Review: KIKO MILANO - UNFORGETTABLE MASCARA

Здравейте, момичета!

Днешният пост е посветен на първия ми досег с козметичната марка KIKO MILANO.
KIKO MILANO е италинска марка, стартирала през не толкова далечната 1997 година. За съжаление е трудно достъпна в България. Аз лично не съм виждала продуктите им да се продават у нас, поправете ме ако греша. Единствения начин да се сдобиете с тях е да си ги купите от чужбина или да си ги поръчате от официалния им сайт. Поръчка над 25 паунда може да ви излезе безплатно до адрес в Обединеното Кралство, откъдето с курер като Gabco ще ви струва около 2 лева/кг.

На мен лично цялата тази хамалогия ми се струва прекалено сложна, затова се радвам, че успях да се сдобия с няколко техни продукта, директно от магазин на марката в чужбина. В противен случай, едва ли щях да теставам нещо тяхно, макар да са интересни за мен.
Продуктите им варират от доста достъпни до скъпи, като ако уцелите промоция може да се сдобиете с доста продукти на половин цена. Аз си взех освен спиралата, обект на днешното ревю, единична сянка и два лака. Двата лака ми струваха около 2,50 лева, което е почти без пари. Ще ви разказвам и за тях, но в отделна публикация.

Марката разполага с огромно разнообразие от спирали. Спиралата, която реших да тествам струва около 16 лева (7,20 британски лири) за количество от 7 мл, което е доста добро количество за спирала. Цветът е черен, като се предлага и водоустойчива версия, но аз не съм голям фен на водоустойчивите спирали и се спрях на тази.
Опиковката е грапава, което улеснява отварянето на спиралата, като в същото време не се цапа лесно. Усеща се доста луксозно и седи много красиво на тоалетката. Това ми направи впечатление при всички опаковки на марката – изчистения, но доста приятен за окото дизайн, в комбинация със стабилни материали на изработка. Добре, че разполагах с ограничен бюджет, иначе сигурно щях да плащам свръх багаж.

Четката е обикновена, с косъмчета. Предпочитам силиконовите четки, но харесах тази заради заоблената изпъкнала форма. Нямам спирала с такава четка в колекцията си, макар много да ми напомня прочутата спирала на Maybelline, която така и не съм пробвала. Самата четка е една идея по-голяма, отколкото ми се иска и не е удобна за нанасяне върху долните мигли. За горните обаче е страхотна!
Спиралата извива миглите и им придава дължина, като ефектът поне на моите мигли е доста забележим. Слепва миглите съвсем леко, но ако предварително ги разрешете, можете да избегнете този ефект.

Тушът още с отварянето беше идеален – нито твърде течен, нито твърде гъст. Притеснява ме, че с времето може да се сгъсти доста и ефектът значително да се влоши. Позволява наслояване, като аз лично се старая да не слагам повече от 2 пласта, тъй като както споменах слепва миглите, а и не искам да седи прекалено тежко. На два пласта резултатът е много приятно извити, издължени и дискретни мигли, без прекалено вкаран драматизъм. 
Издръжливостта е доста добра – успява да задържи миглите извити почти през целия ден, което е доста голямо постижение, имайки предвид, че миглите ми имат недостатакът да са доста паднали. Премахването също е доста лесно – само с мицеларна вода и пяна за измиване на лице успява да се свали (основната причина да искам да НЕ е водоустойчива). 

Към края на деня забелязвам леко размазване, но нищо, което не може да се коригира. За съжаление с времето явно започна да изсъхва и освен размазването започна и да се рони, което е доста неприятно. 

Друг недостатък е, че след продължително носене започва да ми дразни очите, което обаче забелязвам при почти всяка спирала, която имам. Вероятно вината е и в моите клепачи, тъй като са доста чувствителни.

Състав:
AQUA (WATER/EAU), GLYCERYL STEARATE SE, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA (HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX), SUCROSE STEARATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ACACIA SENEGAL GUM, GLYCERYL DIBEHENATE, BUTYLENE GLYCOL, ORYZA SATIVA BRAN CERA (ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX), COPERNICIA CERIFERA CERA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CANAUBA), STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SODIUM DEHYDROACETATE, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, POTASSIUM SORBATE. +/- (MAY CONTAIN): CI 77499 (IRON OXIDES). 
В обобщение мога да кажа, че към момента съм много доволна от покупката на тази спирала и Ви я препоръчвам. Съотношението цена – качество е отлично. Ако имате път в чужбина и срещнете магазин на KIKO, непременно го посетете.

Имате ли опит с марката? От къде се снабдявате с продукти и кои са любимите ви?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари