Events: Enchanted by Nature with The Body Shop ||| Събития: Омагьосани от природата с The body shop

Здравейте, приятели!

Рядко отразявам събития с пост в блога, но когато нещо ме впечатли наистина силно, имам желание да го споделя с Вас.
The Body Shop е марка, която винаги съм харесвала, заради силните и приятни аромати на продуктите им. Любима ми е серията им с кокос. Опаковките също са много цветни и привличат вниманието.

Марката дълго време беше сравнително недостъпна и за да се сдобия с нещо тяхно, трябваше да пътувам със самолет или да поръчвам онлайн. Преди година посетих огромен техен магазин в Лондон и разпалено обяснявах как трябва да имаме такъв магазин и в България. За щастие, това се случи и вече има цели 3 магазина на марката, за сега, само в София - в The Mall, Парадайс Център и най-новият в Serdika Center. Има и онлайн сайт, от където можете да поръчате, ако не живеете в София.

Предколедното събитие, на което имах щастието да присъствам, определено успя да ме впечатли. Не съм присъствала на много събития, но винаги ме изненадва приятно, когато има нещо повече от суха презентация. 
Събитието се състоя на 07-11 в Сердика Център. Голямата ротонда на мола беше превърната в приказна Коледна гора. Бях скептична към локацията, но всичко беше така декорирано, че съвсем се абстрахирах от факта, че се намираме насред мола. Оставям снимките да говорят, вместо мен. 
Едно от посланията на събитието беше "Дърветата са важни не само на Коледа", нещо което подкрепям. Обожавам аромата на жив бор, свързвам го с Коледите си като дете, но от поне 10 години имаме изкуствено дръвче и нямам намерение да се връщам към живите. За подкрепа на тази инициатива, всяка покупка помага за опазването и възстановяването на милиони квадратни метра гори в Англия и Армения. 
*Извън темата за събитието, но пряко свързано с дърветата, колко от Вас са запознати с инициативата "Новата гора на София"? Съветвам Ви да се запознаете и да се включите, защото столицата ни има нужда от дървета, които да прочистват мръсния въздух, които всички дишаме. 

На събитието беше представена и лимитираната колекция с коледни аромати на марката. Имаше изключително много сладки неща, не знаех кое да подуша първо. Можете да ги видите онлайн и в магазините. Естествено, очите ми останаха в Коледните календари, но вероятно ще се спра на нещо по-достъпно. От ароматите определено най-силно ме привлече Vanilla Marshmallow, ако ще си вземам комплект, той ще е с този аромат. 
За присъстващите имаше игри с награди, като естествено, наградите бяха от Коледните продукти. На играта с въпросите не успях да се изявя, затова пък имах втори шанс с търсенето на съкровища (в случая, 5 скрити из декорацията пликчета). Едно от пликчетата направо го взеха пред очите ми и за съжаление, и там нямах успех. Въпреки, тоталният ми провал в игрите, беше интересно и в нито един момент не ми доскуча. За децата пък беше истински купон. Най-голямата награда спечели именно една сладурана. 
И естествено, най-много се радвах, че този път имах компания на събитието, в лицето на Диди от блога "Токче и червило" и Дени от Beauty & Fashion by Deny. Виното винаги е по-хубаво, в приятна компания.

Това, бяха накратко, впечатленията ми от събитието на The Body Shop. Надявам се с описанието и снимките да съм успяла мислено да ви направя част от него и да съм ви заразила с частица от Коледния дух, които попих аз от събитието. 

Интересни ли са ви подобни постове за събития, на които съм била? Намирате ли ги за полезни по някакъв начин?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари