Maybelline Super Stay Better Skin Foundation

Здравейте, момичета!

Отдавна не съм писала за декоративна козметика и реших да поправя тази грешка с ревю на любим продукт. 
Фон дю тенът Super Stay Better Skin на Maybelline е отдавна на българския пазар и мненията за него са противоречиви (поне сред българските блогърки). Моето мнение е по-скоро положително и смятам, че за цената си, продуктът е доста добър.

Опаковката е стъклена с помпичка. За мен помпичката е най-удобния начин за изкарване на продукт. Недостатък е, че заради стъклената опаковка остава голямо количество продукт, което не може да изкарате и трябва в даден момент да отвъртите помпичката и да използвате четка. Това определено е недостатък, тъй като намирам този начин на използване за нехигиеничен. Въпреки това, харесвам фон дю тени в стъклени опаковки, защото са стабилни и удобни за носене в чанта или при пътуване. 
Обещанията на този продукт са след продължително ползване да подобри състоянието на кожата. Аз лично не забелязах такъв ефект, но не съм го и очаквала от фон дю тен. Предназначен е за всеки тип кожа, но по мое мнение е по-подходящ за суха и нормална. По отношение на обещанията за безупречно покритие - склонна съм да се съглася. Нанесен върху кожата се справя доста добре с прикриването на несъвършенства, изравнява тена и придава естествен вид. 

Консистенцията е гъста, което обаче не затруднява нанасянето, дори напротив. Нанася се изключително лесно, независимо от това дали използвате четка, гъбичка или ръце. Доста цапащ е и трябва да внимавате с дрехите си. Това е и един от основните му недостатъци.
Цената му е около 14 лева за 30 мл. Количеството ще ви стигне за страшно много време, аз лично не успях да го изхабя преди да изтече срока му на годност. Една помпичка ми стигаше за цялото лице. 

Покритието е средно. Седи доста естествено, в същото време прикрива недостатъците. Финишът е полу-матов на моята кожа (кожата ми е суха) - не кара лицето да лъщи, но в същото време не се събира във финните линии на лицето и не се напуква. Носила съм го със и без пудра - и в двата случая издържа цял ден без да предизвиква лъщене. Моят цвят (032 GOLDEN) е малко по-тъмен от цвета на кожата ми, поради което избягвам да напластявам (на суочовете съм с тен и изглежда по-светъл). Предлага се в 6 цвята.
Има слънцезащитен фактор 20, което е чудесно за лятото, но го прави неподходящ за вечерни излизания и снимки. 
Премахването е малко по-трудно, тъй като дори след измиване с гел има нужда да минете с няколко тампончета, напоени с мицеларна вода. 

Състав:

Titanium Dioxide (1.53). Other: Water, Dimethicone, Isododecane, Polypropylsilsesquioxane, C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane, Silica, Glycerin, PEG-10 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone / Polyglycerin-3 Crosspolymer, Sodium Chloride, Nylon-12, Phenoxyethanol, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Caprylyl Glycol, Panthenol, Disodium Stearoyl Glutamate, Sodium Dehydroacetate, Disodium Edta, Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride, Copolymer, Aluminum Hydroxide, Dipropylene Glycol, Zinc Gluconate, Magnesium Aspartate, Paraffin, Copper Gluconate. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides

Съставът е приемлив. Най-важното - няма парабени в състава. 

Като крайна оценка бих дала 7 от 10 точки и бих си го закупила отново в бъдеще. За мен това е един от добрите дрогерийни продукти на пазара.

Какво е вашето мнение за този продукт? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари