TOP 5: Summer Wardrobe Essentials ||| Топ 5: Задължително за летния гардероб

Здравейте, момичета!

Лято е и тази тема съвсем естествено започва да присъства все по-често в постовете ми. Реших да Ви споделя 5 задължителни дрехи и аксесоари, които присъстват в летния ми гардероб.
Беше ми доста трудно да се огранича до само 5 необходимости (подскажете ми ако се сещате за подходяща дума на български, която да отговаря на английската essentials). Мислих много и все пак се спрях на 5 неща, които обаче далеч не покриват всичко.

1. Цветна рокля от фина материя
Източник: www2.hm.com
Няма начин да нямате поне една цветна феерична рокля в гардероба си. Ако нямате, поправете тази грешка. Тази година си накупих повече рокли, отколкото през целия ми живот. Любимите ми са с флорални мотиви в свежи цветове. Харесвам рокли, които падат свободно. Допадат ми и тези с оформена под бюста талия. Намирам ги за подходящи за по-закръглени форми. Каквото и да изберете като модел, важното е да имате поне една рокля в летния си гардероб.

2. Спортен панталон/клин от дишаща материя
Източник: www.lcw.com
Признавам си, че не съм спортна натура - не спортувам и всичките ми опити да го направя са завършвали с неуспех. Дори и да сте като мен, абсолютно задължително да имате един клин или панталон от материя, която не ви запарва. Дали ще е за разходка/излет в планината, или ще ви хрумне да тичате по плажа сутрин, важно е да имате поне една спортна дреха, която да ви е удобна и прохладна. Аз лично много харесвам клиновете на Лидл.

3. Сандали на платформа
Източник: www.stradivarius.com
Като всяка жена имам много сандали и трябва да призная, че тези на платформа не са ми най-удобните. С тях обаче се чувствам много по-женствена. Имам си един любим и удобен чифт сандали на ниска платформа. Препоръчвам ви и вие да намерите вашият идеален чифт обувки, с които да се чувствате женствена и стилна, без да се налага да се примирявате с болка и неудобство. 

4. Малка чанта/клъч
Източник: www.stradivarius.com
Винаги съм смятала, че големите и тежки чанти са подходящи за зимата, докато лятото трябва да ни е леко, и на душата и на тялото. Малка чанта с метална дръж или удобен клъч са задължителни аксесоари, които трябва да имате в гардероба си. Напоследък съм луднала по клъчовете. В Jumbo има страшно голям избор от клъчове и чанти за плаж като десените се дублират и можете дори да си съставите комплект. 

5. Слънчеви очила
Източник: www.bershka.com
Естествено! Едва ли има някой, който да възрази по тази точка, но бих добавила - чифт качествени слънчеви очила. След като миналата година най-накрая инвестирах в чифт скъпи очила, определено забелязвам разликата. Много е важно да предпазвате очите си и на плажа и в града, а евтините очила може да са красиви и да ви дават възможност да създадете безброй визии, но вредят на зрението ви.

Това бяха 5-те неща, които задължително присъстват в гардероба ми за лятото. Обикновено не обичам да нося поли и рокли, дори през лятото, но тази година много съм се вдъхновила и искам да съм постоянно с рокля. Не го бях осъзнала до сега, но роклите са най-лесният начин да бъдеш добре облечен, без да прекарваш много време в обмисляне на тоалета си.

Споделете ми какво имате вие задължително в летния си гардероб. Ще се радвам да обменим и идеи за интересни и бюджетни покупки за лятото, така че ако скоро сте пазарували, споделете с какво се сдобихте и от къде.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари