Review: Versace Bright Crystal* ||| Ревю: Versace Bright Crystal - 30 мл

Здравейте, приятели!

От цяла вечност не е имало ревю на парфюм в блога. Миналата година манията ми по ароматите се завърна и доста от покупките ми са именно нови парфюми. Планирам пост с колекцията ми от такива, споделете ми ако ще ви бъде интересно. 
Тази публикация е в колаборация с Венера Козметикс, които ми предоставиха ваучер, с който да си избера парфюм от техния сайт. Сайтът сигурно ви е познат, можете да го посетите като цъкнете тук (https://fragrances.bg/). Хубавото в случая е, че преминах през цялата процедура на поръчка - доставка и мога да ви споделя впечатления и от нея. Постът НЕ е спонсориран.
Моят избор беше Versace Bright Cristal от 30 мл - истинско бижу в розова опаковка. Цената му в сайта е 49,00 лева с оригинална опаковка. Предлагат се и тестери без опаковка. 
Доставката беше изключително бърза. Получих обаждане за потвърждение в деня на пускане на поръчката и доставка на следващия ден до офис на Еконт. Цената на доставката е 4 лева и ако е заявена до адрес отнема малко повече време. Направи ми впечатление мейлът, който получих веднага след пускане на поръчката - автоматично генериран, но все пак имаше малки детайли в посланието, които ме впечатлиха - "Благодарим Ви, че ни се доверихте", "Ще се постараем да я обработим и свържем с вас възможно най-бързо, за да се насладите час по-скоро на Вашия избор." Същият ден получих и мейл, че поръчката ми е предадена на куриер - "Надяваме се да я получите съвсем скоро и ако имате проблем с доставката, ние сме насреща." Като човек, чиято работа е свързана на 90% с онлайн общуване, тези неща ми правят голямо впечатление. Парфюмът пристигна доста добре защитен и с оригиналната си опаковка. Прилагам снимки на опаковката от всички страни. 
Самата бутилка е истинско бижу. Капачката наподобява голям кристал. Течността е розова, което допринася за кукленския вид на шишенцето. Ако трябва да бъда честна, спрях се на този парфюм именно заради красивата опаковка. 
Ароматът е лансиран през далечната 2006 година, но се е доказал във времето и е актуален и предпочитан и днес. Вдъхновен от любимите цветни аромати на Донатела Версаче - юзу, нар, божур, лотос, магнолия и базови нотки от мускус, кехлибар и махагон. 

Не ме бива много в описването на аромати, затова ще ви кажа какво усещам аз най-силно и най-важното траен ли е ароматът. 
Като аромати аз усещам много силно плодовите нотки. Ароматът е много лек, в същото време отчетлив. Развива се много приятно и сякаш известно време след нанасянето се усеща много по-силен, отколкото непосредствени след като сте се напръскали. 

Трайността на аромата е страхотна, върху кожата издържа цял ден, а върху дрехите до следващото изпиране. 
Аз лично останах доста доволна от парфюма и обслужването, което получих от Венера Козметикс, и не го казвам, защото са ми предоставили парфюма. Цените са много добри и се доближават до тези на безмитните зони, така че предполагам, каналът е подобен, което е причината за по-ниските такива, сравнени с физическите магазини. 

Вие доверявате ли се на онлайн магазини при покупка на парфюми и козметика? Използвали ли сте този парфюм? Споделете ми кои са любимите ви аромати.

*Постът е в колаборация с Венера Козметикс, което не е оказало влияние върху крайното ми мнение. Постът НЕ е спонсориран.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари