Рутина след плажа ||| After Beach Routine

Здравейте, момичета!

За съжаление септември се очертава мрачен, въпреки това, реших да бъда на морска тематика и да ви споделя втора част на публикацията за моята рутина на плажа.
Грижите, които полагате за кожата и косата си, след като се върнете от плажа, са не по-малко важни от тези, които прилагате преди и по време на излагането на слънце.

След излагане на слънце:
Първата ми работа, след като се върна от плаж е да вляза в банята и да се изкъпя. Освен пясъка, душът помага да свалите и излишното количество слънцезащитни продукти. 

Тъй като кожата става доста суха, вследствие излагането на слънце, аз използвам душ-крем, тъй като го намирам за по-нежен и хидратиращ от обикновения душ-гел. За това лято се спрях на крема на Balea с ванилия и кокос, тъй като се предлага в travel size опаковка, а и обожавам този аромат.

Препоръчително е шампоанът, който ползвате, да е подходящ за ежедневна употреба, тъй като през почивката се налага да миете косата си всеки ден. Безсулфатните шампоани са идеални за тази цел. На мен ми дойде чудесно опаковката на Logona, която получих от Good Box. От това количество не мога да кажа дали повлия на пърхота, но смятам, че измиваше добре косата. Ароматът му беше леко странен, но не бих го определила като неприятен. На мен ми миришеше на боров шампоан. Консистенцията е леко желирана, което е типично за доста био шампоани.
След баня винаги нанасям продукт за след слънце. Спрях се на този на ALVERDE, но не бих ви го препоръчала. Не забелязах охлаждащ или успокояващ ефект, мирише леко неприятно и оставя кожата лепкава.
След душ нанасям отново олио за коса или друг продукт за възстановяване и хидратация. Колкото и да се старая обаче, косата ми страда страшно много по време на лятната почивка. Все още не съм успяла да открия продукт, който да я предпази едновременно от слънчевите лъчи, хлора, морската вода, ежедневното миене и третирането със стилизанти. Ако вие имате такъв продукт, ще се радвам да ми споделите в коментарите. 


Следващата стъпка е дезодорант, за предпочитане без алкохол в състава, тъй като през лятото мишниците са още по-чувствителни. Моят любимец в момента е зеленият дезодорант на biopha - предпазва от неприятната миризма и се справя сравнително добре с изпотяването. Натурален е - не съдържа алкохол, алуминиеви соли и парабени. Налага се да подновявате нанасянето през около 2 часа, но смятам, че е нормално.

Последната задължителна стъпка е лосион за тяло. Обикновено се спирам на дълбоко хидратиращи продукти, като маслото за тяло на Alverde. В случая избрах лосиона от зимната колекция на Yves Rocher. Смятам, че лосион с блясък седи много по-добре на кожа с тен, затова и си го запазих за този сезон. Ароматът е по-скоро коледен, но на мен не ми пречи. По отношение на хидратацията не забелязвам кой знае какъв ефект, но консистенцията му е много лека и се нанася с лекота, без да оставя мазно усещане. Придава съвсем дискретен блясък, което наистина седи убийствено на кожа със загар.
Ако ми предстои излизане, любимото ми е да освежа кожата с ароматен спрей - в случая имах с мен спрея на Avon с ванилия и чаено дърво. Чух, че на други момичета не им е допаднал аромата, но за мен е страхотен. Обожавам ванилия и този спрей не прави изключение. 
За малко щях да забравя крема за лице. За щастие, за това лято имах няколко мостри от La Roche Posay, които влязоха в употреба. Кремът за лице, както и останалите продукти, трябва да е хидратиращ и в същото време лек. Макар да имам суха кожа, избирам по-лек крем за лятото, тъй като иначе ми идват прекалено тежки. Текстурата на Hydraphase Intense Legere беше идеална за топлото време и се замислям да закупя и пълноразмерния продукт за следващото лято. Ако имате време и желание, можете да си направите и маска за лице
Това беше моята рутина след като се върна от плаж. Отнема доста време, но си заслужава да се поглезите и да се погрижите за себе си. 

Какви са вашите ритуали след плаж? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари