Review: Тоалетни трици за лице със седеф на козметика Христина*

Здравейте, момичета!

Както ви обещах, реших да направя по-подробно ревю на триците със седеф на козметика Христина. Това е поредната публикация за тях в блог пространството, но съм се постарала да бъда максимално изчерпателна и се надявам да намерите нещо полезно за вас в нея.
Повече за козметика Христина можете да разберете в публикацията ми посветена на марката - цък. Както съм споменала, мненията са противоречиви, особено по отношение на състава. Що се отнася до триците обаче, няма две мнения - всички ги обожават или поне блогърките, които следвам.

Триците можете да си поръчате от сайта на марката или да си ги закупите от магазините, където се продават техни продукти - пълен списък тук. Наскоро ги видях и в голямата аптека Ремедуим в центъра.
Цената е 4 лева за количество от 200ml. Аз лично бях чела единствено за седефените, но се оказа, че има цели 12 вида, включително с кафе, което е любимата ми съставка за подобен тип пилинги. Моя приятелка има тези с кайсия и също е много доволна. 

От марката обещават триците да "почистват, ревитализират, обновяват и изглаждат смесена и мазна кожа. Избистрят тена. Спомагат за отстраняването на проблеми с пигментацията, белези от акне, почистват черните точки, пъпки и изглаждат, тонизират кожата."

Доста големи обещания, но от това, което бях чела - изпълняват ги до голяма степен. Моята кожа не е мазна и смесена и затова не смятам, че успях напълно да изпитам и оценя действието на продукта. Въпреки това смятам, че впечатленията ми може да са полезни на тези от Вас, който имат суха и чувствителна кожа, но се борят с черните точки.
Според указанията трябва да се използват 2-3 пъти в седмицата за максимален ефект. Моята кожа е суха и чувствителна, както вече споменах, затова ги използвам само 1 път в седмицата. Независимо от типа кожа, не прекалявайте с употребата - при два последователни дни употреба могат да изсушат много, дори мазна кожа.

След употребата им чувствам кожата си изключително мека, без да е опъната. Няма го усещането, че сте си свалили кожата, както се е случвало при мен с други пилинги. За съжаление не забелязах да помага с черните точки. 

Частиците изглеждат доста финни, но в действителност постигат много добър пилинг ефект. Върху моята кожа усещам леко драскане, поради което започнах да ги използвам само в Т-зоната. Въпреки усещането за драскане, не съм имала някакви наранявания по кожата, но чисто превантивно предпочитам да не третирам цялото лице. 

След ексфолиране задължително измивам лицето с ледено студена вода, за да се затворят порите, след което използвам розова вода (или друга флорална вода), за да успокоя кожата. 

Ароматът е доста приятен, без да е натрапчив и да се задържа върху кожата. 

Съставът е доста интересен и бих искала да споделя по малко за всяка съставка.
Каолин
Споменавала съм го тук. Действието му е да изчиства от кожата токсините и излишния себум, като изглажда и избистря тена.

Прополис
Прополисът е силен дезинфектант. Използван в козметиката за лице служи за успокояване, премахване на зачервяванията и лющенето.

Лайка

Лайката е много полезна за кожата. В момента използвам флорална вода от лайка и я намирам за доста освежаваща и изчистваща лицето от зачервяванията. Като цяло действа успокояващо, дезинфекциращо, овлажняващо и стимулиращо кръвообръщението.

Хмел
Хмелът, подобно на останалите съставки има успокояващо и противовъзпалително действие, но действа и като стимулант за производството на колаген на кожата.
Състав:

AQUA, KAOLIN, PEARL SHELL MICRO PARTICLES, CHAMOMILLA RECUTITTA EXTRACT, HUMULUS LUPULUS EXTRACT, PROPOLYS


Като цяло мнението ми е положително, но не го намирам за незаменим продукт. Предполагам, че това се дължи на моя тип кожа. Препоръчвам Ви, когато избирате продукт, особено пилинг за лице, винаги да се съобразявате с типа на кожата си, за да не пресушите или нараните кожата си, ако тя е чувствителна. 

Какво е вашето мнение за триците на козметика Христина? Ако сте ползвали хубав пилинг, предназначен за чувствителна кожа, ще съм благодарна да ми споделите.


Можете да ме последвате на следните места:

*Продуктите, обозначени със звездичка са ми изпратени от Козметика Христина за проба - това не е оказало влияние върху мнението ми за тях. Нито една част от това ревю не е спонсорирана. 

Коментари

  1. Аз не им станах фен, а съм точно с този тип кожа.Като чета обаче всички ги харесват :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно вчера прочетох ревюто ти и ми направи впечатление, че мен точно този мазен филм, който не ти харесва, на мен ми допада, защото някак си компенсира сухотата на кожата ми :)

      Изтриване
  2. Не съм използвала триците, но хабя втора поредна опаковка с ексфолианта им за лице за мазна кожа с люляк. Ще продължавам да си го купувам, защото влияе много добре на кожата ми и поне засега не съм попадала на по-ефикасен за мен скраб за лице. Освен това е евтин (4 лв.) и икономичен - за 4 месеца съм изхабила половината. Хвърлих око и на маската им за коса. Много се надявам само от "Христина" да не лъжат относно състава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също много се надявам да са само слухове и нелоялна конференция. Аз със сигурност ще си взема отново от триците, но за суха кожа. Действително бюджетни са, което си е голям плюс.

      Изтриване

Публикуване на коментар