Glamour + Essence Liquid Lipstick

Здравейте, момичета!

Отдавна не съм имала активност в блога, но бях загубила мотивация. Предполагам вече знаете, че новият брой на списание Glamour (май 2017) върви с подарък червило на Essence. Ако се чудите дали си заслужава покупката или не - следващите редове могат да са ви полезни.
Първо искам да уточня, че тези червила вече не могат да се намерят по стелажите, тъй като преди няколко месеца бяха спрени от производство - появиха се 2016 с пролетно-лятната колекция на марката. Пробвала съм ги и преди и бях с доста смесени чувства. 

Цената на списанието е 3,49 лева, което е доста приемлива цена за списание с подарък. Ниската цена и фактът, че червилото не може да бъде закупено от другаде, ме накара да взема списанието.

Предлагат се общо 3 нюанса - розов, малина и нюд. Моят цвят е 06 Make A Statement - цвят малина с мноооооого гланцов ефект. Другите два варианта не ми допаднаха. Първоначално се бях заканила на нюд нюанса, но се оказа труден за намиране, а и за моята светла кожа едва ли ще е подходящ. Почитател на матовите формули съм и този glossy ефект ми дойде прекалено. След няколко носения сякаш привикнах и вече дори ми допада. 

Първоначално ароматът ми се стори много приятен - ванилов. След няколко нанасяния сякаш изчезна и се замени от по-химичен. 

Опаковката е лека, компактна и напълно изчистена. Не е луксозна, но пък за цената около 6,00 лева, на която по спомени се продаваха тези червила, няма как да очаквате нещо уау. Апликаторът е малък и появолява прецизно нанасяне - доста стабилен е. 
Консистенцията е гъста и доста лепкава при нанасяне. Самото червило се усеща тежко върху устните, но след известно време това чувство изчезва. По отношение на издръжливостта съм доста приятно изненадана - поне 4 часа без проблем. Премахването е една идея по-бавно - логично при тази лепкава формула (2 тампона с мицеларна вода отидоха само за изчистване на суоча върху ръката ми).
Има неочаквано добро покритие - не напълно плътно, но доста по-добро от това, което помнех. Доста хора ги определиха като гланц, но за мен покритието е доста по-плътно, сравнено с регулярен гланц. Най-отдолу можете да видите и суоч, който не съм обработвала, за да е максимално реалистичен цвета на кадъра.
Искам да спомена няколко думи и за самото списание. За разлика от списание Grazia, което обикновено купувам заради даден подарък и никога не чета, Glamour ми е доста по-интересно. В конкретния брой присъстват и няколко любими блогърки.
Накратко - за мен напълно си заслужава покупката не само заради подарака, но и заради самото списание - червилото не е must have и ако избягвате лепкавите фомули не е за вас, но пък за 3,49 лева - защо да не пробва човек? 

Вие взехте ли си вече списанието? Какво е вашето мнение за червилото?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. И аз си взех това списание! Голямо издирване му падна и тъкмо, когато се бях отказала (а и бях прочела няколко негативни ревюта за течното червило) го открих случайно на 1 бутка. Нямах избор откъм цветове - имаше само нюд-а, но и аз първоначално си бях набелязала него, защото си го представях наистина нюд, но на моите устни и кожа (и аз съм светла) направо си оранжавее, което не ми допада особено. С две думи - меко казано не съм впечетлена от червилото (което според мен си е гланц, а не червило), дори съм си разочерована от покупката, тъй като обиколих цяла Стара Загора за да го открия това списание (което също не ме впечетли особено - хайде, когато е с подарък - ок, но ей така регулярно без ... не бих посегнала към него повече). Това е от мен - малко негативно, но ... Поздрави и хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар