Есенен гардероб / Autumn wardrobe essentials

Здравейте, момичета!

Искаме или не, лятото свърши и е време да се приготвим за есента, да извадим по-плътните дрехи от гардероба и да се заредим с нови такива. Реших да изброя няколко задължителни, поне за мен, дрехи и аксесоари, които да присъстват в гардероба ви за есента.
Според редица източници модерните за тази есен цветове ще са различните оттенъци на зелено, синьо и лилаво. Аз също предпочитам да бягам от мрачните цветове като черно, кафяво и сиво, които са най-често носени през есента и зимата. 

Обувки

1. Затворени обувки / Боти
За предпочитане е да имате един чифт ниски боти и още един на висок ток, за да сте подготвени за всеки повод. Ботите можете да комбинирате както с дънки, така и с поли / рокли. За ежедневието предпочитам боти с дебел ток. За специален повод бих предпочела обувки на тънък ток. Цветовете се старая да съчетая с тези на чантата и/или връхната си дреха. Макар новите тенденции да позволяват повече свобода в цветовите съчетания, аз съм по-скоро почитател на класическите комбинации.
















2. Еспадрили
За по-топлите есенни дни, когато обсатовката не изисква да сте строго официални, еспадрилите са идеален вариант да изглеждате добре и да се чувствате удобно. Затворените еспадрили се комбинират много добре с дънки и са подходящи за ежедневна лежерна визия.











3. Високи ботуши
Високите ботуши са абсолютна класика. Единственият им недостатък е, че не седят еднакво добре на всеки. Моите фаворити са моделите над коляното, но тъй като съм сравнително ниска, не мога да си позволя да ги нося. Моделите под коляното не са толкова уау, но седят не по-малко женствено и стилно. Тази есен се очертава студена, така че вече съм в търсене на перфектния чифт.







Дрехи

1. Кожено яке
Дойде ли есента, първата ми мисъл е - "имам ли подходящо яке?" Свързвам есента с кожени якета, тъй като това е най-подходящият сезон за тях (пролет наблягам на плътни жилетки). Кожените якета са много удобни и стилни - могат да се съчетаят с почти всичко (тениска, риза, пуловер, дънки, клинове). До сега не съм виждала жена, която да изглежда зле в кожено яко. Залагам на черен или тъмно кафяв цвят. 







3. Жилетка
Класически дънки, дебел шал, тениска и плътна жилетка е най-често носената от мен комбинация през есента. Предпочитам отворените жилетки без ципове и копчета. 

4. Пуловер
Пуловерът е още нещо задължително за сезона. Любими са ми oversize-пуловерите, тъй като могат да се носят и като връхна дреха. Топлите пуловери по тялото също са ми много любими. Предпочитам изчистените модели. Любимите ми цветове са бежаво и бордо. Задължително имам поне 2 пуловера в черен или тъмно-син цвят.  









5. Класически дънки

Есен се навличате с повече дрехи и съчетанието на част от тях може да се окаже трудно. По тази причина е хубаво да имате поне 1-2 чифта изчистени класически дънки в по-тъмен цвят.

6. Рокля с дълъг ръкав
                  Много харесвам роклите с дълги ръкави, тъй като сред тях има голямо разнообразие от модели и разцветки. Независимо дали работата ви изисква по-строго облекло или искате да изглеждате по-младежки и стилно, роклята винаги е добра идея. Аз лично съм в търсене на рокля като от лявата снимка и ако сте виждали такава ще се радвам да ми споделите в коментарите.

Аксесоари

1. Шал
Есента е перфектното време да носите шал - цветен или един тон, няма значение. Шалът ще допълни перфектно есенната ви визия. С шал можете да се наметнете ако ви стане студено, а можете да го използвате и като връхна дреха.

2. Шапка
По отношение на шапките съм на кантар, тъй като аз самата нямам навика да нося такива. Въпреки това, смятам че изглеждат много стилно и допълват визията (най-важното- топлят!). Определено най-голям хит са широкополите шапки и дори да не носите често шапка, като мен, задължително е да имате поне една такава шапка в гардероба си - не се знае кога ще ви потрябва. 

3. Тематични бижута

Сигурно ще ви се стори прекалено, но не ви ли харесва идеята да имате бижу с есенно листо, което да носите през този сезон. Чокърите също са доста подходящи за есента.

4. Чорапогащник

Цветният чорапогащник
ще ви предаде по-цветен и младежки вид. Подходящ е за ежедневни визи. Може да се комбинира както с поли и рокли, така и с къси панталонки. Аз обичам да го съчетавам с цвета на връхната си дреха, с което смятам, че допълвам тоалета. Друг задължителен елемент е фигуралният чорапогащник, които можете да комбинирате с рокли и поли. 

Това бяха моите предложения за есенен гардероб, нядявам се да са ви били интересни. В бъдеще се надявам да има повече постове на модна тематика.

Какви са вашите задължителни дрехи, обувки и аксесоари за есента?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари