January Favorites ||| Любимци за януари

Здравейте!

Измина цял месец от 2017 година, а аз още съм на вълна равносметка и новогодшни обещания. Искало ли Ви се е да спрете времето за малко и да го помолите да Ви изчака. Аз съм на такъв етап - трябва ми поне месец на пауза, за да мога да подредя не само живота, но и мислите си. Нека обаче не се отплесваме, с края на месеца е ред и на любимците ми за януари, като този път има по малко от всичко.
Учудващо, но този път имам любимец от почти всяка категория - декоративна козметика, грижа за косата, нещо универсално и парфюм. Всъщност това са продуктите, които основно използвам през целия месец. Като се замисля, освен стандартните душ-гел, паста за зъби, спирала и малко фон дю тен (в тези категории нямам любимци или поне не нови такива), сякаш няма друго, което съм използвала.

Moroccanoil - олио за коса

Малката мостричка имам от Pinks Beauty Box, но през декември се заредих с нова от списание Elle. Много се чудих дали да го включа в любимци, защото водя вътрешна борба по отношение на състава му. Отразява се страхотно на косата или поне на вид, защото при наличието на толкова много силикони в състава по-скоро вреди в дългосрочен етап. Колкото и да се терзая обаче, съм пристрастена и не мога да си наложа да не го ползвам. Допада ми колко лесна прави косата за разресване, особено в момента, когато е доста нацъфтяла и плаче за фризьор. Освен това, ароматизира косата за дълго и я прави мека и нежна на допир. Включвам го в любимци, защото действително го използвах страшно много пред януари, но не Ви съветвам да си давате парите за него. Ако Ви попадне малка мостричка, можете да го пробвате, за да си изградите впечатление, но наистина не смятам, че с този състав прави нещо наистина за косата ми, само създава такова впечатление.

ArminaBio - вода от лайка

Не очаквах тази вода да ми хареса, защото първоначално изобщо не се погодих с аромата. И до ден днешен ми мирише на развалени маслини (странно, но факт). Като изключим това, използвам я като тоник сутрин и вечер и смятам, че се отразява добре на лицето ми - освежава го и дезинфекцира, без да изсушава. Сякаш намалява зачевяванията по лицето, което за мен е голяма работа, боря се много упорито с тях и всяка промяна, дори и малка ми прави впечатление. Подготвям отделен пост за всички флорални води, които ползвам, така че няма да влизам в подробности, но наистина е изявен любимец за месеца.

Weleda - Skin Food

Това е кремът ми спасител - скоро ще прочетете повече за него. Използвам го много икономично, защото е доста гъст, нанася се трудно и в резултат свършва страшно бързо. Казвам, че е спасител, защото го използвам, когато положението стане сериозно и нищо друго не помага - главно върху кожата на ръцете и устните. Няма моментален ефект, но значително облекчава положението. И за него ще прочетете съвсем скоро, дотогава - определено го препоръчвам. Цената му е малко висока, а продуктът не много икономичен, така че е въпрос на преценка, ако го нанасяте върху по-малка площ, ще ви стигне за достатъчно дълго време.

Aura - Contour Palette*

Напоследък нямам желание да се гримирам, особено за работа. Когато все пак реша да го направя, било за работа или излизане, то гримът е страшно минималистичен. Обикновено се състои само от фон дю тен, спирала на очите, молив за вежди, лек контур на лицето и червило. Това, което ми допада в тази палитра, на първо място е, че има всички необходими продукти на едно място и ми пести много време сутрин. 

Zara - Rose Gold - парфюм

Най-подходящото време за този парфюм е зимата. Аромата е тежък, но не прекалено, запазва се дори след душ, да не споменавам колко приятно ухаят дрехите Ви. Ароматът е доста специфичен и понякога ми допада, понякога не чак толкова, зависи и от настроението ми. Има "пиперлива" нотка. Не ме бива описването на аромати, но Ви съветвам да го погледнете при следващото си посещение в Зара. Не е скъп като цена, а като издръжливост нямам забележки. Имам и тоалетни води на Зара, но те сякаш са доста по-нетрайни. Като цяло харесвам ароматите им - имат богат избор на достъпна цена.

Получи се отново нещо като топ 5, може би в бъдеще ще се придържам към тази бройка, що се отнася до любимци. Струва ми се нереално за един месец човек да излъчи 10+ любимци. Едно е да си ползвал еди колко си продукта цял месец, друго е всичките да са ти харесали. Допада ми практиката на Murfeishun, която заедно с любимците си за месеца споделя и продуктите разочаровали я през това време.

Кои са Вашите любимци за месец януари? Ще се радвам да ми споделите в коментарите Вашия топ 5!


*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари