Масло от сладък бадем ||| ArminaBio

Здравейте, момичета!

През месец февруари получих от Good Box маслото от сладък бадем на ArminaBio - как го използвам и какъв ефект имаше върху мен, можете да научите в публикацията.
Количеството е 50 мл на цена около 14 лева. Срокът на годност е 6 месеца след отваряне, което с оглед на това колко икономично е маслото, ми се видя доста кратко, затова го използвах почти за всичко, което ми хрумна или за което прочетох в сайта на ArminaBio. Бурканчето е стъклено и тъмно, което е най-добрият вариант за съхранение на натурални масла. Има капкомер за лесно дозиране, който обаче на мен ми беше леко неудобен.
Ароматът ми се стори леко неприятен първоначално, но с времето свикнах и започна дори да ми харесва. Мирише много естествено и специфично. 

Повече за маслото от биобадем можете да прочетете тук.
Интересното за това масло е, че не е мазно или по-скоро не оставя такова усещане.

1. Против напукани устни

Използвах го за омекотяване на устните като съставка в скраб за устни (мед, масло и захар), както и директно върху устните, с помощта на памучен тампон, сутрин и вечер. Забърках си и домашен балсам за устни от масло и мед. Нанесен самостоятелно почти не се усещаше върху устните - не оставяше мазно или неприятно усещане. Сутрин нанасях допълнително и балсам за устни, след като маслото попие. Моите устни се напукват по всяко време на годината - маслото не успя напълно да отстрани този проблем, но значително омекоти устните ми. Интересното беше, че сякаш създаваше защитен гладък слой (покритие) върху устните.

2. Лосион за тяло

Към края на срока на годност ми оставаше доста голямо количество и с цел да го използвам преди крайния срок, реших да почна да го нанасям върху цялото тяло. Не намерих подходяща рецепта за домашен лосион, затова капех няколко капки от маслото върху дланта на ръката и разтривах. Маслото не оставяше неприятно мазно усещане и не се усещаше тежко. Ефектът не беше толкова видим колкото при нанасянето върху устните, но определено успокои сухите зони и хидратира кожата. Спрях да го ползвам, когато придобих тен, тъй като има избелващ ефект и не исках да повлияе на и без това слабия ми загар. Много късно ми хрумна идеята да добавя солидно количество към смес от кафява, бяла захар и утайка от кафе - получава се невероятно омекотяващ кожата скраб. 
3. Серум за лице

Опитах се да използвам маслото като нощна грижа, но не ми допадна - на сутринта лицето ми изглеждаше все още мазно и с доста широки пори, а аз по принцип съм с доста суха кожа. 

4. Подхранване на ноктите и кожичките

Това определено е едно от любимите ми проложения, тъй като видях ефект и то поразителен. Обикновено не мога да поддържам дълъг маникюр, тъй като ноктите ми са доста чупливи. Докато използвах маслото успях да постигна най-дългия маникюр, с който се помня. Нанасях го вечер, преди лягане, с помощта на памучно тампонче, тъй като е мазно и отнема време да попие. Задължително го нанасях и след третиране с лакочистител. Маслото съдържа калий и цинк, на което се дължи и благотворното му влияние върху ноктите. Определено ви препоръчвам да изпробвате този вариант, вместо пълните с химикали заздравители. 

Искаше ми се да пробвам и влиянието му върху растежа на миглите и за заздравяване на косата, но все отлагах и срока му на годност неусетно измина. 
В заключение, определено бих си закупила маслото отново, но се надявам от Армина Био да помислят и върху пускането на пазара на по-малко количество, тъй като за 6 месеца не успях да изразходвам тези 50 мл, въпреки усилията си и ми беше много тъжно да го изхвърля пълно до половината.

Използвали ли сте масло от сладък бадем? Как го прилагате вие?



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари