Review: Catrice HD Liquid Coverage ||| Ревю: Catrice HD Liquid Coverage

Здравейте, приятели!

В ежедневието си използвам максимум 3 продукта върху лицето си и това са именно - фон дьо тен (или ВВ крем), спирала и червило. Това са и продуктите, за които най-често пиша ревюта. Надявам се да са ви интересни и полезни.
HD Liquid Coverage на козметичната марка Catrice доби популярност буквално за дни. Едва пуснат на пазара и всички вече говореха за него. Аз преминах през няколко фази - първо го харесвах страшно много, после се разочаровах, в последствие пак го заобичах. Причините за това са на първо място кожата ми и на второ начинът, по които го използвам и нанасям, което се оказа решаващо. 
Започвам с опаковката на продукта. Catrice е от дрогерийните марки, които много напреднаха в последните години - опаковките им стават все по-красиви, изпипани и стабилни. Смея да твърдя, че си закупих фон дьо тена до голяма степен заради опаковката. Много стабилно стъклено шишенце с пипета. Като човек прекарал голяма част от живота си в лаборатория, имам пристрастие към подобни неща. Единственият недостатък е, че върха на пипетата се цапа страшно много.

Количеството е стандартно - 30 мл на цена от около 14 лева. Моят цвят е 030 SAND BEIGE. Голям недостатък е липсата на избор от цветове. На българския пазар се предлагат само 4 цвята - 010 LIGHT BEIGE, 020 ROSE BEIGE, 030 SAND BEIGE и 040 WARM BEIGE. За моята светла кожа с розов подтон 030 се оказа перфектен, което не очаквах. 
Може да бъде закупен на щандовете на марката или онлайн от сайта на официални вносител за България - Dodis International. Директен линк тук

Обещанията на производителя са за ефект "втора кожа" - високо и естествено изглеждащо покритие. Фон дьо тенът трябва да матира кожата и да прикрие несъвършенствата за 24 часа от нанасянето. Именно тук дойдоха и първите ми проблеми. Първоначално наистина стоеше като втора кожа. За първи път цвят на фон дьо тен ми пасва перфектно. 
Финишът е доста интересен, поне върху моята кожа, която е суха. От далече изглежда доста добре, но от близо седи много брашняно. На моята суха кожа изпъкват всички неравности и сухи участъци. С основа пък, се пукаше. След няколко неуспешни опита открих, че със серума ми за лице на Logona си пасват идеално. Серума хидратира кожата, а фон дьо тена не се напуква над него. Ако имате мазна или смесена кожа, едва ли ще имате този проблем, но ако имате суха, възможно е да се сблъскате със същия. Аз лично не намирам за нужно да нанасям пудра върху него, тъй като матира достатъчно добре.

Покритието е средно. За по-сериозни зачервявания и пъпчици, задължително трябва да използвате коректор. 
За мен това е идеалният фон дьо тен за лятото, когато кожата ми не е толкова суха и се омазнява повече. 

Като недостатък отчитам, че засъхва прекалено бързо, което го прави труден за нанасяне. Трябва да работите много бързо. При мен тотално не се разбра с какъвто и да е кремообразен продукт, нанесен върху него. Ако използвате стикове за контуриране или руж, трябва да ги нанасяте под него, в противен случай се изтърква на местата, където нанасяте кремообразния продукт. 

Като усещане съм изключително приятно изненадана. Наистина се усеща като втора кожа, т.е. изобщо не усещате, че имате нещо на лицето си. Не забелязвам да запушва порите. 
Сигурно се досещате, че е практически невъзможно да тествам дълготрайността цели 24 часа. За да бъда максимално обективна в мнението си го тествах при различни условия, макар и за по-кратък интервал от време. Взех го с мен при пътуването ми в Египет и го тествах на над 42 градуса температура, което си е сериозен тест. Представи се доста добре и в края на деня все още имах фон дьо тен, беше се изтрил единствено в зоната на горната устна и около очите, където се опират рамките на слънчевите ми очила. 

Не ми допада, че при изпотяване, на места става на петна, което е доста видимо. 

При мен едно от основните критерии е не толкова премахването, колкото дали продуктът цапа дрехите. Особено през зимата, това е  проблем. При този забелязвам да оставя следи, но не толкова забележимо, колкото други, които съм използвала. 

Състав:
AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

В съдържанието има няколко силикона, но поне не виждам парабени. Феноксиетанола е съставка, за която научих наскоро и за съжаление я срещам почти навсякъде.

Това ревю стана доста дълго, но финалното ми мнение за този фон дьо тен е по-скоро положително. За мен си заслужава парите и славата. Много ми допада как матира и заглажда кожата, когато разбира се е добре подготвена. Доволна съм и от усещането и издръжливостта. За мен е по-подходящ за лятото, когато кожата ми не е толкова суха. 

Вие имате ли опит с този продукт? Допада ли Ви? Ако сред Вас има момичета със суха кожа и сте го пробвали, ще се радвам да ми споделите дали се сблъсквате със същите проблеми и какво решение сте намерили.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари