Pinks Beauty Box - October 2016 ||| Pinks Beauty Box - Октомври 2016

Здравейте, момичета!

Отдавна не бях писала ревю за Pinks Beauty Box, но този месец получавам кутията за последно и реших подобаващо да отчета събитието. В youtube канала ми можете да намерите видеа за кутиите от предишните няколко месеца. 
Този месец получих кутията изненадващо, тъй като бях убедена, че абонаментът ми е вече изтекъл и няма да поръчвам повече. За моя изненада, куриерът дойде и донесе кутията за октомври. Кутията за юли-август е една и когато съм правила абонамент за три месеца, той е включвал юли-август, неомври и октомври, а не юли, август и ноември, както си мислех аз.

Нямаше как да върна кутията, така че ми остана единствено да я разопаковам и за мое щастие не останах разочарована. 

Цената на кутията от юни месец насам е по-висока - 22,90 лева с включена доставка. С покачването на цената не видях подобрение в качеството, поради което смятам да не подповявам абонамента си. Не мога да отрека, че доста от продуктите в колекцията си имам благодарение на кутията и до известна степен ще ми е мъчно за нея. От друга страна, има възможност да поръчате кутията от сайта, след като продуктите са вече разкрити. Ако някога се падне кутия, която наистина да ми хареса, може би ще си я поръчам по този начин.

Кутията този месец съдържа 7 продукта - 3 пълноразмерни, 3 в размер за пътуване и една мостра. 

Doori Cosmetics Vitalizing Energy спрей тоник с копринени протеини
Цена: 12,60 лева
Количество: 100 мл
Производител: Doori Cosmetics 

Това беше обявеният продукт в кутията и честно казано съм доста скептична. Имам много проблеми с косата напоследък и не ми се иска да използвам продукти, за които не съм чувала и не съм чела нищо. Допада ми, че спреят трябва да защитава при термична обработка, тъй като нямам такъв продукт и въпреки това се колебая дали да го използвам.

Wet 'n Wild 1 Step Wonder Gel гел лак без печене
Цена: 6,99 лева
Количество: 7 мл
Производител: Wet 'n Wild

Паднал ми се е цвят Е7251 Coral Support. Не съм сигурна, че ще ми допадне, тъй като не нося често такива цветове. Съставът не е особено благоприятен, макар да липсват фталати. Интересното е, че опаковката е непрозрачна, за да предотврати досега на светлината с продукта и да запази цвета. Би трябвало да постига гел ефект без нанасяне на основа и топ лак (това звучи почти като мит). Ще му дам шанс и ще споделя впечатления.

Bodi Beauty BB крем
Цена: 11,25 лева
Количество: 30 мл
Производител: Bodi Beauty

Марките в кутията взеха доооооооста да се повтарят, което от една страна е ок - изпробвам повече от един продукт на една марка, от друга обаче почва да омръзва. Това е и една от причините да откажа абонамента си. Марката Bodi Beauty присъства в последните две, може би дори три кутии (със сигурност имам 3 техни продукта, но не знам дали от поредни кутии). За щастие, този път са уцелили, тъй като имам нужда от ВВ крем. Надявам се да са уцелили цвета (паднал ми се е Light, но обикновено дори светлите тонове са ми тъмни през зимата). Пише, че няма парабени и минерални масла в състава, което е супер, но трябва да огледам по-добре и останалите съставки. Има слънцезащитен фактор, което го прави неподходящ за снимки и вечерни излизания, но за по-слънчеви дни през есента и зимата може да е от полза.

Batiste Cherry сух шампоан
Цена: 6,95 лева / 200 мл
Количество: 50 мл
Производител: Batiste 

В случая направо са ми прочели мислите, защото отдавна си мечтая за сух шампоан в размер за дамска чанта/пътуване. Не съм ползвала сухите шампоани на марката, а се водят едни от най-добрите, така че ще ми е интересно да ги изпробвам. Ароматът е на черешка и се надявам да не е прекалено изкуствен и химичен. 

B.U. in action  кремообразен душ-гел и спрей против изпотяване
Цена: 3,69 лева / 250 мл (душ-гел) и 4,85 лева / 150 мл (спрейд против изпотяване)
Количество: 50 мл
Производител: B.U.

B.U. е марка, от която използвам само тоалетните води и дезодорантите им. Не съм им голям фен като цяло, но пък опаковките са супер сладки и ще ми свършат чудесна работа при някое пътуване, каквото за жалост не ми се очертава скоро. Душ-гелът мирише страхотно - толкова вкусно, че ми иде да го опитам. 

BIODERMA Sensibio Gel moussant
Цена: 23,90 лева / 200 мл
Количество: 8 мл
Производител: BIODERMA

Много исках да пробвам този измивен гел. Участвах в томбола на BIODERMA за тестването му, но за съжаление не бях сред избраните. В аптеки Ремедиум се предлагат разфасовки за пътуване от 30 мл или 50 мл (не съм сигурна, но бяха достатъчно големи тубички) за около 5 лева. Предполагам, че мострата ще стигне за около 2-3 измивания и се надявам продуктът да ми допадне. 
Това беше погледът ми в кутията за този месец. В интерес на истината този път няма продукт, който да не ми влезе в употреба, поне на първо четене (с изключение на спрея за коса, за който много се колебая). Не съм разочарована от кутията, радвам се на продуктите в малък размер и наистина ще ми е мъчно, но предпочитам да дам тези пари за нещо, което наистина искам. Както вече споменах, ако в бъдеще много харесам кутия, ще си я поръчам от сайта им. 

Какво е вашето мнение за кутията? Харесва ли ви и бихте ли удължили абонамента си на мое място?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Хм... На мен пък точно спреят на корейската Doori Cosmetics ми е интересен. :) Избягват вредните химически съединения. Не са био. Интересно би ми било ревю за него, както и повече за състава му... Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има силикони в състава, PEG и какво ли още не, не мога да кача снимка като коментар, но ще го направя във фейсбук :) Може и да се реша да го пробвам!

      Изтриване
  2. О, не се отказвай от корейския спрей!!! Маската е направо невероятна и като говорим за състава отдавна не бях виждала толкова екстракти и то на предните позиции. Косата ми днес е като след подстригване! Жалко, че спираш кутията, аз ти следя тези видеа и постове с интерес :) Така и не мога да харесам Good Box с тези бисквитки и стафидки ми бяга цялата идея и това, че я пълнят с тях не ме впечатлява особено, но явно на хората им стига по 1-2 бюти продукта, а при мен има нужда от много :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чувам, че доста хора са доволни от маската, но за спрея вече прочетох едно негативно ревю. Въпреки това, ще го пробвам, за да не се окажа наистина добър, а аз да съм го подценила. Благодаря за съвета! За кутията все още нещо вътрешно ме гложди, но ще следя съдържанието на бъдещи кутии и може отново да се върна към тях, някой ден.

      Изтриване
  3. Отказах им като дойде мейла с обратен мейл в който казвам, че качеството не се е подобрило на фона на цената. Повтарят се и с B.U. просто вече нямам думи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми направи впечатление, че се повтарят :( Имало е и силни кутии, но по мое мнение с всеки следващ месец губят клиенти.

      Изтриване

Публикуване на коментар