Favorites: May Beauty Favorites ||| Любимци: любими за май - козметика

Здравейте, приятели!

Този месец закъснях с любимците си за изминалия месец май, но както се казва, по-добре късно, отколкото никога.
През май бях доста доволна от козметиката, с която имах досег и се появиха доста любимци. За първи път трудно избрах само 5 продукта, но реших да се придържам към тази бройка, дори с риск да пренебрегна, към момента, останалите любимци.
За първи път, от доста време насам, има и продукт от декоративната козметика. Не знам защо, но напоследък не успявам да се впечатля от нито един грим продукт. 

Ексфолиант за лице Hydra Vegetal Yves Rocher*
Няма да навлизам в подробности, тъй като вече съм ви говорила за този продукт тук. Измежду всички продукти от серията, които имах възможност да пробвам, ексфолианта ме впечатли най-силно. На снимката си личи колко съм изразходила от него. Усещам кожата си доста по-свежа след употребата му и ако има нещо от серията, което бих ви препоръчала да пробвате, това е този ексфолиант.

Паста за зъби Hollywood Smile Pearl Drops
Заслужава си да споделя за тази паста за зъби, защото за първи път забелязах макар и минимален ефект от избелваща паста. Първоначално предизвика повишена чувствителност, но в последствие свикнах с нея. При всички положения, не я препоръчвам ако имате свръх чувствителни зъби. Скъпичка е, но доста често я виждам на промоция.

Червило Golden Rose Sheer Shine
Трудно мога да нарека това червило, по-скоро е балсам за устни с цвят, но за лятото просто го обожавам. Има слънцезащитен фактор 25, което е много важно за мен. Не изсушава устните, не се усеща тежко и неприятно. Придава цвят, без да е нищо крещящо. Препоръчвам ви да погледнете серията, ако си търсите леко червило за лятото. 

Серум Logona с мента
Признавам си, че не използвам често серуми, но виждам как това ще се промени, особено през лятото, когато изпитвам непоносимост към каквито и да било кремове и тежки мазила върху кожата си. Много е приятен и попива бързо, без да оставя филм върху кожата. Няма охлаждащо усещане, каквото очаквах от продукт с мента в състава, но въпреки това много ми харесва. 

Околоочен крем Sante
През май редувах два околоочни крема и определено този на Sante се отличи. Много по-богат е и ефекта от него е много по-осезаем. Като добавим, че има натурален състав, няма как да не се превърне в любимец. Притеснява ме, че през лятото ще бъде прекалено тежък, но докато все още температурите навън са приятни, ще си го ползвам. Води се флуид, но е доста гъст и кремообразен. Нанесен върху околоочната зона се разнася много лесно. 

Това бяха любимците ми за май. Виждате, че преобладават продукти за хидратация. С тази рязка промяна от зима към лято, кожата ми преживя доста голям стрес и започна да се държи странно. За момента стабилизирам положението с редовно почистване и хидратация, но ще видим до кога.

Какво използвахте най-често през май? Пробвали ли сте някой от продуктите в тази публикация? 

*Продуктите са ми изпратени за проба от PR, мнението си е изцяло мое и базирано на опита ми с продуктите
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари