Events: Pajama Paty with Kérastase ||| Събития: Пижамено парти с Kérastase

Здравейте, приятели!

С малко закъснение, реших да ви пренеса виртуално на едно събитие, на което...за малко да се унеса и заспя. Защо? Ще разберете, ако продължите да четете.
Датата е 20 март 2019 година, а мястото Cherry Orchard Residence в Панчарево. Причината да бъда там – лансирането на първата нощна грижа за коса – серумът от серията Nutritive.

Нека започнем от мястото – закътана китна къща, далеч от шума на столицата, разположена сред изобилие от черешови дръвчета, които за съжаление не бяха цъфнали по времето, когато бяхме там. Идеално място за почивка и релакс, напълно отговаряща на цялостната идея на събитието. Според мен лятото там била станали страхотни събития. Единственото неудобство е, че мястото е достъпно единствено с автомобил или организиран транспорт, за какъвто организаторите се бяха погрижили.
Посрещнаха ни с коктейл в цвета на бутилката на новия серум. Залата беше подредена с удобни дивани и меки барбарони. След като всички се бяха настанили удобно дойде най-приятният момент от целия натоварен ден – помолиха ни да облечем удобни халатчета и да затворим очи. Следващите няколко минути бяха посветени на водена медитация. Тук е и моментът, в който до толкова се бях отпуснала, след наистина натоварен ден, че за малко да заспя. Представете си, сутринта отидох на работа с час по-рано, за да успея да си свърша задачите и да си тръгна по-рано. Последва непредвиден обяд, търчане до мястото за такъв, тичане на обратно и пак работа, после тичане до стадион Васил Левски, от където тръгваше организирания транспорт. Определено имах нужда от коктейл и медитация след такъв ден.
Междувременно, бяхме нанесли и от нощния серум, който действа и на принципа на ароматерапията – първите няколко часа отделя аромати, които успокояват, а след 8-мия час се развива в събуждащи и енергезиращи такива. Нанася се по дължините на косата, без отмиване. Определено забелязах косата ми по-мека и лъскава. Не съм го изпробвала достатъчно дълго, за да мога да споделя впечатление, но когато това ще случи, първи ще разберете.
Вечерта продължи с презентация на серума и малко история за марката, която тази година навършва 50 години от създаването си.

Много съм благодарна на организаторите, че имах възможност да присъствам на това събитие, тъй като за пръв път ми се отдаде възможност да медитирам, до момента не съм го правила и не съм пробвала нещо подобно. Определено ще потърся повече за метода на водена медитация и туко виж започна да го практикувам и у дома. В натовареното ежедневие, в което живеем, имаме нужда от моменти на пълен релакс.

Вие знаете ли историята на Kérastase? Споделете ми в коментарите любопитни факти, за които сте чували.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари