July Beauty Favorites + Book and Movie /// 2017

Здравейте, момичета!

В блога не е имало любимци от цяла вечност, това е защото рядко успявам да харесам един продукт до толкова, че да заслужи титлата "любимец", този месец обаче се появиха няколко по-изявени такива и реших да ви ги споделя.
По традиция любимците ще са само 5 броя, като за първите ми беше много лесно да взема решение, тъй като дават заявка да се превърнат в постоянни любимци.

Този месец реших да включа и любима книга и филм за месеца, тъй като за пръв път от много време насам, имам малко повече време и сили, за да чета и/или гледам филми след работа. Тях съм оставила в края на публикацията, отделно от козметичните, което прави всъщност 7 любимци за месеца (любимото ми число).

1. KIKO MILANO - UNFORGETTABLE MASCARA
За пръв път имам досег с продукти на Кико и честно казано съм изненадана от качеството, имайки предвид цената. Публикацията за тази спирала е готова и чака единствено снимки, затова няма да ви издавам информация в аванс, но е достатъчно да споделя, че към момента използвам само тази спирала. Единственото ми притеснение е, че сякаш засъхва прекалено бързо. 

2. AURA CITY LIGHT Strobing Palette*
Любимото ми нещо от цялата колекция City Light. Палитрата съдържа 3 цвята, които аз използвам като трио хайлайтър, руж и контур. Много хора сравниха най-светлия цвят с Mary Lou на The Balm. Не мога да потвърдя или отхвърля това твърдение, но за момента това е най-любимият ми хайлатър (включително сред други такива на AURA, които съм пробвала). Палитрата е иделна за начинаещи, защото цветовете не са супер силно пигментирани и няма опасност да заприличате на матрьошка. 

3. Anthelios XL SPF 50+ Спрей - La Roche-Posay

Приготвям публикация, която се надявам скоро да види бял свят. За ежедневието това ми е най-любимият продукт за слънцезащита. Отнема секунди за нанасяне, матира, може да се нанася върху грим и изобщо не се усеща, че имате нещо върху лицето си. Единствено не смятам, че е подходящ за по-дълго излагане на слънце и особено на море или планина. 

4. Термална вода Avene

Термалната вода не е нов любимец, но става особено изразен такъв през лятото. Направо не мога да си представя да не се напръскам с нея след епилация. За освежаване я използвам сравнително по-рядко, но имайки предвид колко често се налага да се епилираме лятото, наистина е незаменима в това отношение.

5. Лосион против ухапване от насекоми Бочко


Изобщо не ми е любимо, че се налага да го ползвам, но имайки предвид колко зле ми се отразяват ухапванията и се принуждавам. Струва ми се, че върши работа, имало е случаи комарите да започнат да ме хапят, да се напръскам и да спрат. За деца е, така че се предполага, че съставът е по-изчистен. Използвала съм натурален репелент и не вършеше нищо, затова и тази година се принудих да взема друг. 
Любима книга

Лятото сякаш намирам повече време за любимите си занимания, сред които са четенето на книги и гледането на филми. Този месец успях да прочета само 1 книга, но определено е сред стойностните книги, на които съм попадала.

"Даровете на гнева" - Арун Ганди

Не съм ви споделяла, но много обичам книги за самоусъвършенстване. Самата книга има голяма доза автобиографичен елемент, което много ми допада. Авторът, Арун Ганди е внук на Махатма Ганди, за които трябва да си призная, че знаех съвсем малко. Книгата се базира на философията за водене на простичък начин на живот, отхвърлянето на дискриминацията (расова и социална) и превръщането на гнева от унищожителна в градивна сила. Има много моменти, които те карат да се замислиш, представени с реални примери от живота на автора и неговия дядо. Не очаквайте книгата да е life changing, но е един различен поглед и поне мен ме кара да подлагам на по-сериозен размисъл причините, които ме карат да се гневя в ежедвението и начините да избегна това ненужно хабене на нерви.

Любим филм/сериал

Доста се чудех дали излъчения любимец да е филм или сериал. Със сериала няма да изненадам никого, а именно новия сезон на Game of Thrones, затова и смятам за излишно да ви говоря за него. Предпочитам да споделя за филма, който ме впечатли най-много този месец.

Валериан и градът на хилядите планети

Трябва да си призная, че отидох с нагласата, че ще гледам филм за деца, каквито между другото обожавам. И наистина - филмът беше много лек, с доза хумор и увлекателна история. Липсваха впечатляващи специални ефекти, което малко обезмисли гледането му на кино, но ако си търсите нещо приятно и неангажиращо за гледане, след натоварен работен ден, препоръчвам да гледате филма. 

Това бяха моите закъснели любимци за месец юли. Кои са вашите?

*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари