Top 5: Drugstore cosmetic brands ||| Топ 5: Козметични марки в дрогерията

Здравейте!

Сигурно сте забелязали, че използвам предимно дрогерийна и достъпна козметика. Смятам, че могат да се намерят съвсем не лоши продукти на много достъпни цени. Ако Ви е интересно кои марки са фаворитите ми и защо, продължавайте да четете.
Сред марките, които съм избрала, има както много достъпни, така и марки, чийто продукти според мен са по-скоро среден към висок ценови клас. Смятах да напиша две отделни публикации - една за любими марки, които предлагат продукти на изключително ниски цени и втора за по-висок клас такива, но в крайна сметка реших да ги обединя. 

Ако искате да направя публикация за любими продукти на най-достъпните козметични марки на пазара (Flormar, Golden Rose, Miss Sporty и др.), споделете ми в коментарите.

Напоследък марките в дрогерията почнаха да догонват по-високия клас като цени, което за мен е безумно. Ако червило на L'oreal струва колкото такова на Sephora, разбира се ще избера Sephora. Тази политика на неоправдано покачване на цените ще изиграе лоша шега на брандовете, поне по мое мнение. За щастие и качеството се покачва, което пък може само да ме радва.

Нека обаче оставим размишленията на страна и да преминем към публикацията.

KOZMETIKA AURA
Първият ми досег с продукти на Kozmetika Aura беше спонтанна поръчка от сайта на BONJOUR. Какво си купих тогава и кои са първите продукти, които пробвах можете да прочетете тук. Марката нашумя с матовите си червила и в последствие стана любима на доста блогърки, сред които съм и аз. Любимите ми техни продукти са продуктите им за устни - червила и моливи. Четките им също са доста качествени и достъпни като цени. Имам доста публикации за марката, затова направо ще ви оставя линкове към тях - тук, тук и тук. Ако трябва да спомена само един продукт, който бих си купувала отново и отново това определено са моливите им за устни. Напоследък много харесвам палитрата им за контур и използвам само нея за контуриране на лицето си. 

REVLON
За първият ми досег с марката и първите изпробвани продукти можете да прочетете тук. В последствие се сдобих и с фон дю тена ColorStay, във варианта за суха и нормална кожа и пудрата от същата серия. Тези два продукта затвърдиха впечатленията ми от марката. Любимият ми техен продукт определено е матовото им червило ULTRA HD MATTE. Все още не съм пробвала голяма част от продуктите им, така че смятам да поправя тази грешка при следващото си посещение в дрогерията. Разбрахте, кой е продуктът, който бих купувала отново и отново, дори планирам да се сдобия с всички останали цветове червило от серията. Просто няма толкова комфортно за носене матово червило, как да не го обичам.

BOURJOIS
Много се чудих дали да ги включа тъй като съм пробвала само два техни продукта. Един от тези два обаче е абсолютен фаворит към момента и реших, че трябва да включа марката, ако не за друго, то защото всеки път щом посетя дрогерията се спирам първо на техния щанд. Има страшно много неща, които искам да пробвам. За момента фаворит ми е фон дю тенът ми Healty Mix, за който ревю имам тук. Хвърлила съм око на няколко цвята лак и две червила. 

CATRICE COSMETICS

Ако можеше да излъча две трети места, то Catrice нямаше да заема четвърто място. Продуктите им са доста по-достъпни от тези на първите три споменати марки. Допада ми, че непрекъснато обновяват асортимента си и всяка следваща серия или колекция е по-добра от предишната. През 2016 дръпнаха много с HD Liquid Coverage и появата на течния коректор Camouflage. Нещо което хем харесвам, хем не,  са лимитираните им колекции - допада ми разнообразието, което осигуряват, но в същото време ме хваща яд, когато много харесам даден продукт и не мога да си го закупя повторно след време. Така например палитрата от "DENIM DIVINE" ми стана много любима, за щастие хабя сенки доста бавно. Имам 3 техни червила от серията Ultimate Colour и също ги намирам за много добри, но не особено трайни. Във видеото с продуктите ми за нокти споделих, че любимият ми лак е също на тази марка. Като цяло май до момента не съм попадала на продукт, който да не харесвам. Надявам се да не се случва! Ако трябва да спомена само един продукт, който бих си купувала отново и отново то това е течния вариант на коректора им Camouflage.

ESSENCE COSMETICS

Essence, подобно на Catrice, стават все по-добри с всеки нов продукт, като разбира се не липсват и разочарования. И тук важи раздвоението ми по отношение на лимитките. Имам четката им за руж и честно казано не съм впечатлена, мислех, че ще ми е удобна за нанасяне на контур, но нещо не можем да се сработим - много е мека и не успява да прелее добре продуктите. За цената си от 6 лева обаче, върши работа при пътуване, защото върви с удобна пластмасова опаковка.Спиралата им Forbidden Volume също се оказа не много добро попадение, особено след като се сгъсти - повече за нея тук. От асортиментът им харесвам матовите им червила от серията matt matt matt, безцветния им гел за вежди и моливът за същата цел, безцветната им пудра all about mat и лентичките им за премахване на черни точки. Моят топ продукт на тази марка със сигурност, към момента, са червилата им.

Пропускам много добри марки, като например Golden Rose, но се опитах да изброя само 5 най-изявени фаворити.

Кои са Вашите 5 любими марки от дрогерията?



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари