Unboxing: Nivea Advent Calendar 2019 ||| Разопаковане на календара на Nivea 2019

Здравейте, приятели!

Дойде време и за последния календар за 2019. Него, за съжаление, не успях да отварям в стори, тъй като дойде прекалено късно. Исках да направя видео отваряне преди празниците, но се заредиха настинка и стомашен вирус и по-голямата част от тях прекарах лекувайки се. Доста коментари имам по календара от тази година, затова се надявам поста да ви е интересен.

Календара за 2019 е коренно различен от този за 2018 и то в най-добрия възможен смисъл - от качество до съдържание.
През 2018 имаше много коментари за качеството на картона и как продуктите изпадат от определените кутийки и трябва да се "издирват" из календара. Тази година такава опасност нямаше. От всички отваряни календари, този беше с най-лесно отварящи се кутийки и най-стабилен. В Инстаграм ви споделих как можете да рециклирате вътрешността на календара, която е разделена на кутийки в различни размери и е от много стабилен картон. 
Като съдържание, миналата година имаше поне 4 балсама за устни и разни коледни играчки, които си бяха чист "пълнеж" за календара. Тази година нямаше излишни продукти. Иначе, остатъкът от съдържанието е сравнително подобно. 

Друго, което ми се стори много яко е, че съдържанието на всички календари беше еднакво, но не и подредбата на продуктите. Така, дори да сте гледали видеа със съдържанието, няма да сте си развалили изненадата напълно. Цената, на която се предлагаше беше около 60,00 лева, много близка до миналогодишната. Излиза скъпо, но ако сте фенове на марката и ползвате много и често техни продукти, това е добър начин да се запасите. 
Голяма част от продуктите са ми познати и използвам, включително в размерите за пътуване, които са в календара. 
Продуктите не са подредени по реда им на поява в календара, но както вече споменах, той не беше еднакъв за всички варианти на календара.
Душ-гел Creme care
Количество: 50 мл
Цена: 1,79 лева

Не съм ползвала този душ-гел и ще ми е интересно да го пробвам. Напоследък предпочитам по-силно ароматизирани продукти за баня, но за пътуване ще ми свърши работа.

Шампоан Hairmilk Natural shine
Количество: 50 мл
Цена: 1,98 лева

Още един продукт, който не съм пробвала. Шампоана се предлага в тази разфасовка и е много удобен, ако ви предстои кратко пътуване със самолет. 

Дезодорант рол-он Black&White Invisible Silky smooth
Количество: 50 мл
Цена: 5,45 лева

Избягвам дезодоранти с алуминий, но в последно време се върнах към тях, за да се спася от пораженията, предизвикани от алкохола. Към момента търся нещо натурално, което да си върши работата. 

Дезодорант рол-он Black&White Invisible Clear
Количество: 50 мл
Цена: 2,49 лева

Това е един от продуктите, които почти винаги имам в чантата си. Изключително удобно ми е да нося именно такъв, защото е малък и не заема място. Има приятен аромат и предпазва от изпотяване. Има алуминий в състава си.

Мляко за тяло Smooth sensation
Количество: 75 мл
Цена: 2,29 лева

NIVEA Creme крем
Количество: 30 мл
Цена: 2,15 лева

Едва ли има човек, който не е ползвал поне веднъж в живота си този крем. Имало е моменти, когато само той ме е спасявал от суха кожа и напукани устни. 

NIVEA Soft хидратиращ крем
Количество: 50 мл
Цена: 3,75 лева

NIVEA Care за лице и тяло
Количество: 50 мл
Цена: 6,99 лева

Искам да ползвам тези масла още откакто се появиха на пазара, но все не стигам до това да си ги купя. Радвам се, че падна в календара. 

NIVEA Крем за ръце с черешов цвят и масло от жожоба
Количество: 75 мл
Цена: 4,99 лева

Нямам спомен да съм ползвала крем за ръце на Nivea, което ми се струва почти невъзможно. Ще пробвам и ще споделя впечатления. 

