#ONE BRAND FOCUS# Козметика Aura

Здравейте, момичета!

Днес съм решила да ви споделя първите си впечатления от няколко продукта на козметика Aura.
Aura е сръбска марка козметика, която сравнително скоро стъпи на нашия пазар, но вече печели одобрението на потребителите. Продукти на марката могат да се намерят онлайн на сайта на BONJOUR Cosmetics и по щандовете на марката в дрогерии Лили. 
Пробвала съм сравнително малко продукти, но съм доволна от качеството им и смятам да се доверявам и в бъдеще на тяхната козметика. Първите 4 продукта си поръчах от сайта на BONJOUR, а хайлайтъра получих в една от Pinks Beauty Box кутиите, заедно с каталог на марката.

1. Молив за устни
Цветът е 53, доста блед, почти незабележим под червило (суоч по-долу в публикацията). Бих го описала като бледо розово с много лек кафеникав оттенък. Пигментацията му е доста добра, така че ако изберете по-тъмен цвят, няма как да сбъркате. Цената му е 5,49 лева. Мек е и се нанася лесно. Доста издръжлив е - остава на устните дори след като червилото се е изтрило. Очертава устните доста плътно. Нямам забележки към молива. 
Състав:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, HYDROGENATED OLIVE OIL, MYSTRYL ESTERS, C10-18 TRIGLYCERIDES, POLYETHYLENE, HYDROGENATEDCOTTON SEED OILHYDROGENATED OLIVE OIL DECYL ESTERS, CANDELILLA CERA, COPERNICIA CERIFERA CERA, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CI77891, MICA, CI77491, CI77492, CI77499, CI15850

2. БЛЯСЪК ЗА УСТНИ ABSOLUTE SHINE
Първото, което ми се наби в очи беше наличието на един парабен в състава. Количеството е 7 мл. на цена 4,99 лева. Предлага се в 13 цвята. Моят цвят е 509 (Nude Pink). Цветът е отново доста блед - което намирам за идеално за лятото. Нюд цвят, отново с много лек оранжев подтон. Стои много приятно върху близък цвят червило. Като издръжливост не съм особено впечатлена. Забелязвам, че изсушава съвсем леко устните, което определям като минус. Не лепне и не остава неприятно усещане. Най-голямата ми забележка е към съдържанието, както вече споменах. Срокът на годност е 12 месеца след отваряне на опаковката.
Заради състава, а и заради изсушаването на устните го използвам рядко. Апликаторчето не е много стабилно и според мен бързо ще се износи или скъса. Капачката се затваря плътно и може да се носи в дамска чанта. Отново бих ви препоръчала да пробвате по-тъмен цвят, особено ако сте със светла кожа.

Състав:
POLYISOBUTENE, OCTYLDODECANOL, SILICA, DIMETHYL SILYLATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, PARFUM, BHT, PROPYLPARABEN, MICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICILATE, TITANIUM DIXIDE, TRIETOHXYCAPRYLYSILANE, SORBITAN OLEATE, STEARIC ACID, MAGNESIUM HYDROXIDE, ALUMINIUM HYDROXIDE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CI77891, CI77491, CI 77492, CI77499, CI15850, CI15880, CI45410, CI19140

3. ЧЕРВИЛО NANO ROUGE
Червилото е изключително малко и компактно, идеално за дамска чанта. В състава му отново фигурира propylparaben. Количеството е 1,5 грама на цена 4,99 лева. Предлага се в 14 цвята. Моят цвят е 090 (Katrum). Цветът е нюд с много лек розов подтон. Опаковката е стабилна и се затваря плътно, което намирам за голям плюс, тъй като както казах, планирам да го нося в козметичната си чантичка. Не забелязах да изсушава устните. Като издръжливост се представя доста добре. Отново най-големият ми проблем е със състава. Срокът на годност е 12 месеца след отваряне на опаковката.
Формата е удобна за нанасяне. Тъй като и трите продукта избирах онлайн, не съм успяла да си уцеля цветовете. Червилото обаче седи много приятно и тъй като е по-светъл цвят го намирам за подходящо за ежедневието. 

Състав:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OCTYLDODECANOL, CANDELILLA CERA, CERESIN, PETROLATUM, ISOPROPYL MISTRATE, MICROCRISTALLINA CERA, CERA ALBA, LANOLIN, STEARIC ACID, MAGNESIUM HYDROXIDE, ALUMINIUM HYDROXIDE, SORBITAN OLEATE , MICA, TRIETOHXYCAPRYLYSILANE, SILICA, CALCIUM ALUMINIUM BOROSILICATE, TIN OXIDE, COPERNICIA CERIFERA CERA, PARFUM, BHT, PROPYLPARABEN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, CI 77499, CI77491, CI77492, CI77891, CI15850, CI15880, CI45410, CI19140, CI77163

И трите продукта за устни са подходящи за момичета с по-тъмна кожа или такива с тен, тъй като на светли момичета (каквато съм и аз), придават леко мъртвешки и нездрав вид. С нетърпение чакам да почернея и да мога да ги нося без притеснение.

От ляво на дясно: червило, гланц за устни, молив за устни (върху устните седи по-розово).

4. ЧЕТКА ЗА СЕНКИ - БЛЕНДИНГ
Четката е със синтетични косъмчета. Цената и е доста достъпна, сравнено с други професионални четки - 6,25 лева. Ако трябва да съм честна, това е любимият ми от петте продукта. Невероятно мека и лесна за употреба е. Блендва сенките с лекота, без да оставя груби линии. Определено тази четка ме накара да проявя интерес към други четки на марката. Не съм голям специалист, но за мен четката определено си заслужава парите. Надявам се с времето косъмчетата да не започнат да падат.

5. HIGHLIGHTER - Satin Texture
Моят цвят е 219 Golden Spice. Интересното за този продукт е, че не мога да го намеря никъде - нито в Лили, нито онлайн. Ако знаете нещо по въпроса, ще съм благодарна да ми разясните тази "мистерия". Хайлайтърът има слаба към средна пигментация - седи едва забележимо нанесен на лицето, харесва ми именно заради това. 
Ефектът, който създава е естествено озарен вид. Допада ми като текстура и го нареждам на второ място след четката. Първоначално ми се стори тъмен за моята кожа, но през лятото седи идеално върху тен. Има малки блестящи частици, които придават лек златист оттенък.
Състав:
TALC, MICA, DIMETHICONE, SILICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, BENZYL ALCOHOL, PARAFFINUM LIQUIDUM, DEHYDROACETIC ACID, CI77891, CI77491

Чела съм доста хвалби за матовите червила на марката и смятам това да е следващия техен продукт, които да пробвам. Това, което ми допада е, че постоянно обновяват асортимента си. Четките им за грим също успяха да привлекат вниманието ми, затова ми се иска да пробвам и някоя от четките им за лице. Надявам се да поработят върху формулите си и да подобрят състава на продуктите.

Пробвали ли сте нещо на марката и какви са вашите впечатления?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Матовите им червила наистина са чудесни :)) С четката успя да ме заинтригуваш и ще я погледна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Четката наистина много ме впечатли, макар че нямам голям опит.

      Изтриване

Публикуване на коментар