново.

Бих ли купила отново: ДА

Продукти за тяло
При продуктите за тяло няма нито една наистина празна опаковка - всички са пълни и използвани по няколко пъти. Две от тях са разочарования, а третото е останало забутано в шкафа и е с изтекъл срок на годност. 
Масло за тяло - ALL NATURE

Можете да видите повече за него тук и тук. Не ми допадна аромата, а и самото действие върху кожата не беше нещо феноменално. 

Бих ли купила отново: НЕ

Скрап за тяло с хума и ориз - AMAVITA

За съжаление така и не стигнах до този скраб, а ми беше супер интересен. Бих си го взела отново, ако го видя някъде, за да пробвам ексфолиант с ориз. 

Бих ли купила отново: Може би

Скрап за тяло с йогурт - Козметика Христина

Защо се разделям с него можете да видите тук. Отново не се разбрахме с аромата, а и с усещането. Не знам дали защото ми се падна от Pinks Beauty Box и опаковката сякаш беше отваряна, но не бих си го купила отново. 

Бих ли купила отново: НЕ

Продукти за устна хигиена
Много рядко ви показвам пасти за зъби, тъй като винаги забравям да ги запазя и механично ги хвърлям в кошчето, когато ги изхабя. Този път обаче, си заслужава да ви споделя за едно мое откритие.
Паста за зъби 4D Holywood Smile - Pearl Drops

За първи път виждам ефект от паста за избелване, макар и минимален. Не може да очаквате чудеса, но аз забелязах избелване с поне 1-2 тона. Първоначално ми предизвика свръхчувствителност, но в последствие свикнах с усещането. Не бих я препоръчала, ако имате много чувствителни зъби.

Бих ли купила отново: ДА

Вода за уста - ASTERA

Не беше лоша, но свърши супер бързо. Не ми беше прекалено люта и освежаваше дъха. Бих си я взела отново. 

Бих ли купила отново: ДА

Сапуни
Напоследък се върнах към твърдите сапуни, особено за измиване на ръцете. Течните сапуни не измиват достатъчно добре, а и много изсушават ръцете ми, затова спрях да ги ползвам, поне у дома. Твърдите сапуни, освен за ръце, използвам и когато мия четките си, а понякога дори и за тяло.
Сапун кокосово мляко, масло от ший и ексфолиращ сапун - DOVE

Мнението ми за трите сапуна се припокрива, затова няма да ви ги описвам по отделно. Изключително приятни, силни и трайни аромати имат, което много ми харесва, особено за сапун за ръце. Не изсушава кожата на ръцете ми и не оставя мазен филм. 

Бих ли купила отново: ДА

Сапун Magic Oil - Fa

Този сапун изобщо не ми допадна - ароматът му почти не се усеща, но това не е големият проблем. Наистина неприятното е, че оставя върху кожата филм, които просто няма как да отмиете. Когато ръцете изсъхнат спира да се усеща, но аз си оставам с впечатлението, че ръцете ми не са измити.

Бих ли купила отново: НЕ

Сапун за мъже - Rose Of Bulgaria

Бях взела по погрешка. Използвах за измиване на четките ми за грим и вършеше добра работа. Има приятен, не натрапчив аромат.
 
Бих ли купила отново: НЕ

Други продукти
В тази категория сложих всичко, което не се вписва в предишните или което забравих да снимам с тях😏
Почистващо мляко за лице - Българска роза АД – Карлово

Още едно от първите ми ревюта в блога, можете да го видите тук. Не бих купила отново, защото вече не използвам мляко за премахване на грим, а и ми щипеше на очите. 

Бих ли купила отново: НЕ

Балсам за устни - BALEA

Писала съм за него тук. Тогава ми допадаше и си го ползвах доста дълго време. Ароматът се запази много приятен до последно, но много ме дразнеше жълтият цвят, които оставяше върху устните при нанасяне. Самият балсам е жълтеникав. Освен това, попиваше бавно, усещах го мазно върху устните и в крайна сметка остаря доста, затова реших да го изхвърля. 

Бих ли купила отново: НЕ

Лакове за нокти - AVON

Много ме разочароваха и двата лака и ги изхвърлям почти пълни, след доста дълъг престои в шкафа. Повече за това защо ме разочароваха можете да прочетете тук.

Бих ли купила отново: НЕ

Термална вода - AVENE

Любима и много честа покупка, особено при по-топло време. Ревю на водата и как я използвам можете да видите тук. В момента използвам вода на Vichy, но веднага след като свърши ще се върна отново към тази на Avene. 

Бих ли купила отново: ДА

Антибактериален гел - MEDIX

С този гел имаме дългогодишна Love-Hate връзка. През зимата изсушава страшно много ръцете ми. За сметка на това, от всички изпробвани антибактериални гелчета, след този чувствам ръцете си най-чисти. 

Бих ли купила отново: ДА

Това бяха изразходените продукти за март и април миналата година. Доста от тях са любимци, но има и доста разочарования.

Изпробвали ли сте някои от продуктите в публикацията? Споделете ми вашето мнение за тях.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари