Дневен крем за лице ІІІ Rhamnia Bynata*

Здравейте,

от Rhamnia Bynata бяха така любезни да ми изпратят за тест техния дневен крем за лице. Впечатленията ми от него, можете да прочетете в публикацията.
Rhamnia Bynata е българска марка козметика, която залага на натуралните съставки в козметиката си. Интересното при тях е използването на екстракт от облепиха. Марката предлага селекция продукти за лице, съобразени с всяка стъпка в грижата за лицето - измиващ гел, тоник за лице, дневен и нощен крем и крем за околоочния контур. Повече за облепихата и марката можете да научите от техния сайт и фейсбук страница


Кремчето е подходящо за суха и чувствителна кожа, каквато е моята. Основното действие на крема е да осигури хидратация на кожата. Важно е да хидратирате кожата си, независимо дали имате суха или мазна кожа. Липсата на добра хидратация е един от факторите, оказващи влияние върху преждевременното стареене и появата на бръчки. 
Нещо, което ми прави страхотно впечатление са симпатичните опаковки - продуктите пристигат в картонена кутийка с малка панделка отгоре. Впечатли ме и надписа на опаковката: Нанасяйте всеки ден със самочувствие и усмивка! Подкрепям подобни малки детайли и смятам, че придават допълнителна стойност на продукта. 

Количеството е 50 мл на цена от 19,30 лева. Опаковката е доста стабилна. На външен вид наподобява стъкло, но реално е много плътна пластмаса. Продуктът идва със защитно покритие. Не веднъж съм казвала, че много държа на този детайл - много често ми се е случвало пред мен момичета да бъркат с пръсти в продуктите и след това да ги оставят отново на стелажа.
Кремът съдържа екстракт от облепиха,алфа-бизаболол, алантоин и витамини А, Е и пантенол, маслиново масло, масло от ший и от гроздови семки. Много добра комбинация, от която кожата ви няма как да не остане доволна. Пълният състав е отбелязан по-долу, като за двете съставки оцветени в червено съм дала допълнителни разяснения.

Консистенцията е доста рядка, много по-рядка отколкото очаквах. Това определено е най-течният крем за лице, които съм използвала. Не мога да преценя дали това ми харесва или не. Нанася се доста лесно и е изключително лек. Попива за 1-2 минутки. Ароматът му е приятен, но леко натрапчив за моя вкус - мирише ми на портокал/портокалови корички. Използването му е доста приятно и не оставя неприятното усещане за маска върху лицето.
За съжаление не успях да се насладя максимално на ефекта от крема, тъй като получих алергична реакция след две употреби - случва ми се за втори път с два различни натурални крема за лице, така че предполагам, че съм алергична към някоя от естествените съставки. Подарих го на приятелка, която нямаше подобен проблем и остава много доволна от действието на крема. По нейните думи кремчето прави кожата много мека и видимо я освежава. 

Състав:
Aqua, Glycerin, Isoamyl Laurate, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetyl alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Polyglyceryl-3 Stearate, Glyceryl Stearate, Hippophae Rhamnoides Pulp Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Fruit Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate (форма на вит.А, използвана като антиоксидант - може да предизвика фоточувствителност), Allantoin, Bisabolol, Tocopherol, Sodium Phytate, Alcohol, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate,  Citrus Sinensis Oil, Limonene , Citral (свързва се с предизвикване на контактни дерматити и алергични реакции)


От опита си мога да кажа, че продуктът е много приятен за използване като консистенция и усещане върху кожата. За мое наистина огромно съжаление, не можах да го използвам пълноценно. Моята препоръка е винаги да питате за тестери и да пробвате даден продукт в мини-размер, преди да го закупите. 

Използвали ли сте този крем или друг продукт на марката? Какво е вашето мнение за него?

*Продуктът ми е предоставен за тест от Rhamnia Bynata, което не е оказало влияние върху крайното ми мнение. Нито една част от това ревю НЕ е спонсорирана.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари