First Impressions: Glamour + Catrice Velvet Matt Lip Cream ||| Първи впечатления: Списание Glamour + Червило Catrice Velvet Matt

Здравейте, приятели!

Юнският брой на списание Glamour идва с подарък - матово червило на Catrice Cosmetics. Споделям ви първите си впечатления от червилото, докато списанието е все още на пазара.
Червилото е от серията Velvet Matt на Catrice Cosmetics и може да бъде намерено в три цвята. Цената на списанието е 3,49 лева. Стандартната цена на червилото е около 7,00 лева. Както и да го погледне човек, заслужава си. 


Моят цвят е 060 REDvolution и от предложените три цвята е най-близък до вкуса ми. Не е класическото червено, по-скоро създава много търсения от мен ефект "my lips, but better". Много подходящ за ежедневна визия, а с подходящ очен грим може да стане и чудесен завършек на вечерен грим. Аз вече няколко пъти го комбинирам с тази червена рокля и кецове. 
Има страхотен аромат на ванилия (бисквитки с ванилия). Апликаторът ми е удобен - стабилен е и не създава предпоставка да излизате извън очертанията на устните. Опаковката също ми харесва - пластмасова, матирана, с черна капачка.

Самото червило е изключително интересно. Формулата и финиша са матови, но заради наличието на брокатени частици, под определен ъгъл, се забелязва блясък. Няма нужда да го изчаквате да засъхне. Нанася се като масло върху устните и още с нанасянето е матово. 
Един пласт е абсолютно достатъчен. Съвсем леко наподобява придобилите популярност металик матови червила, но не е толкова натрапчиво. Нямам друго такова матово червило в колекцията си и лично за мен е страхотно попадение.

Като недостатък мога да отбележа, че червилото се усеща изключително сухо върху устните и ги изсушава доста. Също така оставя отпечатъци върху всичко, което докоснете с устните си. 
Нека спомена няколко думи и за самото списание. По принцип харесвам Glamour, тъй като на фона на други списания има доста повече статии и по-малко рекламни страници. В този брой виждам и едно познато лице. Допада ми, че все повече блогъри влизат в списанията, измествайки изкуствените модели. 
Състав:
ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, TALC, ISODODECANE, SILICA, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CERA ALBA (BEESWAX), PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHERYL ACETATE, MICA, SACCHARIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 15850 (RED 7), CI 16035 (RED 40 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

В обобщение, според мен напълно си заслужава покупката на списанието. Червилото много ми допада като цвят и е на път да се превърне в едно от любимите ми. 

Вие успяхте ли да намерите списанието? Хареса ли ви червилото? Ако сте попаднали на друг от цветовете, споделете ми мнението си, тъй като се чудя дали да не си взема още един, ако намеря. 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари