#Time For Roses - “Rosa Pretiosa” органична розова вода*

Здравейте, момичета!

Преди време се включих в кампанията #TimeForRoses на Natural Cosmetic. Имах възможност да тествам един продукт от серията им с роза и се спрях на розовата вода. Как я използвам и какви са впечатленията ми след близо 2 месеца употреба, можете да прочетете в следващите редове.

Natural Cosmetic е българска марка натурална козметика. На пазара са от 2006 година. Продуктите им са обединени в няколко серии, козметика за лице и тяло. За фирмата научих от Good Box. Харесва ми, че имат продукти, както за по-млада (серията Aphlame), така и за по-възрастна кожа (серията Argan&Macadamia). Повече за марката и продуктите, които предлагат, можете да намерите на официалния сайт и на фейсбук страницата им.
Радвам се, че имах възможност да избирам продукт именно от серията им с роза. Изборът ми беше доста импулсивен, но определено не съжалявам за решението си. Спрях се на органичната розова вода от серията.

Много приятно впечатление ми направи начинът на поднасяне - водата пристигна опакована в красива опаковка, заедно с панделка и картичка с пожелание. Не получавам често подобен тип пратки, но определено такова топло отношение няма как да не ме спечели още от самото начало. 
Серията с роза се води луксозна серия и това си личи във всеки детайл - красивата картонена кутия, стабилното стъклено шишенце с пулверизатор и най-вече качеството на продукта. Количеството е 100 мл. и има срок на годност 6 месеца след отваряне. 
Розовата вода има безброй предимства. Най-важното е, че е подходяща за всеки тип кожа. Освен, че хидратира и омекотява, може да я използвате за освежаване. Розовата вода, също така, свива порите и успокоява кожата след ухапвания от насекоми, слънчеви изгаряния и козметични процедури. Можете да я използвате за приготвянето на домашни маски за лице и лосиони за след бръснене. Розовата вода е подходяща и за третиране на изтощена коса - подобно на маслата може да се масажира в краищата за заздравяване на косъма. Изброените са само част от възможните приложения на розовата вода. 

Ароматът е малко по-силен от други розови води, които съм пробвала преди това, от което съдя и за по-доброто качество на продукта. Ако не сте ползвали розова вода до момента, трябва да имате предвид, че ароматът не се харесва на всеки. Аз лично все още не мога да свикна с него, макар да ползвам розова вода от доста време. Хората са казали "Трай бабо за хубост", та и аз така... 
Голямо предимство, което отчитам е стабилната стъклена опаковка (препоръчително е натуралните продукти, включително флоралните води да се съхраняват в стъклени съдове). Фактът, че мирише малко по-силно ме навява на мисълта, че не е разредена, както много от по-достъпните води на пазара. Икономична е - изразходила съм едва половината шишенце при ежедневна употреба вече близо 2 месеца (използвам я сутрин и вечер, като тоник, върху памучно тампонче).
Розовата вода, както и всеки друг продукт, изисква време и постоянство, за да започне да се забелязва действието му. Ефектът, който видях при мен е значително подобряване на състоянието на кожата на лицето при ежедневна употреба. Естествено, комбинацията с други, подходящи за кожата ми продукти, оказа решаващо влияние. Водата, сама по себе си, не може да направи чудеса, но се забелязва разлика между състоянието на кожата без и с използването й. Моята кожа е суха и аз лично я чувствах много по-свежа (нямаше го досадното придърпване и чувство за сухота след използване на измивните продукти сутрин и вечер). Използвах я няколко пъти за успокояване на кожни раздразнения след ексфолиране и също намирам, че свърши добра работа. Сутрин и вечер я нанасях преди да сложа крем на лицето си и смятам, че подготвяше кожата за тази стъпка.

В обобщение, розовата вода е нещо, което задължително трябва да имате в козметичния си арсенал. Изборът на пазара е огромен, така че освен задължителен е и лесно достъпен продукт. Определено останах доволна от водата на Natural Cosmetic и смятам да си я закупя отново след време. 

Вие ползвате ли розова вода и с какво предназначение?


Можете да ме последвате на следните места:

Facebook | Instagram | Google + | Blogovin|

*Продуктът ми е предоставен за тест от Natural Cosmetic Ltd., което не е оказало влияние върху крайното ми мнение. Нито една част от това ревю НЕ е спонсорирана.

Коментари

Публикуване на коментар