TAG: 10 beauty things I can't live without ||| ТАГ: 10 бюти неща, без които не мога да живея

Здравейте,

много се вълнувам за този пост, тъй като е първият ми таг. До момента не съм правила такива постове и не съм била тагвана на такива, затова много благодаря на Стела от spavlova.com.
Ако Ви е интересно да прочетете поста на Стела по темата, можете да го направите тук. Беше ми много интересно да прочета нейните 10.

Първият път, когато прочетох заглавието се сетих за доста не материални неща, но не те са на фокус днес. Ще ви споделя 10 неща, свързани с бюти рутината и ежедневието ми, които ако един ден мистериозно изчезнат и спрат да бъдат произвеждани, ще бъда поставена в доста трудна ситуация. В края на публикацията ще има линк и към блоговете на други момичета, които са правили тага.

За разлика от останалите, сякаш не ми беше трудно да избера само 10 beauty essentials. Вярно е, че покрай блога имам цял куп неща, но повечето от тях не намирам за незаменими, а по скоро за глезотия. Все пак майките и бабите ни са си живели прекрасно без цял арсенал козметика и всъщност са имали много по-дълги и красиви коси, хубава кожа и изобщо - добре е да се запитаме до колко съвременните благинки са наистина такива.

10. Сешоар 

Преди години оставях косата си за изсъхне сама, което беше и причина да имам страхотна здрава коса, но това е тема на друга дискусия. Към днешна дата не мога да си легна с мокра коса или да търпя такава повече от 10 минути. Ако го направя, на сутринта всеки косъм има собствено мнение и стърчи накъдето му харесва. Знам, че за косата ми е по-добре да не я третирам с топлина, но просто не мога да си преставя да не я изсуша след душ. 

9. Крем за ръце  / масло

Изобщо нещо, което да омекотява кожата на ръцете ми и съответно кожата на тялото при нужда. От студа и препаратите за миене на съдове ръцете ми стават ужасно сухи и дори се разраняват. Натуралното масло естествено е по-добро решение, затова го слагам като опция, заместваща крема за ръце.

8. Мицеларна вода

Не, че не съм си живяла добре и преди да се появят мицеларните води, но появата им определено доведе до революция в почистването на грима ми. Тук е редно да спомена и гел/пяна за измиване, но тях сякаш мога да ги пропусна, ако нямам под ръка, докато мицеларната вода не.

7. Епилатор / самобръсначка

Така де - или това или кола маска, но все нещо за премахване на окосмяването трябва да имам, иначе... сещате се.

6. Лакочистител

Съгласете се, че без лакочистител не може, поне ако не искаме да ходим с излющен лак докато не падне напълно - грозна гледка.

5. Пинсета

Забелязвам, че това е посочено от почти всички момичета и ги разбирам. Съвременния свят разполага с много възможности - тримери, лентички за лице, оформяне на веждите с конец и тн., но пинсетата си остава must have за мен.

4. Дезодорант

Само мисълта да изляза без да съм използвала дезодорант ме ужасява, а през лятото по-скоро не бих излязла. Напоследък се стремя да използвам по-натурални варианти, но ми се струват една идея по-неефикасни. 

3. Паста за зъби

Без четка за зъби все някак ще се справя, то сигурно и без паста може, но... Също се стремя към по-натурални варианти и се надявам да намеря нещо хем ефикасно, хем с хубав състав - приемам съвети по въпроса.

2. Четка за коса

Нямам претенции дали да е обикновена, тип Tangle Teezer, дори и гребенче да е, косата ми е права и тънка и може да се оформи и с малък гребен, важното е все пак да има нещо, което да я приведе в приличен вид. 

1. Телефон

Много е тъжно, че го слагам на първо място. Не ми се иска да съм толкова привързана към телефона си, но в последно време забелязвам, че съм станала прекалено пристрастена, особено след появата на блога. Откакто останах и без компютър, телефонът върши и неговата работа. Хващам се за телефона още със ставането и го пускам секунди преди да си легна. Поставила съм си за цел да пробвам един "детокс" месец и през него да се старая да поглеждам телефона само по 1-2 пъти на ден или когато ми трябва, за да се обадя на някого.

Линкове към други постове по темата:

Надявам се този таг и моите 10 да са Ви е били интересни и предизвиквам всеки, които иска и го намира за интересен да го направи. В Instagram можете да видите и момичетата, които аз реших да тагна.

Кои са Вашите 10 неща, без които не можете да живеете?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Този таг и аз щях да го правя, но в последния момент реших малко да го трансформирам и го направих "10 неща, без които не мога да живея" (не само в козметичен аспект). Опитах се да ги огранича до 10, но то просто не стана - хайде и балсам за устни, хайде и очна линия, хайде и това, хайде и онова... :) Беше ми интересно да прочета твоите. За сешоара съм съгласна - виж какви сме, знаем колко пагубно се отразява на косата, и пак... И аз съм така, не мога без него.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако трябваше да са не само в козметичен аспект, едва ли щях да успея да се побера в 10 :) Изгледах и твоето видео и също ми беше много интересно да разбера твоята гледна точка по въпроса - много ми хареса :))))))))

      Изтриване
  2. Страхотен пост! �� Благодаря за тага!
    Наистина едно време нашите баби са живеели без такива козметични продукти, които съществуват в днешно време и са успявали да съхранят кожата и косата си свежи и красиви. Сега има огромно козметично разнообразие, с което да поддържаме приличен вид, но според мен неблагоприятен ефект оказват вече много неща, като се почне със замърсения въздух, слънцето, некачествената храна и т.н.,докато едно време са били в доста минимални количества. И в това отношение са били доста облагодетелствани. Добре, че сега съществува и качествена козметика, която да намали тези вреди!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно съм съгласна с теб - за съжаление живеем в много неблагоприятни за здравето и красотата условия :(

      Изтриване

Публикуване на коментар