Балсам за устни Original care
Количество: 4,8 грама
Цена: 4,59 лева

Nivea много ми се издигнаха в очите откакто махната минералното масло от състава на балсамите си за устни. Отново не са едни от любимите ми, но никак не са лоши, а и количеството е доста добро. 

Балсам за устни Къпина
Количество: 4,8 грама
Цена: 4,59 лева

Това е същия балсам, но с цвят. Навремето използвах тези балсамчето вместо червило. Все още ми се случва да го правя.

NIVEA Почистващи кърпички за лице
Количество: 7 кърпички 
Цена: 2,24 лева

Не съм ползвала точно този тип кърпички, но кърпичките на Nivea, които съм ползвала, никак не са лоши и са доста достъпни като цена. 

3-в-1 Мицеларна вода за чувствителна кожа
Количество: 100 мл
Цена: 2,99 лева

Имам тази мицеларна вода именно в този размер. Бях си я купила за пътуване и седи в несесера ми. Сваля грима доста добре, не ми люти на очите и не оставя лепкаво и неприятно усещане. 

Двуфазен лосион за отстраняване на грим
Количество: 125 мл
Цена: 8,90 лева

Aмпула за интензивна терапия Q10 POWER
Количество: 6,5 мл
Цена: 8,99 лева

10-минутна Лист маска Urban Detox
Количество: 1 брой
Цена: 3,95 лева

Изпробвала съм тази маска, но не останах много очарована. Серията Urban Detox ми е много интересна, но тази маска не ми се стори нищо особено. 

Освежаваща маска Good morning Fresh skin
Количество: 1 брой
Цена: 3,25 лева

Маска за лице против бръчки Q10 POWER
Количество: 1 брой
Цена: 3,25 лева

Гъбка за грим
Количество: 1 брой
Цена: 7,00 лева

Не отказвам гъбки за грим. Не знаех, че NIVEA имат такива, но те всъщност имат и декоративна козметика, просто продуктите не се предлагат у нас.

Маска за сън
Количество: 1 брой
Цена: 4,00 лева

Много сладка маска за сън с Коледен десен, което я прави много готин аксесоар. 

Пуф за душ
Количество: 1 брой
Цена: 3,00 лева

Напоследък избягвам този тип пуфове за душ, защото събират много бактерии. 

Гъба за отстраняване на грим
Количество: 1 брой
Цена: 3,00 лева

Тези гъбки са ми интересни, никога не съм ползвала.

Почистваща ръкавица
Количество: 1 брой
Цена: 5,00 лева

От много време искам да пробвам такава ръкавичка и се радвам, че се падна в календара. Би трябвало да сваля грим само с вода, след което да можете да изперете и използвате многократно. 

Пила за нокти
Количество: 1 брой
Цена: 1,00 лева


Много хора споделиха, че този тип пилички са "пълнеж" на календара и може би наистина е така, но пък е толкова сладка, компактна, подходяща за дамската чанта.

ТОТАЛ: 97,63 лева (сумата е приблизителна)

Класирам този календар на първо място, защото нямаше нещо в него, което да не ми хареса. Дори по-малките подаръчета, тип пила за нокти и гъбки за отстраняване на грим, ми допаднаха. Качеството на календара и подбора на продукти ме впечатли и затова от всички календари, този ми се струва, че най-много си заслужава. Доста от продуктите са пълноразмерни, което е голям плюс. 

Това беше съдържанието и впечатленията ми от календара на Nivea за 2020 година. Харесва ми и оценявам високо промяната от миналата година и факта, че явно са се вслушали в забележките.

Какво е вашето мнение за календара? Според вас заслужава ли си и виждате ли промяна от миналата година до сега? Бихте ли си взели такъв догодина?

Можете да ме последвате на следните места:

*Календарът ми е предоставен от Nivea Bulgaria. 

Коментари