Review: Balea Body Scrab Totes Meer Salz ||| Ревю: Balea скраб за тяло с морска сол

Здравейте, приятели!

Днешното ревю е посветено на продукт, който нашумя в блог средите преди години, но аз пробвам едва сега. Хубаво е понякога да изравяме от прахта стари любимци и да си припомняме подобни бюджетни попадения, затова и реших чрез това ревю да отворя отново темата за скраба с морска сол на Balea. 
Знаете, че най-любимият ми скраб е натуралния с кафе на Сапунена работилница. След много изхабени опаковки, реших да пробвам нещо различно. Никога не бях пробвала такъв със сол и реших да си взема този за проба. Привлече ме изчистеният състав и ниската цена. Припомних си няколко много положителни ревюта и реших, че това ще е новият ми скраб. 

Тук е момента да споделя, че от момента на покупката до реалното му използване минаха около 5 месеца, което НЕ ви препоръчвам да правите. Въпреки изписания дълъг срок на годност, маслата в състава реагират на външните фактори на съхранение и при мен аромата беше леко променен.
Опаковката е пластмасова и със защитно фолио. Количеството е цели 250 мл на цена под 7 лева. Капачката е винтова и се затваря плътно. 

Аромата след нанасяне е на лимонова трева, но при мен има и лек нюанс на старо олио, тъй като както казах престоя доста преди да го използвам. Въпреки това не ми предизвика раздразнения. 
Консистенцията е доста приятна - не е прекалено воднисто, нито прекалено гъсто. Разнася се лесно, като аз лично не втривам агресивно, а съвсем леко разнасям върху кожата - пилингът е достатъчно абразивен, за да си свърши работата без да натискате. 
От ефекта останах много доволна. Очаквах да оставя мазен филм върху кожата, които да се отмива трудно, но за щастие не забелязах подобно нещо. Докато сте още под душа оставя впечатление, че не сте го измили като хората, но когато излезете от банята кожата не е мазна или хлъзгава.

Не ви препоръчвам да използвате този или друг скраб на основата на сол, ако имате раздразнения, рани по кожата или сте се епилирали непосредствено преди това. Щипе просто ужасно. Направих си експеримент след епилация и дълбоко съжалих за това. 
Ако има обаче причина да ви пиша и да ви препоръчвам този скраб, то това е състава муТози скраб е един от малкото качествени и изчистени продукти на козметична марка, която няма претенциите да е натурална. Както ще видите съдържа предимно морска сол и масла. Има парфюм и няколко излишни оцветителя, но както вече споменах - марката не е натурална. 

MARIS SAL | HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL | OLEA EUROPAEA FRUIT OIL | MAGNESIUM CARBONATE | SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL | CAFFEINE | UREA | TOCOPHEROL | PARFUM | AQUA | ZINC OXIDE | LINALOOL | CI 47005 | CI 42090

Като обобщение мога да кажа, че това е един много свеж и приятен скраб, особено за пролетта и лятото. 

Пробвали ли сте скраб на основата на сол? Кой е любимият ви продукт за ексфолиране на кожата на тялото? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. На мен този скраб ми беше прекалено мазен и трудно си отмивах маслата от тялото, а когато не успявах, тялото ми лепнеше. Но това е нормално, предвид, че съдържа сънчогледово олио и зехтин, а аз съм и с мазна кожа все пак.
    Любимият ми ексфолиант за тяло е захарният на Рефан “Yogurt & Passion Fruit”. Страхотен аромат, хубаво ексфолира, а маслата са леки, но подхранващи. След душ кожата е омекотена и аз лично минавам дори без лосион за тяло. Може би една идея по-бързо се разтапя.
    Сега съм си взела соления скраб на холандската марка Body X с аромат на пъпеш, който също е доста приятен и съм доволна. Освен това е 500 мл за 5,50 лв. , докато този на Рефан е 240 мл за 5,00 лв. Въпреки всичко Рефан ми остава любимец засега.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление, аз проявявам някаква алергична реакция към Рефан или поне към продуктите им за тяло, които съм пробвала. За марката Body X не съм чувала, от къде ги вземаш?

      Изтриване
    2. От Лили. Случайно ги открих. Държаха ги на най-долния рафт. :D Не са натурални, но вършат добра работа.

      Изтриване

Публикуване на коментар