Козметика Aura - моливи за очи и устни*

Здравейте, момичета!

Днес ще си поговорим за няколко продукта от новата есенна колекция на козметика Aura
Колкото и да не ми се иска, есента се настани доста трайно по нашите географски ширини. По традиция, през есента, в унисон с времето, ярките и пастелни тонове се заменят от по-тъмни цветове. 

Като цяло не обичам студеното време и сезоните есен и зима не са сред любимите ми. От друга страна ми харесва да нося тъмни червила и топли шалове, което мога да правя само през студените месеци. Най-любимото ми в тези сезони са новите продукти, които марките пускат на пазара, тъй като най-често това са матови червила, каквито обожавам. Е, днес няма да ви говоря за матови червила, поне не съвсем, тъй като част от продуктите могат да се използват и като/вместо такива.

Новото при  козметика Aura са няколко цвята моливи за очи и устни. Мен лично ми допаднаха от пръв поглед, макар първоначално да нямах идея как точно ще влязат в употреба моливите в зелен нюанс.

Новите цветове са налични в сайта на BONJOUR cosmetics и по щандовете на марката в дрогерии Лили. Моята препоръка е да ги тествате на място. Цветовете са специфични и се различават от снимките в онлайн магазина. 

МОЛИВИ ЗА УСТНИ #58 #59 #60 #61
Писала съм подробно за опита си с моливите за устни на марката тук. Новите цветове са по-тъмни от тези, които бяха пуснати до момента. Опитала съм да опиша цветовете по-долу, като описанието е спрямо моето виждане и цветоусещане. 

No.58 PORTO - Тъмна череша
No.59 BOURDEAUX - Винено/вишнев цвят
No.60 VAMP - Много тъмно червено с леко виолетов подтон
No.61 MAGENTA - Пепел от рози



Изпробвах ги както за очертаване на устните под червило, така и самостоятелно, без да нанасям червило отгоре. За очертаване вършат страхотна работа, но са доста тъмни и трябва да бъдете много прецизни при очертаването, защото всяка грешка е много по-видима. Носени самостоятелно изсушават доста устните и седят някак си сухо, затова винаги използвам балсам под тях. 

Издръжливостта на тези моливи съм коментирала и преди - нанесен веднъж цветът се запазва доста дълго. Допада ми, че са много меки и нанасянето, дори върху целите устни, не създава дискомфорт. Единственият проблем (ако изобщо мога да го нарека така) е фактът, че се налага да ги острите доста често.

Любимият ми цвят е 59 bourdeaux - не е прекалено тъмен и придава на устните много приятен вишнев цвят. 

Доволна съм от моливите на марката и смятам да се заредя с още цветове. 

МОЛИВИ ЗА ОЧИ XPRESS #605 #606 #607 #608 #609
Цветовете са в зелената и синя гама. Последният цвят 609 е виолетов. Отново описанието е изцяло базирано на начина, по който аз възприемам цветовете. 

No.605 OIL GREEN - Много тъмно зелен цвят с бляскави оттенъци
No.606 TURQUOISE - Неоново зелено с бляскави оттенъци
No.607 DARK BLUE - Синьо-зелен цвят
No.608 ORIENTAL BLUE - Неоново син матов цвят
No.609 PURPLE - Тъмно виолетов цвят с бляскави оттенъци


Сините определено привлякоха вниманието ми, тъй като харесвам подобен акцент в грима си (седи страхотно както на кафяви, така и на сини очи). Номер 608 е неоново син и единственият матов цвят в групата - допада ми доста, но щях да съм по-доволна, ако беше тъмно син. По отношение на зелените цветове все още се опитвам да измисля подходяща комбинация, в която да ги включа. Тъмно зеленият цвят ще седи добре като акцент, но за неоновият цвят не съм сигурна. Като цяло, цветовете са доста крещящи, но в същото време ви дават много възможности да развинтите въображението си и да създадете интересен и ефектен грим.  


Моливите са изключително меки, което може да създаде проблем при нанасяне, тъй като връхчетата им се затъпяват много бързо. Отново го има моментът с честото острене. 


Това бяха накратко първите ми впечатления от продуктите, а струва ми се ще чувате и в бъдеще за тях, тъй като моливите за устни много бързо намериха място в ежедневния ми грим.


Вие опитахте ли вече някой от новите цветове моливи? Какво е вашето мнение? Бихте ли носили такива цветове през есента?

Можете да ме последвате на следните места:
*Продуктите са ми предоставени за тест от PR, което не е оказало влияние върху крайното ми мнение. Нито една част от това ревю НЕ е спонсорирана.

Коментари