Review: Bell Cosmetics Metal Lipsticks* ||| Ревю: Металически отблясъци върху устните с червилата на Bell Cosmetics*

Здравейте, приятели!

Преди празниците получих за тест 2 нови червила на Bell Cosmetics. След известен период на тестване, реших да ви споделя впечатленията си.


Bell Cosmetics е полска марка, която за първи път споменавам в блога си. Вносител за България е Таота ЕООД. Марката предлага широк асортимент декоративна козметика. Продуктите са хипоалергенни и би трябвало да се понесат добре и от най-чувствителната кожа. Моята е именно такава, затова марката и концепцията им, са ми много любопитни. 
Двете червила, които имах възможност да пробвам, са от серия, съчетаваща матова формула с металически отблясъци. Както сигурно сте забелязали, тази тенденция е доста силно застъпена последните 2 години и до голяма степен измести манията по класическите матови червила.

Цената на червилата е около 12,00 лева и може да бъде намерена в търговската мрежа и онлайн. Серията предлага 6 различни цвята. Аз лично съм хвърлила око на 01 и смятам да си го взема съвсем скоро. 

Цветовете, които пробвах са 03 (Moscow) и 04 (Ibiza) - класическо червено и екстравагантно патладжанено. 

Винаги ми прави приятно впечатление, когато опаковката на един продукт изглежда луксозно и е помислено за детайлите. В случая, матовата капачка определено ме спечели.

Ароматът на двете червила е еднакъв - сладък и на мен лично ми напомня на горски плодове. Не се усеща за дълго, но е доста приятен, особено в първите минути, след нанасянето.

Апликаторът е малък и удобен, заради формулата на самото червило, възможността за грешки е минимална. 

Формулата е суха, което до голяма степен улеснява нанасянето и не оставя възможност за грешки, което ме влудява, в друго, иначе любимо мое червено червило. Няма нужда да изчаквате да засъхне или да попивате със салфетка, което е страхотно, особено ако бързате. Пигментацията е доста силна и ако направите грешка, доста трудно е да се коригира. Цветовете можете да видите на суочовете, които умишлено оставих без обработка. Въпреки силната пигментация, необходимо е да нанесете няколко слоя, за да придобиете пълно покритие, особено при 04. 

По отношение на издръжливостта ще кажа само, че за първи път ми правят комплимент, че червилото ми изглежда като току що нанесено, и то в края на деня. Ако ядете нещо по-мазно обаче, се изтрива доста в центъра на устните.

Усещането върху устните е първоначално леко сухо, в никакъв случай неприятно, но с времето почти спирате да го усещате. Не забелязвам да изсушава устните до степен, да почнат да се пукат, което ми се случва с други матови червила. 

При пиене и ядене, оставя отпечатъци върху чашите и други прибори, които използвате. За съжаление, не съм намерила червило, което да се бетонира върху устните и да не оставя отпечатъци. Ако вие знаете за такова, споделете ми в коментарите. 

При първото нанасяне на червеното червило, издържа на устните ми целия ден, до толкова, че се бях притеснила, че е боядисало устните ми и няма да мога да го премахна. За щастие, премахва се сравнително лесно. 

Съдържание:


Isododecane • Cyclopentasiloxane • Aluminum Starch Octenylsuccinate • Hydrogenated Didecene • Paraffinum Liquidum (Mineral Oil) • Dimethicone Crosspolymer • Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer • Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer • Disteardimonium Hectorite • Methyl Methacrylate Crosspolymer • Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer • Glyceryl Caprylate • Dimethiconol • Propylene Carbonate • BHTParfum (Fragrance) • [may contain +/- CI 15850 (Red 6 Lake, Red 7 Lake) • CI 42090 (Blue 1 Lake) • CI 75470 (Carmine) • CI 77491, CI 77499 (Iron Oxides) • CI 77891 (Titanium Dioxide) • Calcium Aluminum Borosilicate • Mica • Silica • Synthetic Fluorphlogopite • Tin Oxide

По отношение на състава се радвам, че липсват парабени и феноксиетанол. За съжаление, има минерално олио, силикони и други неприятни съставки. 

Това бяха впечатленията ми от серията Liquid Metal Lips. Определено успяха да ме спечелят и смятам да добавя цвят 01 в колекцията си. 04 ще подаря на приятелка, тъй като не съм от смелите по отношение на грима. 
Вие изпробвали ли сте неща на марката? Бихте ли носили патладжанено червило или подобно на мен залагате на по-телесни тонове?

*Червилата са ми изпратени от ПР, което не оказва влияние на мнението ми за продуктите. Публикацията НЕ е спонсорирана.
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари