Photoderm MAX SPF 50+ Прозрачен спрей

Здравейте, момичета!

Лятото е в разгара си. Много важно е да се погрижим за слънцезащитата по време на лятната си почивка (и не само). Тази година реших да изпробвам спрея на Bioderma с фактор 50+. Мнението ми за него може да прочетете в публикацията. Ако ви предстои почивка и се чудите какъв продукт да изберете, този пост може да ви е от полза.
Ако сте чели миналогодишната ми рутина на плажа – цък – то знаете, че от няколко години залагам на Bioderma, що се отнася до защита от слънчевите лъчи. Серията на марката, която предлага продукти за слънцезащита е Photoderm и предлага доста богат избор от продукти за тяло и лице с фактор 30 и 50+.

Кожата ми е доста светла, но въпреки това обикновено предпочитам да използвам фактор 30, тъй като при 50+ почернявам значително по-малко (но пък без никакви изгаряния). На теория факторът за предпазване от слънчево изгаряне (SPF) показва теоретично времето, през което можете да останете изложени на слънце без да предизвикате слънчево изгаряне и не би трябвало да влияе драстично на тена ви. Наблюденията ми обаче показват, че при 30 фактор успявам да почернея доста повече.

Още от миналата година исках да пробвам прозрачния им спрей, тъй като съм установила с други продукти, че това е най-мързеливият начин за нанасяне. За съжаление, от този спрей се предлага само фактор 50+. Много се надявам от Bioderma да пуснат и 30 фактор, тъй като съм направо влюбена в този продукт.

Продуктът осигурява защита от UVA-UVB лъчите и предпазва от фотостареене на кожата. UVA лъчите са основно отговорни за фотостареенето на кожата, докато UVB лъчите са отговорни за слънчевите изгаряния и повишения риск от развитие на заболявания на кожата. Важно е когато избирате слънцезащитен продукт да следите той да предпазва и от двата типа. Също така, за да се постигне максималната защита е необходимо всеки слънцезащитен продукт да се нанесе 15-30 минути преди излагането на слънце.
Продуктът може да се използва за лице и тяло, но аз лично не смея да го използвам върху лицето. 

Опаковката е под формата на флакон от 150 мл. Механизмът за затваряне и отваряне ми допада много и го намирам за подходящ при пътуване. Самият пулверизатор не ми е създавал проблеми, както спреят, който използвах миналата година и едва успявах да изкарам някакво количество (Photoderm Spray SPF 30 – 200 ml). Притеснява ме единствено, че когато продуктът започне да свършва, може би ще ми е трудно да изкарам цялото количество от флакона.

Цената, на която аз си го закупих беше 26,45 лева от аптеки Ремедиум, като получих и подарък малка опаковка мицеларна вода. Цената му е малко по-висока от спреят ми от миналата година за 50 мл. по-малко продукт, но пък по-висок фактор. 

Според описанието на продукта, той трябва да е напълно прозрачен спрей, но в действителност има съвсем лек жълтеникав цвят, който обаче не оцветява кожата. Не съм съгласна и с твърдението, че няма нужда от разнасяне – хубаво е да разнесете съвсем леко след напръскване, за да се разпространи продуктът по цялото тяло (аз например изгорях леко около презрамките на горнището, защото не бях разнесла продукта в тази зона). Въпреки това, в сравнение с останалите продукти, нанасянето е като детска игра.

Като цяло нанасянето е много приятно, а продуктът има лек цитрусов аромат. Оставя върху кожата лек филм, който освен, че предпазва, оставя много приятен блясък върху кожата. Идеален е също ако имате деца, които не могат да седят мирни дълго или пък мъж, който мрази да се маже с мазила. 

Като недостатък отчитам, че продуктът е доста неокономичен. Може би защото пръскам обилно и го използваме двама души, но за почивка от 5 дена е вече почти към края. За сравнение, отново със спреят от миналата година – от него ми остана почти половината при почивка от 7 дена и отново използване от двама. За съжаление, срокът на годност на последния е само 6 месеца след отваряне, така че от една страна е за предпочитане да го изхабите в рамките на едно лято.

Като състав, продуктът не е био или натурален, не съдържа парабени и е хипоалергенен. Естествено, вредни съставки присъстват, но що се отнася до слънцезащита съм по-склонна да заложа на медицинска, отколкото на био или натурална козметика. 

Състав:
ALCOHOL DENAT., DICAPRYLYL CARBONATE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, HOMOSALATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CYCLOPENTASILOXANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, ETHYLHEXYL TRIAZONE, CYCLOHEXASILOXANE, BISETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, AQUA/WATER/EAU, TOCOPHERYL ACETATE, FRAGRANCE (PARFUM), BHT, TOCOPHEROL, ECTOIN, MANNITOL.

В обобщение съм страшно доволна от този спрей, тъй като ми пести време и прави нанасянето на слънцезащита изключително лесно и бързо. За мързеливци като мен това е от голямо значение. Като единствен недостатък отчитам липсата на 30 фактор и факта, че е доста неикономичен за цената си продукт. Аз лично бих го използвала първите 3 дни, в които се излагате на слънце и бих продължила със сухото олио (може да се използва и за коса) или бронзиращия спрей с 30 фактор, отново на Bioderma.

На коя марка или продукт се доверявате вие по отношение на слънцезащитата?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари