Спирала за обем Forbidden Volume + Покритие за спирала с фибри Forbidden Volume

Здравейте, момичета!

Миналия месец козметичната марка Essence пусна много добра оферта спирала за обем Forbidden Volume + покритие за спирала с фибри Forbidden Volume. Ако се чудите дали да ги пробвате, първите ми впечатления от двата продукта, могат да са ви от полза.
Единичните цени на двата артикула са 6,19 лева за покритието и 6,59 лева за спиралата. Възможно е все още да могат да бъдат намерени като комплект в дрогерии Лили, аптеки Фармастор и Елитис. Спиралата се предлага в два варианта - червена и черна. Червената е с фибри и четка, която позволява да се редуват по-къси и по-дълги фибри. Аз се спрях на черната, която няма добавени фибри, за да мога напълно да оценя действието на покритието.

Идеята за интегрирането на фибри във формулите на спиралите за обем не е нова. Фибрите са наситено черни и от материал идентичен с този използван при направата на изкуствени мигли. Те се сливат с миглите и видимо удължават и придават обем.

Спирала за обем Forbidden Volume

Спиралата се предлага само в черен цвят. Опаковката е много стилна. Четката е от изкуствен косъм - идва ми една идея по-голяма и изважда голямо количество туш. Въпреки големината си обаче, не затруднява нанасянето на продукта. Консистeнцията е по-течна, отколкото би ми се искало. Надявам се с времето да се сгъсти. Нанасянето е лесно, но все пак трябва да сте внимателни, заради изброените по-горе особености. 

Ефектът е доста добър - прави миглите видимо по-дълги и по-обемни. Не спластява миглите, което беше голямото ми опасение. Приятно впечатление ми направи факта, че не се рони и не се размазва. 

Като дълготрайност не мога да дам мнение, тъй като аз имам чувствителни очи и след около 4 часа се наложи да премахна спиралата. Клепачите ми започнаха да сърбят. Имам и сенна хрема като допълнение, така че не мога да съм сигурна, че сърбежът се дължеше единствено на спиралата. 

Премахването е учудващо лесно - с вода и почистващият продукт на Кауфланд, в комбинация с мицеларна вода и цялото количество беше премахнато. На сутринта нямах черни остатъци в ъгълчетата на очите, което ме навежда на мисълта, че съм успяла напълно да премахна спиралата.
Състав:
AQUA (WATER), PARAFFIN, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CERA ALBA (BEESWAX), STEARETH-2, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, PANTHENOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, MYRICA CERIFERA FRUIT (BAYBERRY) WAX, TOCOPHEROL, ACACIA SENEGAL GUM , HYDROXYETHYLCELLULOSE, TETRASODIUM EDTA, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, MYRICA PUBESCENS FRUIT WAX, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, POLYESTER-4, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM NITRATE, SODIUM DEHYDROACETATE, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, CI 77499 (IRON OXIDES).

Покритие за спирала с фибри Forbidden Volume
Идеята на покритието е да придава допълнителен обем на миглите. До момента не бях използвала подобен продукт и ми беше много любопитен. Четката отново е изкуствена, но една идея по-малка, което я прави по-лесна за използване и по-прецизна. Предлага се само в черен цвят. 

Имах две опасения - да не слепва миглите и да не се премахва прекалено трудно. За щастие страховете ми бяха безпочвени. 

Определено забелязах ефект след нанасянето му. Наистина придаде допълнителен обем и дължина. Отделно, запечата спиралата и не позволи да се размаже или отрони, поне докато не я премахнах. Много е трудно да забележите самите фибри, но миглите стават видимо по-плътни и дълги.
Състав:
AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, VP/EICOSENE COPOLYMER, VP/HEXADECENE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, TROPOLONE, DIMETHICONE, OCTYLDODECANOL, NYLON-6, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).

В обобщение, и двата продукта много ми допадат. Единственият ми проблем е с по-обемната четка на спиралата. Много приятно изненадана останах от покритието, тъй като наистина забелязвам ефект от нанасянето му, а и може да се използва в комбинация с всяка спирала, която имате. Ако намерите от промоционалните пакети, съветът ми е да пробвате спиралата с фибри, ефектът би трябвало да е още  по-забележим.
Вие ползвали ли сте покритие за спирала? Имате ли впечатления от тези два продукта на Essence?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Вчера си купих комплекта, който беше единствен. Малко с недоверие подходих, защото не съм ползвала спирала на Essence, а добри отзиви съм чела за други техни спирали, но реших да пробвам тази.Мога да кажа,че съм силно впечатлена и от двата продукта - Идеално черно, придава обем и удължава миглите. Като изкуствени! Очарована съм! И аз мисля, че е леко течна, но според мен, с времето ще се "пооправи".

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. +Jenia Mencheva - радвам се, че си успяла да намериш комплекта - и на мен много ми допадна. Напоследък все към спиралата посягам и оставих другите спирали настрана. Заслужава си парите :)

      Изтриване

Публикуване на коментар