Unboxing: Bell HYPOAllergenic Advent Calendar 2021* ||| Разопаковане на календара на Bell HypoAllergenic 2021

Здравейте, приятели!

Тази година реших да споделя съдържанието на коледните календари през ноември, за да можете да прецените дали съдържанието им ви е интересно и дали си заслужава покупката. Започвам с най-любимия и най-интересният за мен през тази година.

Bell Hypoallergenic е полска марка декоративна козметика (предимно). Вносител за България е Таота ЕООД. Продуктите са хипоалергенни и се понасят добре, и от най-чувствителната кожа. Моята е именно такава, затова марката и концепцията им, са ми много любопитни. 

Календарът на Bell Hypoallergenic се предлага онлайн в електронния магазина на Таота  ЕООД - директен линк

От около месец, марката се предлага и в дрогерии ДМ, но доколкото знам, календарът не е достъпен там

Цена: 79,90 лева

Вече веднъж съм отваряла техен календар през 2019-та. Съдържанието на календара тогава, можете да видите в публикацията. Тогава не останах много доволна от вида на продуктите и качеството на самата кутия, но през последните две години виждам огромно подобрение в тази насока:

Изреждам съдържанието не по реда на поява на продуктите в календара. Ако ви е интересно съдържанието на календара по дни, можете да погледнете видеото в YouTube тук. На снимките също са видими номерата на кутийките.

Много съм впечатлена от дизайна. Изключително стилен и много празничен. Розов е, което ме спечели от всякъде. Аксесоарите също са издържани в този цвят, както и част от продуктите, което показва колко е помислено върху съдържанието. Част от продуктите са в размери, специално за календара, макар да нямат лимитирани опаковки.

От сега казвам, че ще си запазя кутията, защото наистина ми допада много като дизайн и смятам, че мога да пре-използвам.

Количество: 5 гр.
Цена: 3,23 лева

Споменах, че марката е предимно за декоративна козметика, но от скоро имат и доста интересни продукти за грижа. Този е един от тях. Не съм го пробвала и ми е доста интересен.

Hydra Дълготрайна хидратираща пудра 01

Количество: 2 гр.
Цена: 5,76 лева

 

Подготвям публикация с топ 5 продукта на марката и тяхната пудра е един от тях. Тази изглежда е нова, но се надявам да е също толкова добра.

JUST FREE SKIN Балансираща цвета основа

Количество: 10 гр.
Цена: 4,00 лева

Илюминатор за лице и тяло

Количество:  2 гр. 
Цена: 2,46 лева


Такова мини имаше и през 2019-та и много ми хареса. Има приятен блясък, без да е прекалено натрапчиво. Ползвам го като хайлайтър. 

Количество:  2 гр. 
Цена: 2,48 лева

Количество: 5 гр.
Цена: 7,00 лева


През 2019 имаше няколко цвята от тази серия - много приятни автоматични моливи. Единствената ми забележка е, че писеца се чупи лесно и трябва да внимавате.

Количество: 5 гр.
Цена: 6,20 лева

Количество: 5 гр.
Цена: 11,50 лева

Течен коректор 01 

Количество: 6,5 гр.
Цена: 5,70 лева
Количество: 6 гр.
Цена: 8,63 лева

Имам две спирали на марката и ги обожавам, защото от тях очите ми не сълзят и не сърбят. Не съм пробвала тази конкретно, но имам големи очаквания. Размер за календара е, но доста приличен - цели 6 грама. 

Спирала Long&Volume 20
Количество: 6 гр.
Цена: 6,46 лева

Количество: 2 гр.
Цена: 2,57 лева
Количество:  5 гр.
Цена: 7,20 лева

Количество: 5 гр.
Цена: 10,60 лева


Кафява очна линия не е точно моето нещо, но пък е добър повод да експериментирам. В момента прекарвам доста време вкъщи и съм доста нахъсана да пробвам нови за мен неща. 

Молив за очи Long Wear 02
Количество: 5 гр.
Цена: 7,00 лева

Количество: 6 гр.
Цена: 10,50 лева

Количество: 5 гр.
Цена: 2,44 лева

Палец нагоре за лаковете в този календар - само 2 и то в точните цветове за сезона. 
Знаете, че едно от най-дразнещите неща в тези календари са многото лакове, странните неподходящи цветове и боклучивите аксесоари - тук нямаме нито едно от трите.
Дълготраен лак 18 v.2

Количество: 5 гр.
Цена: 2,44 лева

Конджак

Количество: 1 бр.
Цена: 5,65 лева

Сет за почистване на четки с гъбка
Количество: 1 бр.
Цена: 4,00 лева


Грейка за ръце

Количество: 1 бр.
Цена: 3,00 лева


Мека лента за глава

Количество: 1 бр.
Цена: 5,00 лева


Нещо, от което имах голяма нужда, но няма да седна да си купя специално. Отдавна си мисля, че искам такава лента, за да не си мокря косата и да не я цапам с продукти, когато нанасям кремове и маски. 

Кутийка за гъбка

Количество: 1 бр.
Цена: 3,50 лева


Скрънчи

Количество: 1 бр.
Цена: 2,00 лева

Сигурно няма да повярвате, но имам само едно скрънчи и то ми е подарък. Не че не ги харесвам, но никога няма да се сетя да си купя такова сама, затова им се радвам. 
Това бяха и всичките 24 продукта в календара. Покрай публикацията с календарите на пазара, хвърлих око на съдържанието на голяма част от предлаганите и с ръка на сърцето мога да потвърдя, че този наистина предлага чудесно съотношение цена-качество. 
Плюсове

+ Красив дизайн
+ Компактна кутия
+ Голямо разнообразие на продуктите
+ Много пълноразмерни продукти
+ Добър подбор на аксесоари
+ Носими цветове

Минуси

- Има само 24 кутийки 😅

Ако трябва да обобщя, наистина не намерих минуси на календара. Липсват ми четките за грим от календара през 2019. Все още ги ползвам и мога да потвърдя, че качеството е много добро. Харесва ми колко голямо разнообразие от продукти има. Няма мострички и дори специалните размери за календара са доста добри като количество. Цветовете са такива, че съвпадат с масовия вкус, а не такива, които по принцип не се продават. Дори лаковете са точно в целта - червено и зелено, типичните цветове за Коледните празници. Аксесоарите са полезни и влизат в употреба. Дори ластичето не е стандартното пластмасово за 0,50 статинки, а симпатично скрънчи.

Оценка: 10/10 точки 
Цена на календара: 79.90 лева 

ТОТАЛоколо 129.32 лева (сумата е приблизителна)

Какво е вашето мнение за календара? Според вас заслужава ли си и бихте ли си го взели? На кой календар се спряхте за тази година?

Можете да ме последвате на следните места:

*Календарът ми е предоставен от вносителите на марката.
** Vector Image for the Cover Image is dowlnoaded from freepik.com

Коментари