TOP 5 BULGARIAN BEAUTY VLOGGERS

Здравейте, момичета!

Днешния пост е малко по-различен. Реших да ви споделя кои са любимите ми български бюти влогърки. Сигурна съм, че са ви познати и може би сред тях има и ваши любимки.
Едно от любимите ми занимания вечер е гледането на клипчета в youtube. Следя доста канали и много често използвам търсачката в търсене на нови влогове на интересна тематика. Любимите ми видеа са за празни опаковки, beauty hacks и месечни любици. 

Предпочитам българските бюти влогърки, тъй като козметичните продукти, за които говорят са достъпни на нашия пазар, а и са наясно с икономическото положение в България.

Преминавам и към списъка с 5-те момичета, чийто клипчета чакам с най-голям интерес. За мое огромно съжаление, нямам удоволствието да ги познавам лично, но ще говоря за тях на малки имена. Интернет създава едно такова фалшиво усещане, че даден човек ти е познат, дори никога да не си го виждам на живо. Надявам се да нямат нищо против.

 Snejana Atanasova
Това определено е един от любимите ми канали. Много ми допада начина на представяне на информацията и най-вече колко земна е Снежана. Доверявам се на мнението й и до момента не съм съжалявала за това. Много от продуктите, за които говори, са достъпни и това ме спечели от самото начало. Тя, както и повечето момичета, има и собствен блог, който също следя с огромен интерес. 

Thumbelina89
Това е един от първите бюти канали, на които попаднах. Може би от чисто сантиментални подбуди, но и до днес ми е много любим. Ирина има доста интересен поглед върху много теми и това привлича вниманието ми. Харесват ми и влоговете с меню на деня, тъй като Ирина е веган и има доста интересни предложения за ястия. Най-любими обаче си остават видеата с празните опаковки.

Ivana Alexandrova
Ивана е бюти и моден блогър и влогър. Харесва ми тази комбинация и разнообразието в клиповете и. Много ми е симпатична и с удоволствие следя и клиповете, и публикациите в блога й. Много ми допада колко подробна е в грим уроците - това са ми и любимите нейни клипове.

AGLEU
Ако има канал, които бих определила като най-полезен, то това е каналът на Зори. Особено що се отнася до био продукти, научавам страшно много неща от нея и винаги ми е интересно да чуя какво ще каже. Напоследък са ми доста интересни и влоговете, свързани с бремеността - един ден, когато този момент настъпи, ще се чувствам много по-информирана, до голяма степен, благодарение на този канал.

Gergana Dimitrova
Много харесвам клипчетата с практическа насоченост в канала на Гери. Намирам за доста интересни тези с рецепти за домашна козметика и храна. За съжаление, козметиката, която ползва е доста висок клас и не смятам, че много хора могат да си позволят продуктите, които споменава в клиповете си. Всичко останало обаче следя с интерес.

Доста трудно ми беше да се спра на само 5 канала. Имам още няколко, които следя с огромен интерес. Както споменах, не спирам да търся и нови любимци, не само сред нашите, но и сред чуждите влогърки. От скоро аз самата имам канал, който се надявам да се разрастне постепенно.
Кои са вашите любими влогърки? Ще се радвам да ми споделите вашите любими канали и да ми препоръчате такива. Ако вие самите имате канал в youtube, споделете го в коментарите, за да ви последвам.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар